quote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Das een buurman hoor, maar evengoed heel jong, bah.
Kende je hem ?
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh das vrij kansloos met 29![]()
Waar is hij aan overleden?
Waar kan ik een live stream van dat voetbal vinden straks???
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Slechte buurt woon je in dan.
Bij ons zou ik dat binnen 4 minuten na thuiskomst al minstens 2 keer gehoord hebben![]()
Wij hebben echt een supertamtam
Nouquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer een gezellig begin van de dag hea
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega komt aan met 3 stukken kaas voor de honden.
Chico lag in diepe coma, ik had het moeten filmen, die hond is nog nooit zo blij wakker geworden
Troost... hier wel. De zon schijnt en ik ga boven op het balkon verder met schilderenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer een gezellig begin van de dag hea
Bah, veel te jongquote:Op maandag 14 juni 2010 09:21 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat er een buurjongen is overleden, 29 jaar.....damn
Ik wilde het gisteren niet zeggen maar je komt nog ergens aan toe, zonder Hansquote:Op maandag 14 juni 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Snertvogel ja!
Maar mn huis is wel lekker schoon joh
Das wel echt waar ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wilde het gisteren niet zeggen maar je komt nog ergens aan toe, zonder Hans
Wat mij betreft gaat zaterdag nog gewoon door al denk ik wel dat ik het bij een rondje stad hou. En wie weet komt Hans nog terug als hij echt doorkrijgt dat jij niet de boom invliegt om hem te voerenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel echt waar ja!
Doen wij zaterdag eventueel toch nog daten maar dan zonder Hans of is je reden om te komen nu vervlogen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat zaterdag nog gewoon door al denk ik wel dat ik het bij een rondje stad hou. En wie weet komt Hans nog terug als hij echt doorkrijgt dat jij niet de boom invliegt om hem te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |