Op LaDeux, Canvas+ ( maar dat hebben er weinig, ik ook niet, maar wel La Deux ) en http://atdhe.net te zien.quote:
Dat had ik de eerste keer ook al!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik had hem ingevuld, en toen deed ik iets fout en nu is hij weg
ah zonde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik had hem ingevuld, en toen deed ik iets fout en nu is hij weg
die hadden we moeten winnen. iig de finale moeten halen. ik vind nog steeds dat we een penalty hadden moeten krijgen voor de overtreding op van hoooijdonk vlak voor tijdquote:
Heb het weer gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zonde.
vond t al een heel karwei om t een keer in te vullen
ong 3 a 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er normaal in een wedstrijd?
Dat ligt net aan het team, bij Italië zijn het er vaak meer dan bij Zwitserland ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er normaal in een wedstrijd?
Heb al neuken ? gepostquote:
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wat moet je eigenlijk bij finales invullen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook weer Big Brother in Nederland
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook weer Big Brother in Nederland
Gewoon wat invullen... ik snap daar ook niks vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoord
nog een keerquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus net ook, maar krijg geen antwoord
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
Uhm wat is de bedoeling van dat stukje finales?
Hoezo?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.
als het komt, dan geef ik me opquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er nooit meer van komt.
dat komt pas na de poulefases.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
Uhm wat is de bedoeling van dat stukje finales?
Oke dus ik hoef nog niets te doen daar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
dat komt pas na de poulefases.
als ze weten welke landen door zijn.
zo begreep ik t althans
Ik kijk er nu ook glazig naar. Gomi heeft het vast goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
Oke Vaduz jij dan wat moet je invullen bij finales in de poule?
Dat is dan ook de enige uitzondering.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het komt, dan geef ik me op
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk er nu ook glazig naar. Gomi heeft het vast goed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke dus ik hoef nog niets te doen daar?
Mooi
Ik vind het echt verslavend leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige uitzondering.
Ik vind het verder totaal niet boeiend, een beetje naar mensen kijken die weinig uitvreten.
O, ik had weer niet gelezen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. dit las ik in de regels:
De finales worden logischerwijs bepaald door de resultaten in de groepswedstrijden. De uitslagen van de finales kun je daarom pas voorspellen als bekend is wie erin spelen. Dit geldt voor ons als volgt: zodra wij de laatste wedstrijden van een tweetal groepen hebben ingevuld, en er dus bekend is wie de kwartfinales spelen, kun je die gaan voorspellen.
yeah, hoop gedoe nu met elke wedstrijd en dan nog kaarten erbij.quote:
BB UK kan je die donwloaden zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt verslavend leuk
De gouden kooi vond ik minder
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt verslavend leuk
De gouden kooi vond ik minder
Streamquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BB UK kan je die donwloaden zeker?
Ja pffff, ik heb gewoon maar wat ingevuld, lekker te voorspellen ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, hoop gedoe nu met elke wedstrijd en dan nog kaarten erbij.
f1 is gewoon 2 rijders, 2 teams
B.E.P.quote:
Ik vond ZOey ongeloofelijk lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
een slap aftreksel van BB
maar het ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |