Of de webmaster is wat in de war of te veel drank op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit problemen zijn, maar voorzorgsmaatregelen
20:30uquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk!!! Hoelaat? Ik lig nu nog in bad
TV 5 Mondequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen vandaag post dat we TV Monde gaan krijgen, en dat ze CNN van de kabel halen
bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nog niet gevonden. Wel dit gevonden:
http://www.surfplaza.be/media/tv.html
Maar ik zoek verder.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Ja, bijnaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu dus![]()
Ach heb hem toch al gezien
Owquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Moet zo met mijn man naar de huisartsenposthij heeft een diepe snee in z'n middelvinger, en om half 12 vertrekt hij naar le mans
vanmiddag al gebeurd, maar hij had er een pleister op gedaan, en nu krijgt hij last
Hij krijg alsnog zo'n titanus??? Prik. En het word gehecht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai hopelijk is het niet erg en kan hij gewoon op reis
Ow, okquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
D. Ik heb Griekenland misschien ook, morgen even ruilen
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjesquote:
werkt niet, bij jou wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Kwaliteit en iBenny, probeer dit eens:
http://www.livestation.co(...)etnetcanvas?page=376
Ik moet er nog 4 daarna ga ik weer normaal boodschappen doen bij de ahquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Hoelang gaat de aktie eigenlijk door? En tot hoelang ga jij ze sparen?
Zal eens een keer tijd wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kort avondje, 1 uur en 10 minuutjeswas wel lekker buiten. Maar ga straks wel lekker op bed liggen
laptop op schoot, jullie vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |