En heb al aan de mods gevraagd of het nummer 875 mag worden.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En heb al aan de mods gevraagd of het nummer 875 mag worden.
Eén van de beste muzikanten op deze aardkloot.quote:
even binnen halen. Je hoort zo.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Die zou ik best eens live willen horen spelen.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet niet of je het verhaal achter die 2 kent? Ex- geliefden en allebei Fleetwood mac.
De oude Fleetwood Mac was ook niet slecht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
goeie shit hoor die "nieuwe" Fleetwood Mac.
Zeker nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De oude Fleetwood Mac was ook niet slecht.
Borreltje sinas? Ik heb ook nog vieux maar ik heb geen cola. Als je van het mixen bent.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt er hier nog wat te zuipen?
Biertje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt er hier nog wat te zuipen?
Die vieux en jenever komen niet uit Ierland. Sorry. Je moet denk ik ff wachten tot MadMaster hier opduikt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mixen?
Nee. Puur. Uit Ierland alstublieft.
Cola en sinas kan ik de hele dag al drinken. Ga ik enkel maar enorm van pissen.
NP. Ik wacht al zo lang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die vieux en jenever komen niet uit Ierland. Sorry. Je moet denk ik ff wachten tot MadMaster hier opduikt.
Ligt eraan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
Whiskey!? Whisky is beter.
Sommige "oude " AKQ/SCers zijn helaas vertrokken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
NP. Ik wacht al zo lang.
Overigens mis ik de "echte" ouderwetse AKQ nog wel eens.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Maar zowel whisky als whiskey zijn beter dan bourbon.
Zelfs MaJo is nog maar zelden in de AKQ of SC te vinden,quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Overigens mis ik de "echte" ouderwetse AKQ nog wel eens.
SC nog wel eens maar de AKQ zie ik haar zeldenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs MaJo is nog maar zelden in de AKQ of SC te vinden,
Niet enkel dat. Ook de oude AKQ'ers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sommige "oude "SCers zijn helaas vertrokken.
Ik ben maar een Newbie hier. Welke users missen jullie vooral?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs MaJo is nog maar zelden in de AKQ of SC te vinden,
De laatste keer was volgens mij toen er hommeles was over de regels. Iets mbt BasOne geloof ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
SC nog wel eens maar de AKQ zie ik haar zelden
Er is wel veel gezeik, Ik weet niet hoe dat vroeger wasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste keer was volgens mij toen er hommeles was over de regels. Iets mbt BasOne geloof ik.
ElizabethR, Mark, Daffodil31LE, MaJo etc. etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben maar een Newbie hier. Welke users missen jullie vooral?
En dat is precies de reden dat ook ik (redelijke newbie) vrij weinig te vinden ben in de AKQ.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet enkel dat. Ook de oude AKQ'ers.
En die overmaat van regels die ze hebben achtergelaten.
In de goede oude tijd was er maar 1 belangrijke regel: GOOGLE maakt meer kapot dan je lief is.
Alles ging veel soepeler.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Er is wel veel gezeik, Ik weet niet hoe dat vroeger was
Asmo, Stanley, dartfanaat, erkel, geenaam...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ElizabethR, Mark, Daffodil31LE, MaJo etc. etc.
Het zijn bijna altijd dezelfde die het gedonder veroorzaken, jammer is dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden dat ook ik (redelijke newbie) vrij weinig te vinden ben in de AKQ.
Die ook ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Asmo, Stanley, dartfanaat, erkel, geenaam...
Maar je kunt 3/4 van de SCers ook wel toevoegen aan dat lijstje. Die zijn begonnen in de AKQ, later gestopt, maar gelukkig (quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:43 schreef lubje25 het volgende:
Ken de helft maar van de namen die jullie noemen.
En nu zijn er twee of drie mensen die de telling op zich hebben genomen omdat er anders niks meer klopte van de telling of er gewoon (na post 290) niemand meer postte. Bang om een nieuw topic te openen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
En die topics gingen HARD... Niet normaal. Soms had ik er in één avond al twintig geopend en geteld...
Yep en zelfs met dit makkelijke systeem zijn er nog mensen, ik noem geen namenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nu zijn er twee of drie mensen die de telling op zich hebben genomen omdat er anders niks meer klopte van de telling of er gewoon (na post 290) niemand meer postte. Bang om een nieuw topic te openen.
Er komen inderdaad regelmatig (met een paar topics verschil) de zelfde vragen voorbij. Het grote probleem op dit moment is denk ik dat men makkelijker is geworden bij het goedkeuren van de antwoorden. Als men in de buurt komt van het antwoord krijgt men al een punt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, de eigenlijke reden voor mij om ermee te stoppen was voornamelijk dat ik alles al een keer gevraagd of beantwoord had.
Daar hebben de meeste van de huidige SCers wel last van. Als het mis gaat in de AKQ springen sommige SCers weer even over om de boel op de rails te krijgen. Wat natuurlijk niet altijd op prijs gesteld wordt in de AKQ.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets.
Of wegblijven. Maar dat gaat op zeker moment ook weer jeuken.
Ik vind het nog te leuk om weg te blijven. Ik leer er nog elke dag van die ik mee doe. Dat is ook wat waard. Word wel moe van bepaalde users idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets.
Of wegblijven. Maar dat gaat op zeker moment ook weer jeuken.
Dat begrijp ik dan ook wel weer aangezien het voor hen volslagen onbekenden zijn. Toch een smet op een mooie quiz zulke zaken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste van de huidige SCers wel last van. Als het mis gaat in de AKQ springen sommige SCers weer even over om de boel op de rails te krijgen. Wat natuurlijk niet altijd op prijs gesteld wordt in de AKQ.
Er zijn wel wat "nieuwe" AKQers verdwenen. Sommige compleet terecht en van anderen vind ik het erg jammer. bv mr_anonimous. Die komt af en toe nog wel eens langs in de SC.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vind het nog te leuk om weg te blijven. Ik leer er nog elke dag van die ik mee doe. Dat is ook wat waard. Word wel moe van bepaalde users idd.
Andy ja, jammer dat ie weg is idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat "nieuwe" AKQers verdwenen. Sommige compleet terecht en van anderen vind ik het erg jammer. bv mr_anonimous. Die komt af en toe nog wel eens langs in de SC.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook wel weer aangezien het voor hen volslagen onbekenden zijn. Toch een smet op een mooie quiz zulke zaken.
en schaatser.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ga een poging tot slapen wagen.
Dochterlief heeft 't flesje leeg en een flinke landbouwer gelaten.
Leuk je hier weer te treffen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ga een poging tot slapen wagen.
Dochterlief heeft 't flesje leeg en een flinke landbouwer gelaten.
Daar kreeg ik weinig van mee. Zal het wat beter in de gaten houden als het weer gebeurt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat de organisatie van de AKQ/SC awards zo goed was. Weer even een moment dat beide "ploegen" weer één waren. Ik hoop dat het dit jaar ook weer gaat gebeuren.
waarom kan ik op zaterdag niet uitslapen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 06:06 schreef iamredleader het volgende:waarom kon Jair niet eens uitslapen op de zaterdagochtend?
Done.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En heb al aan de mods gevraagd of het nummer 875 mag worden.
Ga je nog voetbal met ze kijken vanavond?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Help, onze straat is gisterenavond omgetoverd tot een oranje hoerenkast...![]()
Whisky en chocolade viel helaas wat tegen, de patissier had het niet helemaal begrepen en had chocoladekogels (balletjes chocola gevuld met een creme) gemaakt i.p.v. bonbons. In de creme zat wel de whisky, maar die was nauwelijks terug te vinden/proeven, alleen bij de uitgesproken whiskies als Ardbeg en Rye Millstone wel. En omdat de patissier vroeg naar bed moet, was de proeverij ook al om 9 uur afgelopen. Toen maar massaal de naastgelegen kroeg bezocht en dat was eigenlijk leuker dan de proeverij...
Vandaag naar Artis met de vrienden uit de USA en nog geen plannen voor morgen.
Dinsdag naar Antwerpen met de Amerikaanse kudde.
Enne... een goedemorgen...
Homdeckquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Asmo, Stanley, dartfanaat, erkel, geenaam...
is een kinderverjaardag.. vind ik zielig voor het kind. Ik ga zo gewoon even een uurtje/anderhalf uur. Lig nu bijna te slapen....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan moet je gewoon niet gaan. Bellen en zeggen dat je geen zin hebt om te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |