Of de webmaster is wat in de war of te veel drank op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit problemen zijn, maar voorzorgsmaatregelen
20:30uquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk!!! Hoelaat? Ik lig nu nog in bad
TV 5 Mondequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen vandaag post dat we TV Monde gaan krijgen, en dat ze CNN van de kabel halen
bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nog niet gevonden. Wel dit gevonden:
http://www.surfplaza.be/media/tv.html
Maar ik zoek verder.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Ja, bijnaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu dus![]()
Ach heb hem toch al gezien
Owquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Hij krijg alsnog zo'n titanus??? Prik. En het word gehecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai hopelijk is het niet erg en kan hij gewoon op reis
Ow, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
D. Ik heb Griekenland misschien ook, morgen even ruilen
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjesquote:
werkt niet, bij jou wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kwaliteit en iBenny, probeer dit eens:
http://www.livestation.co(...)etnetcanvas?page=376
Ik moet er nog 4 daarna ga ik weer normaal boodschappen doen bij de ahquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Hoelang gaat de aktie eigenlijk door? En tot hoelang ga jij ze sparen?
Zal eens een keer tijd wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjeswas wel lekker buiten. Maar ga straks wel lekker op bed liggen
laptop op schoot, jullie vervelen
Ja ik heb je heul gemistquote:
Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjeswas wel lekker buiten. Maar ga straks wel lekker op bed liggen
laptop op schoot, jullie vervelen
Ik heb gisteren toen ik even in huis was zo'n beesie op mijn naamplaatje bij mijn kamerdeur geplakt. Ben benieuwd of hij er nog hangt als ik morgen of van het weekend er weer ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog 4 daarna ga ik weer normaal boodschappen doen bij de ah
En als je iets naar onderen scrolt?quote:
heb dat programma al gedownload maar staan maar paar zenders inquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En als je iets naar onderen scrolt?
Ketnet/Canvas
Ketnet/Canvas
Get the Livestation Desktop Player for easy access to your channels.
Download it today
Available for Windows, Mac and Linux
Dit hierboven staat er dan. Download it today is een link.
Nee, maar ik heb dan ook nog niet de Livestation Desktop Player gedownload. Dan zou er wel naar gekeken kunnen worden.quote:
Geen Canvas+?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
heb dat programma al gedownload maar staan maar paar zenders in
quote:
Aan begonnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nee daar ben ik wel aan begonnen. maar de rest doe ik later wel een keer
Nah doe maar ff nietquote:
quote:
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Aan begonnen?
Is het zoveel werk dan? Ik overweeg het nog
Nee voel me nog steeds kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Gaat het al wat beter met je?
Gezellig
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullen
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Gelukkig welquote:
Nee met Viola Holtquote:
Fout!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.
denk ik. ga ff checken
Geeft ook niet mop, ik snap het ook welquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
k ff niet. mag hij t zo dan weer vragen?
heeeel het weekend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
Dát is pas spannend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannendik ga straks lezen lig nu in bad
Ik slaap wel tussendoor en eten en voetbal kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeeel het weekend?
Je gaat wel ook gewoon uitrusten hoor
anders zoek ik je persoonlijk op
Heb al ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Wie doen er allemaal mee met de Pool op Fok?!
We kunnen een subleague doen?
Dat kan ook in bad he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow, echt heel jammer dat jullie het niet kunnen zien. Vanaf 21:35 dan maar jou, iBenny en de anderen.quote:
Ah, ok, dus alles invullen, en dan wijzigen net voor iedere wedstrijdquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
D
moet wel in een keer dus
Dit schema is makkelijker dan het lijkt: vul gewoon in wat je denkt dat het wordt. Geen nood, je hoeft niet alles in 1x in te vullen, je kunt tot 11-06-2010 12:00 zo vaak wijzigingen en aanvullingen maken als je wilt.
ik ga dus maar weer invullen
heb dat lange pokkeding al ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Kun je toch ook lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ow, echt heel jammer dat jullie het niet kunnen zien. Vanaf 21:35 dan maar jou, iBenny en de anderen.
Daar faalt de NOS enorm ja. Want geloof me, ik zit naar LaDeux te kijken en de mensen hebben het fantastisch gedaan om dit voor elkaar te krjgen. Zal ik een tipje van de sluier lichten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS dit niet uit
FAAL NOS
Nederland 1 zal worden omgedoopt tot WK-zender.. meer nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.
En we hebben maar liefst 12!!!!! digitale themakanalen op Digitale tv hier van de Publieke Omroep
Is er 1 zender niet omgedoopt tot WK zender? Iemand die dat weet?
http://www.nederland24.nl
O dan wil ik wel meedoenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Godverdomme nog aan toe, nu zie ik op http://atdhe.net dat jullie het wel kunnen zien. Godver, ik vervloek mezelf nog eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Belachelijk dat dit niet word uitgezonden.
En we hebben maar liefst 12!!!!! digitale themakanalen op Digitale tv hier van de Publieke Omroep
Is er 1 zender niet omgedoopt tot WK zender? Iemand die dat weet?
http://www.nederland24.nl
nee alles invullen en hopen dat je goed hebt ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, dus alles invullen, en dan wijzigen net voor iedere wedstrijd
Graagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Daar faalt de NOS enorm ja. Want geloof me, ik zit naar LaDeux te kijken en de mensen hebben het fantastisch gedaan om dit voor elkaar te krjgen. Zal ik een tipje van de sluier lichten?
Ik ben benieuwd of het HD aanbod wel gaat lukken ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederland 1 zal worden omgedoopt tot WK-zender.. meer niet
thxquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Godverdomme nog aan toe, nu zie ik op http://atdhe.net dat jullie het wel kunnen zien. Godver, ik vervloek mezelf nog eens.Dat ik daar niet eerder aan dacht.
Heb je al op http://atdhe.net gekeken? Ik heb de stream voor jou en de anderen uitgeprobeerd en dat werkt gewoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Graag
[..]
Ik ben benieuwd of het HD aanbod wel gaat lukken ...
Als ik aan deze winter moet denken, voorspel ik niet veel goeds ...
*hekel aan de NOS heeft
Je mocht toch wijzigen zo vaak je wildequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nee alles invullen en hopen dat je goed hebt ingevuld
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heb je al op http://atdhe.net gekeken? Ik heb de stream voor jou en de anderen uitgeprobeerd en dat werkt gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
![]()
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |