Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe vriendin en ik bedacht mij een goed plan om vandaag met haar naar Amsterdam te gaan.
Gewoon met de auto, omdat het kan.
Dus eerst 100 km rijden en we komen Amsterdam binnen rijden. Gvd wat is het daar druk zeg met mensen.
Wij op zoek naar een parkeerplaats. Al die parkeergarages kosten zo'n 5 euro per uur. Dus zijn we eerst gaan touren met de auto door het centrum. Gewoon een beetje om je heen kijken en genieten.
Op het gegeven moment kwamen we parkeergarage Waterlooplein tegen. Hier hebben we de auto geparkeerd, want het kostte hier 4 euro per uur. Nog belachelijk veel vind ik.
Dus auto geparkeerd en we zijn naar de Nieuwmarkt gelopen, dat is dat grote plein.
Hier gingen we ff iets lunchen bij de Waag.
Een pilsje, Een Latte Machiato en 2 broodjes tonijnsalade. Totaal 16,80 euro!! Ook weer zoiets.
Mijn vriendin moest ff binnen plassen en toen ze terugkwam van de wc zei ze dat die ex-drugsverslaafde Keith Bakker binnen zat.
Daarna zijn we nog ff over de Zeedijk gelopen. Maar god, wat een stank daar. Hier zijn we maar weer snel weggegaan.
Ook al die stank van die coffeschops, bah!
We besloten maar weer naar de parkeergarage te lopen en wat bleek wat we moesten betalen?
We moesten 8 euro betalen voor 1 uur en 20 minuten. Ik voelde me weer genaaid.
Dit was dus voorlopig de laatste keer in Amsterdam.
Met die hoge prijzen jagen ze de dagjesmensen echt wel weg!