quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
![]()
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
yeah t is dat jij er net naar vroeg anders had ik dus alleen de eerste 4 wedstrijden ofzo ingevuldquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon wat invullen... kan jou het schelen
Ik hoef niks in te vullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.![]()
Ik ook niet. Maar ik had eerder mijn voorspellingen al gedaan.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik had eerder mijn voorspellingen al gedaan.
Mijn eigen poulequote:
Aangeven hoeveel kaarten er in 1 wedstrijd worden gegevenquote:
Dan ben je idd klaar... je staat er al tussenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Meedoen aan subleague
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'WKSC'.
En dan? dan is het klaar? heb de poule al ingevuld..
lol. ik heb dat dus totaal over t hoofd gezien. ik ging uit van een wel heel braaf toernooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aangeven hoeveel kaarten er in 1 wedstrijd worden gegeven
Ik heb 16 neergezet bij Duitsland - Servie
Oh dit word net zoiets als de Prono van XFA..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je idd klaar... je staat er al tussen
extra puntenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
lol. ik heb dat dus totaal over t hoofd gezien. ik ging uit van een wel heel braaf toernooi
waarom moet je eigenlijk per duel invullen wie de winnaar is?. dat blijkt toch al uit je uitslag
zeg... je gaat niet weer winnen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dit word net zoiets als de Prono van XFA..
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik nergens de mogelijkheid krijg om een team aan te maken
Ik ben een winnaar, dat is mijn horoscoop..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
zeg... je gaat niet weer winnen hoor
gewoon op de pagina van de pool staat er iets waar je op moet klikken om je voorspellingen door te geven. dat doen en dan kun je invullenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik nergens de mogelijkheid krijg om een team aan te maken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Ow wacht, ik moest niet bij de voeltbalmanager zijn
quote:
Daar ben ik dan weer heel goed inquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Partijtje triviant spelen met D. wellicht een oplossing op dat te weten?
![]()
Ah, très bon. Nu nog winnen van iBenny en je hebt je achterstand ongedaan gemaakt.quote:
Neit? Kom je van Groningen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier heb je dan ook neit veel kennis van voetbal voor nodig
hmmm, dan staat D. allang voor hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, très bon. Nu nog winnen van iBenny en je hebt je achterstand ongedaan gemaakt.![]()
De achterstand die je op hebt gelopen door het niet weten waar je je moest aanmelden. Vat het goed op he, iedereen weet wel eens iets niet.![]()
Grünn? neeeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Neit? Kom je van Groningen?
Was gisteren. Met André Riool op Vuzuelaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |