quote:
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Aan begonnen?
Is het zoveel werk dan? Ik overweeg het nog
Nee voel me nog steeds kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
Gaat het al wat beter met je?
Gezellig
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
veel wedstrijden in te vullen. dus heb de eerste paar maar gedaan. en zie wel hoe t wk loopt om de rest in te vullen
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet compleet in te vullen als bij de F1?
Gelukkig welquote:
Nee met Viola Holtquote:
Fout!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zolang t maar ingevuld is voor de wedstrijd is begonnen.
denk ik. ga ff checken
Geeft ook niet mop, ik snap het ook welquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
k ff niet. mag hij t zo dan weer vragen?
heeeel het weekend?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]maar heb het druk gehad, met Vierdaagse en ziek zijn, maar ben heel het weekend online
Dát is pas spannend!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannendik ga straks lezen lig nu in bad
Ik slaap wel tussendoor en eten en voetbal kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
heeeel het weekend?
Je gaat wel ook gewoon uitrusten hoor
anders zoek ik je persoonlijk op
Heb al ingevuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Wie doen er allemaal mee met de Pool op Fok?!
We kunnen een subleague doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |