In het noordwesten, dat verschilt inderdaad nogal met Den Bosch en omstrekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Regelmatig?
Ik ben ook Brabander, maar ken het niet. Waor komde gè vandaon? Ik kom ut de Meierij van Den Bosch, ut Haoren.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:24 schreef GizartFRL het volgende:
Dat gedrag vind ik ook niet acceptabelbaar.
Vooral als ze dan de dag nadat ze het geld overgemaakt hebben al vragen of je het al opgestuurd hebt, de dag daarna mailen dat ze het nog niet hebben en vervolgens niets meer laten horen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef bwopbwop het volgende:
als ze wou batmantonnen zij ze wie wil batmantonnen en niet meteen aan mij vragen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef player2178 het volgende:
is inidigeval een mooiere mp3 speler dan die andere
Een nieuwe apensoort!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de chinpansees was geloof ik nog plek.
Oh die vind ik wel mooi eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
In de krant vandaag stond iets in de trand van
[..]
Zullen ze hem al gevonden hebben?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Maanvis het volgende:
dan heb je een erg vogonistische uitleg van ontopique
ik ook, maar ik wil nog graag even weten waar het een reactie op wasquote:
Zie topic: terugbetaling aanbetaling van kitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ook, maar ik wil nog graag even weten waar het een reactie op was
Laat me even weten wat je vindt.quote:
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 09:30 schreef pinquit het volgende:
je weet niet wat een Vogon is?
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogon
hmmja, ik dacht eigenlijk gewoon echt vogonistisch, maar nu ik t topic lees zie ik de logica daar ook niet echt vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef Csbs het volgende:
[..]
Laat me even weten wat je vindt.
Veganistisch en vaginistisch zijn niet op zijn plaats in die zin, ik ben benieuwd of het dan misschien agonistisch moet zijn
Het was idd een nieuw woord wat ik bedacht had om aan te geven dat Remlof errug bureaucratisch en 'by the book' bezig was. Maar het is toch geen fout hèquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ook, maar ik wil nog graag even weten waar het een reactie op was
Ik zou zeggen ga het vaker gebruikenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:36 schreef pinquit het volgende:
ah! natuurlijk. ik vind het een pareltje.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Sinds vanochtend doet mijn Firefox raar. Hij weergeeft geen layouts op sites. Ik zie alleen de teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |