Was hij zo mooi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niksIk keek alleen maar
Ik was zo verbaasd dat dat bestond
ik ben gewoon optimistisch zolang mijn uitslagen nog niet fout blijken te zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag, ik denk alleen dat ik die niet heb
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon optimistisch zolang mijn uitslagen nog niet fout blijken te zijn
Dat is nieuw voor je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk... zijn die afrikanen heul niet (allemaal) gekleurd
Er was eens een tijd, dat een paar Europese landen naar Afrika vertrokken, om daar hun eigen beschaving op te richten. Dat waren BLANKEN. Jawel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo kijk... zijn die afrikanen heul niet (allemaal) gekleurd
precies, zo speel ik altijd in mijn pooltjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach ik zie het wel, vind het wel leuk zo'n subleague
Ze hadden zelfs ooit een blanke presidentquote:
Zou zo uit een tekst van Blof kunnen komen dit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jeuk aan mijn billen, en ik heb spillebenen.
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..quote:
Beter dan stalpotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Jeuk aan mijn billen, en ik heb spillebenen.
Joaaah!quote:
ah die ik heb gevolgd idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..
Ohja, en ze hadden schurft!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zusjes, met hun prinsessenkamer, en die homo, met die bi-broer, die dan weer geilde op de oudere versie van de zusjes.. die homo tongde met de best linkse etienne, en die zijn vader zat er dan ook weer in... en die geilde weer op die alcoholic vrouw, waarvan ze de dochter pushde om met de uiteindelijke winnaar naar bed te gaan, omdat ie een grote piemel had..
Mijn naam is Pascal en ik kom uit Zeeland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou zo uit een tekst van Blof kunnen komen dit.
yups. was wel een leuk seizoen vond ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zusjees Monique en Sabrina
tijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen die Sabrina en Etienne nog met elkaar hebben ? En Monique en ?
Die win ik dan met gemak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben toch maar begonnen, XFA-subleague lijkt me wel tof namelijk.
En Etienne toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met die zusjees Monique en Sabrina
monique was daarna idd weg bij dr man en ging toen met die enen van die tweeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen die Sabrina en Etienne nog met elkaar hebben ? En Monique en ?
Ook toevallig. Paskal, de zanger van Blof ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
m
[..]
Mijn naam is Pascal en ik kom uit Zeeland.
we waren idd echt goed toen. dat team klopte gewoon echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Tranen in mijn ogen van mooiheid om het weer terug te zien, zoveel fantastische spelers, zo ontzettend goed op alle punten, behalve die verdomde strafschoppen.
Wat een wereldteam was dat.
wat doet dat beesie achter je naamquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Even wat internetshoppen. Ik heb wat nieuwe wortelhouders nodig.
Ik val onder de categorie dino blijkbaar. Ik zie het zelf niet, ik zit in de Silver Lay-out.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doet dat beesie achter je naam
Oude layout... D. heeft het ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doet dat beesie achter je naam
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als ik de silver layout aanklikt dan krijg ik ook een dino
okquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik val onder de categorie dino blijkbaar. Ik zie het zelf niet, ik zit in de Silver Lay-out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |