welke was dat ook alweer?quote:
yeah same here. aantal kaarten ook. ik heb daar maat wat ingevuld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja pffff, ik heb gewoon maar wat ingevuld, lekker te voorspellen ook![]()
Trouwens ik heb sowieso maar wat ingevuld wat scores aangaat, wel goed gekeken wie er wint per wedstrijd maar uitslagen
Ja dat is toch niet haalbaar om dat in te schatten, als iemand net een rot dag heeft zal hij vast wat meer schoppenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah same here. aantal kaarten ook. ik heb daar maat wat ingevuld.
op hoop van zegen
de bus was ok. vooral door sekiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
een slap aftreksel van BB
maar het ging
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.quote:
yeah ik heb t gewoon simpel gedaan: een hele reeks met 4, en een rij met 3quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet haalbaar om dat in te schatten, als iemand net een rot dag heeft zal hij vast wat meer schoppen
O die heb ik niet gevolgdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik heb t gewoon simpel gedaan: een hele reeks met 4, en een rij met 3en in t begin wel wat verschillen geloof ik. daarna werd ik lui
Ze werd derde iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan geen foto's meer vinden, maar bleef volgens mij wel lang in de bus. In ieder geval die serie met de vreselijke Koen en een homo als winnaar, dacht ik.
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik opquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ff neit meer hoe die eruit ziet
Was het deze...?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik op
hehe, nadenken over die kaarten werkt toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ook![]()
Ik heb Fergie wel eens beter live horen zingen trouwens
ieuwquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het deze...?
http://www.teambath.com/w(...)%20Baker%20small.jpg
ik ken alleen een paar namen van die gasten uit t eerste seizoen. tweede heb ik ws niet meer gevolgdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij gewoontjes vond ik. Geen opvallende tieten ofzo. Gewoon lief gezichtje en daar val ik op
Precies en ach het is maar voor de funquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nadenken over die kaarten werkt toch niet.
heeft de scheids net rzie met zijn vrouw, geeft hij er 2x zoveel ofzo.
fergie schreeuwde net meer dan zingen imo
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Veel te veel invullen. En ik win toch niks
Op deze manier zeker nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
No wayquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het deze...?
http://www.teambath.com/w(...)%20Baker%20small.jpg
is idd een heel gedoe. maar wel leuk om in de subleague mee te doen ook toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
uhhhh?quote:
Je moet wel de VOC mentaliteit behouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
pquote:
voor de fun?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies en ach het is maar voor de fun![]()
Ja dat bedoel ik
Nu welquote:
En toen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
zo ik moet jullie nog wat vertellen
Gister met de vierdaagse, stond ik te wachten om de startkaart op te halen.
Stond er toch een mooie man binnenAlles klopte aan hem
Mooie stem ook
Hij ging tennissen
ah we roven afrika dus gewoon leegquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet wel de VOC mentaliteit behouden.
Dat mag, ik denk alleen dat ik die niet hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de fun?
ik dacht dat ik nu eens voor de winst kon gaan
Ja, dat werkt het beste.quote:
Ik ga het niet luisteren, Ik ga het niet luisteren, Ik ga het niet luisteren...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Al die tongen hier, het lijkt wel of tong80 hier is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |