Dat begrijp ik dan ook wel weer aangezien het voor hen volslagen onbekenden zijn. Toch een smet op een mooie quiz zulke zaken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar hebben de meeste van de huidige SCers wel last van. Als het mis gaat in de AKQ springen sommige SCers weer even over om de boel op de rails te krijgen. Wat natuurlijk niet altijd op prijs gesteld wordt in de AKQ.
Er zijn wel wat "nieuwe" AKQers verdwenen. Sommige compleet terecht en van anderen vind ik het erg jammer. bv mr_anonimous. Die komt af en toe nog wel eens langs in de SC.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vind het nog te leuk om weg te blijven. Ik leer er nog elke dag van die ik mee doe. Dat is ook wat waard. Word wel moe van bepaalde users idd.
Andy ja, jammer dat ie weg is idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat "nieuwe" AKQers verdwenen. Sommige compleet terecht en van anderen vind ik het erg jammer. bv mr_anonimous. Die komt af en toe nog wel eens langs in de SC.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook wel weer aangezien het voor hen volslagen onbekenden zijn. Toch een smet op een mooie quiz zulke zaken.
en schaatser.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ga een poging tot slapen wagen.
Dochterlief heeft 't flesje leeg en een flinke landbouwer gelaten.
Leuk je hier weer te treffen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ga een poging tot slapen wagen.
Dochterlief heeft 't flesje leeg en een flinke landbouwer gelaten.
Daar kreeg ik weinig van mee. Zal het wat beter in de gaten houden als het weer gebeurt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat de organisatie van de AKQ/SC awards zo goed was. Weer even een moment dat beide "ploegen" weer één waren. Ik hoop dat het dit jaar ook weer gaat gebeuren.
waarom kan ik op zaterdag niet uitslapen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 06:06 schreef iamredleader het volgende:waarom kon Jair niet eens uitslapen op de zaterdagochtend?
Done.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En heb al aan de mods gevraagd of het nummer 875 mag worden.
Ga je nog voetbal met ze kijken vanavond?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Help, onze straat is gisterenavond omgetoverd tot een oranje hoerenkast...![]()
Whisky en chocolade viel helaas wat tegen, de patissier had het niet helemaal begrepen en had chocoladekogels (balletjes chocola gevuld met een creme) gemaakt i.p.v. bonbons. In de creme zat wel de whisky, maar die was nauwelijks terug te vinden/proeven, alleen bij de uitgesproken whiskies als Ardbeg en Rye Millstone wel. En omdat de patissier vroeg naar bed moet, was de proeverij ook al om 9 uur afgelopen. Toen maar massaal de naastgelegen kroeg bezocht en dat was eigenlijk leuker dan de proeverij...
Vandaag naar Artis met de vrienden uit de USA en nog geen plannen voor morgen.
Dinsdag naar Antwerpen met de Amerikaanse kudde.
Enne... een goedemorgen...
Homdeckquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Asmo, Stanley, dartfanaat, erkel, geenaam...
is een kinderverjaardag.. vind ik zielig voor het kind. Ik ga zo gewoon even een uurtje/anderhalf uur. Lig nu bijna te slapen....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan moet je gewoon niet gaan. Bellen en zeggen dat je geen zin hebt om te komen
En zijn alterego Plasterk.quote:
Mwa... Valt wel mee. Zoals bij det antwoord wat hij had over tekstschrijver van de één of andere musical. Dhr Frank. Voornaam van Dhr. Frank? Oh... eh... Frenkel natuurlijk...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je wist bij hem in ieder geval wel zeker dat je het goede antwoord kreeg
Nee die werkt bij de luchtmacht en niet bij de landmachtquote:
Durf je dat wel aan?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee die werkt bij de luchtmacht en niet bij de landmacht
Is grappigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef iamredleader het volgende:
Ken je trouwens Me First and The Gimme Gimmes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |