het geld heb ik al. had je geweten als je had kunnen lezen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Red---One het volgende:
- www.opgelichtopinternet.nl
- www.marktplaatsoplichtinng.nl
- politie
- aangifte
------------------------------
tenzij je t geld kan missen
Goed plan! Gewoon aangifte doen als ze niet even laten weten of ze het binnen hebben gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Red---One het volgende:
- www.opgelichtopinternet.nl
- www.marktplaatsoplichtinng.nl
- politie
- aangifte
------------------------------
tenzij je t geld kan missen
Goed verpakt?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Omkron het volgende:
Netjes zaken doen is er niet meer bij tegenwoordig. Geen bedankje van "goed verpakt!" oid.
Jep. De aso-generatie van hebben, graaien en meepakken. Misselijk is dat. Wat is het nou voor een moeite om iemand te zeggen dat je iets binnen hebt? (Bij een postpakket is dat geen moeite, aangezien je kunt volgen waar het pakket is) maar anders laat je het iemand even weten.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:12 schreef Omkron het volgende:
Netjes zaken doen is er niet meer bij tegenwoordig. Geen bedankje van "goed verpakt!" oid.
Envelop en het wegbrengen in eigen tijd is wel gratis? wake-upquote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef AcerOne het volgende:
wat ik aso vind is de hoge vezendkosten, 0,44 cent op de envelop en 1,50 vragen, dan mail ik ook niet als het is aangekomen.
envelop en mijn tijd kost ook wat! Dus het is een koopje danquote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef AcerOne het volgende:
wat ik aso vind is de hoge vezendkosten, 0,44 cent op de envelop en 1,50 vragen, dan mail ik ook niet als het is aangekomen.
Hoi Penisbaard, daar heb ik nou nooit last van.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef porsche1 het volgende:
TS krijgt een harde plasser als mensen zeggen dat hij het pakketje erg goed en netjes had verpakt.
Hoi Penisbaardquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef porsche1 het volgende:
TS krijgt een harde plasser als mensen zeggen dat hij het pakketje erg goed en netjes had verpakt.
Hoi Penisbaardquote:Op maandag 26 juli 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hoi Penisbaard, daar heb ik nou nooit last van.
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hoi Penisbaard, daar heb ik nou nooit last van.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Goed plan! Gewoon aangifte doen als ze niet even laten weten of ze het binnen hebben gekregen
wtfquote:Op maandag 26 juli 2010 11:54 schreef Marurk het volgende:
Sommige verkopers op Marktplaats daarentegen:
[ afbeelding ]
Second that.quote:
Welke zal het zijn...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:54 schreef Marurk het volgende:
Sommige verkopers op Marktplaats daarentegen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |