Of de webmaster is wat in de war of te veel drank op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit problemen zijn, maar voorzorgsmaatregelen
20:30uquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk!!! Hoelaat? Ik lig nu nog in bad
TV 5 Mondequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen vandaag post dat we TV Monde gaan krijgen, en dat ze CNN van de kabel halen
bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nog niet gevonden. Wel dit gevonden:
http://www.surfplaza.be/media/tv.html
Maar ik zoek verder.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Ja, bijnaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu dus![]()
Ach heb hem toch al gezien
Owquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Hij krijg alsnog zo'n titanus??? Prik. En het word gehecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai hopelijk is het niet erg en kan hij gewoon op reis
Ow, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
D. Ik heb Griekenland misschien ook, morgen even ruilen
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjesquote:
werkt niet, bij jou wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kwaliteit en iBenny, probeer dit eens:
http://www.livestation.co(...)etnetcanvas?page=376
Ik moet er nog 4 daarna ga ik weer normaal boodschappen doen bij de ahquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Hoelang gaat de aktie eigenlijk door? En tot hoelang ga jij ze sparen?
Zal eens een keer tijd wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjeswas wel lekker buiten. Maar ga straks wel lekker op bed liggen
laptop op schoot, jullie vervelen
Ja ik heb je heul gemistquote:
Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjeswas wel lekker buiten. Maar ga straks wel lekker op bed liggen
laptop op schoot, jullie vervelen
Ik heb gisteren toen ik even in huis was zo'n beesie op mijn naamplaatje bij mijn kamerdeur geplakt. Ben benieuwd of hij er nog hangt als ik morgen of van het weekend er weer ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 4 daarna ga ik weer normaal boodschappen doen bij de ah
En als je iets naar onderen scrolt?quote:
heb dat programma al gedownload maar staan maar paar zenders inquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En als je iets naar onderen scrolt?
Ketnet/Canvas
Ketnet/Canvas
Get the Livestation Desktop Player for easy access to your channels.
Download it today
Available for Windows, Mac and Linux
Dit hierboven staat er dan. Download it today is een link.
Nee, maar ik heb dan ook nog niet de Livestation Desktop Player gedownload. Dan zou er wel naar gekeken kunnen worden.quote:
Geen Canvas+?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heb dat programma al gedownload maar staan maar paar zenders in
quote:
Aan begonnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nee daar ben ik wel aan begonnen. maar de rest doe ik later wel een keer
Nah doe maar ff nietquote:
quote:
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Aan begonnen?
Is het zoveel werk dan? Ik overweeg het nog
Nee voel me nog steeds kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Gaat het al wat beter met je?
Gezellig
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullen
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Gelukkig welquote:
Nee met Viola Holtquote:
Fout!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.
denk ik. ga ff checken
Geeft ook niet mop, ik snap het ook welquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
k ff niet. mag hij t zo dan weer vragen?
heeeel het weekend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
Dát is pas spannend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannendik ga straks lezen lig nu in bad
Ik slaap wel tussendoor en eten en voetbal kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeeel het weekend?
Je gaat wel ook gewoon uitrusten hoor
anders zoek ik je persoonlijk op
Heb al ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Wie doen er allemaal mee met de Pool op Fok?!
We kunnen een subleague doen?
Dat kan ook in bad he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, echt heel jammer dat jullie het niet kunnen zien. Vanaf 21:35 dan maar jou, iBenny en de anderen.quote:
Ah, ok, dus alles invullen, en dan wijzigen net voor iedere wedstrijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
D
moet wel in een keer dus
Dit schema is makkelijker dan het lijkt: vul gewoon in wat je denkt dat het wordt. Geen nood, je hoeft niet alles in 1x in te vullen, je kunt tot 11-06-2010 12:00 zo vaak wijzigingen en aanvullingen maken als je wilt.
ik ga dus maar weer invullen
heb dat lange pokkeding al ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Kun je toch ook lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ow, echt heel jammer dat jullie het niet kunnen zien. Vanaf 21:35 dan maar jou, iBenny en de anderen.
Daar faalt de NOS enorm ja. Want geloof me, ik zit naar LaDeux te kijken en de mensen hebben het fantastisch gedaan om dit voor elkaar te krjgen. Zal ik een tipje van de sluier lichten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS dit niet uit
FAAL NOS
Nederland 1 zal worden omgedoopt tot WK-zender.. meer nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.
En we hebben maar liefst 12!!!!! digitale themakanalen op Digitale tv hier van de Publieke Omroep
Is er 1 zender niet omgedoopt tot WK zender? Iemand die dat weet?
http://www.nederland24.nl
O dan wil ik wel meedoenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Godverdomme nog aan toe, nu zie ik op http://atdhe.net dat jullie het wel kunnen zien. Godver, ik vervloek mezelf nog eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.
En we hebben maar liefst 12!!!!! digitale themakanalen op Digitale tv hier van de Publieke Omroep
Is er 1 zender niet omgedoopt tot WK zender? Iemand die dat weet?
http://www.nederland24.nl
nee alles invullen en hopen dat je goed hebt ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, dus alles invullen, en dan wijzigen net voor iedere wedstrijd
Graagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar faalt de NOS enorm ja. Want geloof me, ik zit naar LaDeux te kijken en de mensen hebben het fantastisch gedaan om dit voor elkaar te krjgen. Zal ik een tipje van de sluier lichten?
Ik ben benieuwd of het HD aanbod wel gaat lukken ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederland 1 zal worden omgedoopt tot WK-zender.. meer niet
thxquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe, nu zie ik op http://atdhe.net dat jullie het wel kunnen zien. Godver, ik vervloek mezelf nog eens.Dat ik daar niet eerder aan dacht.
Heb je al op http://atdhe.net gekeken? Ik heb de stream voor jou en de anderen uitgeprobeerd en dat werkt gewoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Graag
[..]
Ik ben benieuwd of het HD aanbod wel gaat lukken ...
Als ik aan deze winter moet denken, voorspel ik niet veel goeds ...
*hekel aan de NOS heeft
Je mocht toch wijzigen zo vaak je wildequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nee alles invullen en hopen dat je goed hebt ingevuld
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heb je al op http://atdhe.net gekeken? Ik heb de stream voor jou en de anderen uitgeprobeerd en dat werkt gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
![]()
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
yeah t is dat jij er net naar vroeg anders had ik dus alleen de eerste 4 wedstrijden ofzo ingevuldquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon wat invullen... kan jou het schelen
Ik hoef niks in te vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.![]()
Ik ook niet. Maar ik had eerder mijn voorspellingen al gedaan.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik had eerder mijn voorspellingen al gedaan.
Mijn eigen poulequote:
Aangeven hoeveel kaarten er in 1 wedstrijd worden gegevenquote:
Dan ben je idd klaar... je staat er al tussenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Meedoen aan subleague
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.
En dan? dan is het klaar? heb de poule al ingevuld..
lol. ik heb dat dus totaal over t hoofd gezien. ik ging uit van een wel heel braaf toernooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangeven hoeveel kaarten er in 1 wedstrijd worden gegeven
Ik heb 16 neergezet bij Duitsland - Servie
Oh dit word net zoiets als de Prono van XFA..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je idd klaar... je staat er al tussen
extra puntenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
lol. ik heb dat dus totaal over t hoofd gezien. ik ging uit van een wel heel braaf toernooi
waarom moet je eigenlijk per duel invullen wie de winnaar is?. dat blijkt toch al uit je uitslag
zeg... je gaat niet weer winnen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dit word net zoiets als de Prono van XFA..
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik nergens de mogelijkheid krijg om een team aan te maken
Ik ben een winnaar, dat is mijn horoscoop..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
zeg... je gaat niet weer winnen hoor
gewoon op de pagina van de pool staat er iets waar je op moet klikken om je voorspellingen door te geven. dat doen en dan kun je invullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik nergens de mogelijkheid krijg om een team aan te maken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Ow wacht, ik moest niet bij de voeltbalmanager zijn
quote:
Daar ben ik dan weer heel goed inquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Partijtje triviant spelen met D. wellicht een oplossing op dat te weten?
![]()
Ah, très bon. Nu nog winnen van iBenny en je hebt je achterstand ongedaan gemaakt.quote:
Neit? Kom je van Groningen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier heb je dan ook neit veel kennis van voetbal voor nodig
hmmm, dan staat D. allang voor hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, très bon. Nu nog winnen van iBenny en je hebt je achterstand ongedaan gemaakt.![]()
De achterstand die je op hebt gelopen door het niet weten waar je je moest aanmelden. Vat het goed op he, iedereen weet wel eens iets niet.![]()
Grünn? neeeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Neit? Kom je van Groningen?
Was gisteren. Met André Riool op Vuzuelaquote:
Op LaDeux, Canvas+ ( maar dat hebben er weinig, ik ook niet, maar wel La Deux ) en http://atdhe.net te zien.quote:
Dat had ik de eerste keer ook al!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik had hem ingevuld, en toen deed ik iets fout en nu is hij weg
ah zonde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik had hem ingevuld, en toen deed ik iets fout en nu is hij weg
die hadden we moeten winnen. iig de finale moeten halen. ik vind nog steeds dat we een penalty hadden moeten krijgen voor de overtreding op van hoooijdonk vlak voor tijdquote:
Heb het weer gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zonde.
vond t al een heel karwei om t een keer in te vullen
ong 3 a 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er normaal in een wedstrijd?
Dat ligt net aan het team, bij Italië zijn het er vaak meer dan bij Zwitserland ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er normaal in een wedstrijd?
Heb al neuken ? gepostquote:
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wat moet je eigenlijk bij finales invullen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook weer Big Brother in Nederland
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook weer Big Brother in Nederland
Gewoon wat invullen... ik snap daar ook niks vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoord
nog een keerquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoord
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
Uhm wat is de bedoeling van dat stukje finales?
Hoezo?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.
als het komt, dan geef ik me opquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.
dat komt pas na de poulefases.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
Uhm wat is de bedoeling van dat stukje finales?
Oke dus ik hoef nog niets te doen daar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
dat komt pas na de poulefases.
als ze weten welke landen door zijn.
zo begreep ik t althans
Ik kijk er nu ook glazig naar. Gomi heeft het vast goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
Oke Vaduz jij dan wat moet je invullen bij finales in de poule?
Dat is dan ook de enige uitzondering.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het komt, dan geef ik me op
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk er nu ook glazig naar. Gomi heeft het vast goed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke dus ik hoef nog niets te doen daar?
Mooi
Ik vind het echt verslavend leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige uitzondering.
Ik vind het verder totaal niet boeiend, een beetje naar mensen kijken die weinig uitvreten.
O, ik had weer niet gelezen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. dit las ik in de regels:
De finales worden logischerwijs bepaald door de resultaten in de groepswedstrijden. De uitslagen van de finales kun je daarom pas voorspellen als bekend is wie erin spelen. Dit geldt voor ons als volgt: zodra wij de laatste wedstrijden van een tweetal groepen hebben ingevuld, en er dus bekend is wie de kwartfinales spelen, kun je die gaan voorspellen.
yeah, hoop gedoe nu met elke wedstrijd en dan nog kaarten erbij.quote:
BB UK kan je die donwloaden zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt verslavend leuk
De gouden kooi vond ik minder
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt verslavend leuk
De gouden kooi vond ik minder
Streamquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB UK kan je die donwloaden zeker?
Ja pffff, ik heb gewoon maar wat ingevuld, lekker te voorspellen ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, hoop gedoe nu met elke wedstrijd en dan nog kaarten erbij.
f1 is gewoon 2 rijders, 2 teams
B.E.P.quote:
Ik vond ZOey ongeloofelijk lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
een slap aftreksel van BB
maar het ging
welke was dat ook alweer?quote:
yeah same here. aantal kaarten ook. ik heb daar maat wat ingevuld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja pffff, ik heb gewoon maar wat ingevuld, lekker te voorspellen ook![]()
Trouwens ik heb sowieso maar wat ingevuld wat scores aangaat, wel goed gekeken wie er wint per wedstrijd maar uitslagen
Ja dat is toch niet haalbaar om dat in te schatten, als iemand net een rot dag heeft zal hij vast wat meer schoppenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah same here. aantal kaarten ook. ik heb daar maat wat ingevuld.
op hoop van zegen
de bus was ok. vooral door sekiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
een slap aftreksel van BB
maar het ging
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.quote:
yeah ik heb t gewoon simpel gedaan: een hele reeks met 4, en een rij met 3quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet haalbaar om dat in te schatten, als iemand net een rot dag heeft zal hij vast wat meer schoppen
O die heb ik niet gevolgdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik heb t gewoon simpel gedaan: een hele reeks met 4, en een rij met 3en in t begin wel wat verschillen geloof ik. daarna werd ik lui
Ze werd derde iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik opquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ff neit meer hoe die eruit ziet
Was het deze...?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik op
hehe, nadenken over die kaarten werkt toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ook![]()
Ik heb Fergie wel eens beter live horen zingen trouwens
ieuwquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het deze...?
http://www.teambath.com/w(...)%20Baker%20small.jpg
ik ken alleen een paar namen van die gasten uit t eerste seizoen. tweede heb ik ws niet meer gevolgdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik op
Precies en ach het is maar voor de funquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nadenken over die kaarten werkt toch niet.
heeft de scheids net rzie met zijn vrouw, geeft hij er 2x zoveel ofzo.
fergie schreeuwde net meer dan zingen imo
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Veel te veel invullen. En ik win toch niks
Op deze manier zeker nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
No wayquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het deze...?
http://www.teambath.com/w(...)%20Baker%20small.jpg
is idd een heel gedoe. maar wel leuk om in de subleague mee te doen ook toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
uhhhh?quote:
Je moet wel de VOC mentaliteit behouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
pquote:
voor de fun?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies en ach het is maar voor de fun![]()
Ja dat bedoel ik
Nu welquote:
En toen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
zo ik moet jullie nog wat vertellen
Gister met de vierdaagse, stond ik te wachten om de startkaart op te halen.
Stond er toch een mooie man binnenAlles klopte aan hem
Mooie stem ook
Hij ging tennissen
ah we roven afrika dus gewoon leegquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet wel de VOC mentaliteit behouden.
Dat mag, ik denk alleen dat ik die niet hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de fun?
ik dacht dat ik nu eens voor de winst kon gaan
Ja, dat werkt het beste.quote:
Ik ga het niet luisteren, Ik ga het niet luisteren, Ik ga het niet luisteren...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Al die tongen hier, het lijkt wel of tong80 hier is.
Was hij zo mooi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niksIk keek alleen maar
Ik was zo verbaasd dat dat bestond
ik ben gewoon optimistisch zolang mijn uitslagen nog niet fout blijken te zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag, ik denk alleen dat ik die niet heb
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon optimistisch zolang mijn uitslagen nog niet fout blijken te zijn
Dat is nieuw voor je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk... zijn die afrikanen heul niet (allemaal) gekleurd
Er was eens een tijd, dat een paar Europese landen naar Afrika vertrokken, om daar hun eigen beschaving op te richten. Dat waren BLANKEN. Jawel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk... zijn die afrikanen heul niet (allemaal) gekleurd
precies, zo speel ik altijd in mijn pooltjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach ik zie het wel, vind het wel leuk zo'n subleague
Ze hadden zelfs ooit een blanke presidentquote:
Zou zo uit een tekst van Blof kunnen komen dit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jeuk aan mijn billen, en ik heb spillebenen.
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..quote:
Beter dan stalpotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jeuk aan mijn billen, en ik heb spillebenen.
Joaaah!quote:
ah die ik heb gevolgd idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..
Ohja, en ze hadden schurft!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..
Mijn naam is Pascal en ik kom uit Zeeland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou zo uit een tekst van Blof kunnen komen dit.
yups. was wel een leuk seizoen vond ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zusjees Monique en Sabrina
tijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen die Sabrina en Etienne nog met elkaar hebben ? En Monique en ?
Die win ik dan met gemak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben toch maar begonnen, XFA-subleague lijkt me wel tof namelijk.
En Etienne toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zusjees Monique en Sabrina
monique was daarna idd weg bij dr man en ging toen met die enen van die tweeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen die Sabrina en Etienne nog met elkaar hebben ? En Monique en ?
Ook toevallig. Paskal, de zanger van Blof ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
m
[..]
Mijn naam is Pascal en ik kom uit Zeeland.
we waren idd echt goed toen. dat team klopte gewoon echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Tranen in mijn ogen van mooiheid om het weer terug te zien, zoveel fantastische spelers, zo ontzettend goed op alle punten, behalve die verdomde strafschoppen.
Wat een wereldteam was dat.
wat doet dat beesie achter je naamquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat internetshoppen. Ik heb wat nieuwe wortelhouders nodig.
Ik val onder de categorie dino blijkbaar. Ik zie het zelf niet, ik zit in de Silver Lay-out.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doet dat beesie achter je naam
Oude layout... D. heeft het ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doet dat beesie achter je naam
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als ik de silver layout aanklikt dan krijg ik ook een dino
okquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik val onder de categorie dino blijkbaar. Ik zie het zelf niet, ik zit in de Silver Lay-out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |