Ik had liever regen. Ik kan me amper bewegen en liggen is een hel. Het doet echt geweldig veel pijnquote:Op zondag 13 juni 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qut, consider yourself lucky, wij hadden gisteren de hele dag strontregen![]()
Kusje er op?
![]()
Mijn oplossing is het beste, nonstop op Fok! zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Was dan ook uit de zon gebleven sufqut![]()
Of smeer je in of zo
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
nu is het de "ik ben slim en wijs, kijk maar naar mijn beeldjes" periode, hij heeft ook al een bronzen beeldje van de denker van rodin op het theetafeltje staan
Zo moet het dus niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt onwijs verbrand. En het doet echt godsgruwelijk veel pijn en ik heb het stervenskoud sinds gisteren (toen ben ik verbrand)
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo moet het dus niet.
[ afbeelding ]
Heb je geen zonnesteek, omdat je het zo koud hebt?
Ik ben vorige week verbrand, en nu ben ik aan het vervellen! Jeeeuuukkk....quote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt onwijs verbrand. En het doet echt godsgruwelijk veel pijn en ik heb het stervenskoud sinds gisteren (toen ben ik verbrand)
O my Goddesquote:Op zondag 13 juni 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik lag trouwens helemaal dubbel, ik kom bij mijn vader thuis na een week
staat er in de gang een shinto beeldje
op zich niets mis mee natuurlijk, maar hij heeft steeds van die periodes
hiervoor was de psychologie en filosofenperiode, waarbij hij steeds random citaten opgooide en mij probeerde te diagnostiseren (want ik had een psychose volgens hem)
er na had hij de "ik ben een pretentieuze designer" periode, waarbij hij plantjes in potjes bovenop zijn luidsprekers zette, en kerstverlichting in een lange vaas deed en dat design noemde![]()
nu is het de "ik ben slim en wijs, kijk maar naar mijn beeldjes" periode, hij heeft ook al een bronzen beeldje van de denker van rodin op het theetafeltje staan
Zo is het dus helaas serieus wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo moet het dus niet.
[ afbeelding ]
Heb je geen zonnesteek, omdat je het zo koud hebt?
Ja nu voel ik me schuldig, want ik had ook zullen opruimen/schoonmakenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Wat hebben hullie gedaan deze mooie zondag?
Ja jij kan op je vrije middagen huishoudelijke toestanden doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu voel ik me schuldig, want ik had ook zullen opruimen/schoonmaken
Ik heb geshopt instead
Tot 17:30 buiten gezeten en gebruncht, toen gekeken hoe Hamilton de F1 van Canada won. Zo lekker koken, eten en X-Rated luisteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Pfffff en ze zouden rond 8 uur terug zijn...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh ja idd, je kunt niet relaxed gaan liggen weken als elk moment de bel kan gaan
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik verwachtte juist heel veel reacties daarop.
Vrij weinig gedaan... Beetje opgeruimd, naar pa & ma gefietst met Tess... Daar een paar uur gehangen, toen weer naar huis, eten... Eten laten zakken, grote schoonmaak... En nu doodvervelenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
ducttape gewoon de oppashond aan je v oordeur, hoef je niet meer open te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, zie je wel, ze bellen nu net dat het nog een half uur tot drie kwartier duurt![]()
Dus van te voren red ik niet meer, en dr na heb ik wellicht echt geen zin meer
Heey ouwe Romein, vergeet je X-Rated niet!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ducttape gewoon de oppashond aan je v oordeur, hoef je niet meer open te doen
kan je gewoon in bad gaan liggen
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Ik verveel me nooit, ik kom altijd tijd te kort, zelfs om te niksenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef Lau. het volgende:
[..]
Vrij weinig gedaan... Beetje opgeruimd, naar pa & ma gefietst met Tess... Daar een paar uur gehangen, toen weer naar huis, eten... Eten laten zakken, grote schoonmaak... En nu doodvervelen
Vandeweek liet iemand me een onwaarschijnlijke salade proeven. Komkommer aardbeisalade. Nooit gedacht dat die combi zo lekker zou zijn. Gewon stukjes komkommer en stukjes aardbei in een sort yoghurtdressing. Was heerlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffff en ze zouden rond 8 uur terug zijn...
Crap.
Straks heb ik al geen zin meer![]()
Ik baal trouwens stiekem een beetje dat ik morgen moet werken met dat voetbal.
Oh ik had heeeerlijk gekookt vandaag, eindelijk weer es normaal Indisch eten![]()
Kip rijst en zoetzure komkommerslaai
oh crapquote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey ouwe Romein, vergeet je X-Rated niet!!!
5, die 4 lieve, daar merk ik niks van.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Sjon is cute, maar wel hardleers.
Maar ja... Je zult 4 kinderen hebben en dat er dan een zo is..... tsja....
oh, das waar, maassluis is gristelijk dus de cd-boer is dinsdag pas openquote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap![]()
bedenk me nu ook ineens dat ik voor ik naar Rome ging, naar aanleiding van een x-rated uitzending een cdtje van Year Of No Light had besteld bij de cd-boer
die zal er inmiddels wel zijn
Serieus???quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, das waar, maassluis is gristelijk dus de cd-boer is dinsdag pas open
lang niet alles is dicht op maandag, maar heel veel winkels in het oude centrum welquote:
Oh Goddess, remind me, zal even naar de slippers zoeken morgen en op de foto zetten!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de nep Birks die dr naast lagen die moest ie niet he![]()
En vanmiddag in het veld heeft ie tot twee keer toe Chico echt compleet overhoop gelopen ook, die vloog echt door de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |