Die mensen moet je ook erbij hebben hè. Gelukkig is dat alleen hier het geval dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Mensen in Limburg weten gewoon nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging net dus voor het eerst fitnessen en all i can say is Pfoei.
Goh, sinds wanneer kunnen die zwemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
quote:
Nee dan heb ik gewoon geen conditie..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.
Wat een draaikont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
AOW is al geen breekpunt meer voor Wilders als er een kabinet VVD-CDA-PVV komt.
Had dan een spoilerverzoek gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.
Inderdaad. Weekend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Maar verkiezingen kunnen me niks schelen NOG MAAR 1 DAG VRIENDJES
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorrquote:
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.
Heeft geen nut als ik toch al voorbij die pic scroll. Ik zit redelijk safe hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had dan een spoilerverzoek gedaan.
Bedankt voor de herinnering. Nu ik geen werk heb door de week kan ik dat volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Wat ga je er aan doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
mensen worden dik genoemd shit is AANquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Waarom zou je buiten Amsterdam willen dan? Alle culturen heb je om je heen, scheelt een hoop geld voor vakantie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
Die was scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Is goed. Wat gaan we doen dan?quote:
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Deurne.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.
quote:
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
En zaterdag Defqon, al heb ik nog helemaal geen zin, ook door die kut weersvoorspelling
Al die ruimdenkende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.
Deurne, Geldropquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel heel slap, hij had gekeken hoeveel kg ik allemaal moest hebben. Ze moesten bijna allemaal lagerquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.
'Steden'quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ahh, het is niet erg hoor. Die 3e komt ooit nog wel eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar woont de 2e chick die heb weten te hosselen in mijn leven.
Mensen die niet weten wat daar woont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deurne, Geldrop.
Mensen die niks van Brabant weten.
Ik sta hoger dan jou, sukkeltje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ahh, het is niet erg hoor. Die 3e komt ooit nog wel eens.
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.
Weet ik heel goed. Vandaar dat ik er ook weg blijf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat daar woont.
Qua vrouwen van 30+ jaar weet ik het ook niet. Misschien heb je op dat gebied wel gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik heel goed. Vandaar dat ik er ook weg blijf.
Hoe wil je dat meten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en vandaag kwam die man erachter dat ik in mn linkerarm veel meer gespierd ben dan rechts.
Fapfap.
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sta hoger dan jou, sukkeltje.
Haha.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua vrouwen van 30+ jaar weet ik het ook niet. Misschien heb je op dat gebied wel gelijk.
Ik smelt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenVrouwen zijn geen lustobjecten, en het wordt tijd dat wij mannen daar ons naar gaan gedragen.
Mijn middenarm is het slapst nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch heel makkelijk? Ik kan zo wel zeggen dat mijn linkerarm ook een stuk slapper is.
Cuddle cuddle.quote:
Bij mij waren er ook maar 2 die ik heb gehad zonder relatie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenVrouwen zijn geen lustobjecten, en het wordt tijd dat wij mannen daar ons naar gaan gedragen.
Ik heb geen idee, mijn t-shirt zit aan beide armen aangesloten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch heel makkelijk? Ik kan zo wel zeggen dat mijn linkerarm ook een stuk slapper is.
Het is uulgh.quote:
Ik snap deze zin niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook maar 2 die ik heb gehad zonder relatie.
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.quote:
Oh zo. Ik dacht dat je maar 2 chicks had gehit die geen relatie hadden, en dat de rest wel een relatie hadden en dus vreemd gingen. SNAPJEquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.
Ik deed oefeningen voor mn armen, hij keek. En hij zag dat het zeg maar schuin liep.quote:
Ohhja bij jou is met een chick gaan geen hosselen toch?quote:
Definieer 'gaan'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhja bij jou is met een chick gaan geen hosselen toch?
Nope.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met mijn vleesboom in haar gezeten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met woorden aangeven hoe het is of wat het is.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik walg van jongens die zo praten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met mijn vleesboom in haar gezeten.
Hij heeft z'n doel bereikt en weet nu niet hoe ie er mee om moet gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
Serieus, op dag 1 al je breekpunt laten vallen.Hoe graag wil je dan regeren, de tering.
En gisteren nog beweren dat het nog steeds een breekpunt is, want anders zou 'dat kiezersbedrog zijn'.
Dat zou anders wat worden, joh. LPF 2.0. Allemaal mensen zonder enige ervaring.quote:
Waar heeft ie dat gezegd dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
Serieus, op dag 1 al je breekpunt laten vallen.Hoe graag wil je dan regeren, de tering.
En gisteren nog beweren dat het nog steeds een breekpunt is, want anders zou 'dat kiezersbedrog zijn'.
Straks wordt 'ie nog moslim, als 'ie maar kan regeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n doel bereikt en weet nu niet hoe ie er mee om moet gaan.
Beetje jammer dit.quote:
Achja, dan ben je er ook in 1 keer vanaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat zou anders wat worden, joh. LPF 2.0. Allemaal mensen zonder enige ervaring.
Dat het geen breekpunt meer is? http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.htmlquote:
Wat preciesquote:
Sowieso mag de PVV niet zomaar weggeschoven worden nu. Ik vraag me alleen af hoe ie dit gaat bewerkstelligen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Straks wordt 'ie nog moslim, als 'ie maar kan regeren. [ afbeelding ]
Het eerste idd. Nouja wel verwacht hequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat het geen breekpunt meer is? http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.html
En dat het gisteren nog wel een breekpunt was? Volgens mij zei hij dat gisteren nog op Nederland 1. Maar daar heb ik geen links/direct bewijs van.
Dat ik volgens jouw definitie nog nooit een 14-jarige heb gehosseld. En dat ik sowieso geen hosselaar ben dan. Nu wel natuurlijkquote:
Heb jij geen school?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Sowieso mag de PVV niet zomaar weggeschoven worden nu. Ik vraag me alleen af hoe ie dit gaat bewerkstelligen.
Nee, klopt. Ik vind zoenen niet echt iets noemenswaardigsquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat ik volgens jouw definitie nog nooit een 14-jarige heb gehosseld. En dat ik sowieso geen hosselaar ben dan. Nu wel natuurlijk [ afbeelding ]
Maar het is wel democratie. De PVV verdient sowieso een plek als je met zo'n winst eindigt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.
Als het niet zulke belangrijke tijden waren zou ik 'm gewoon graag in het kabinet willen. Zijn we er na een halfjaartje weer vanaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.
Al zullen een boel PVV-aanhangers nu vast moord en brand schreeuwen als hun partij uiteindelijk niet zal meeregeren.
Maar stiekem boeit het Wilders geen zak, want die kan dan weer lekker vanaf de zijlijn schreeuwen. Het enige waar hij echt goed in is.
Ik ben gewoon geen slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind zoenen niet echt iets noemenswaardigs.
Net zo erg als dat de SP die plek verdiende...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar het is wel democratie. De PVV verdient sowieso een plek als je met zo'n winst eindigt.
Zou op zich wel een boel ogen openen, denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als het niet zulke belangrijke tijden waren zou ik 'm gewoon graag in het kabinet willen. Zijn we er na een halfjaartje weer vanaf.
Ja en ook sowieso dat er geen Eerste Kamer-meerderheid is met dat kabinet van 'm, dus dat al die leuke wetten, die niet eens kunnen omdat ze tegen de grondwet ingaan, er toch niet doorkomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou op zich wel een boel ogen openen, denk ik.Net als met de hype van de LPF vooraf en de anti-climax achteraf.
Maar ja, inderdaad wat je zegt, het zijn te belangrijke tijden om maar even iets uit te proberen.
Als de SP geen compromissen wil sluiten is het toch hun eigen schuld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Net zo erg als dat de SP die plek verdiende...
Je bent gewoon niet in staat iets beters te regelen.quote:
jeweetnietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet in staat iets beters te regelen.
True, maar: http://twitter.com/Pieterhilhorst/status/15688329703quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en ook sowieso dat er geen Eerste Kamer-meerderheid is met dat kabinet van 'm, dus dat al die leuke wetten, die niet eens kunnen omdat ze tegen de grondwet ingaan, er toch niet doorkomen.
Dat je met desbetreffende mejuffrouw op al dan niet zalige wijze hebt gecoïteerd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoor je liever dat ik seks met haar heb gehad?
Met wie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoor je liever dat ik seks met haar heb gehad?
Woorden die ik zelf niet snap zal ik niet gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat je met desbetreffende mejuffrouw op al dan niet zalige wijze hebt gecoïteerd.
Is dat je synoniem voor een sandwich met een ongesteld meisje?quote:
Mooi hervormingskabinet heb je dan, als je binnen 1 jaar nog geen een wet er doorheen hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
True, maar: http://twitter.com/Pieterhilhorst/status/15688329703
Nee, gewoon precies zoals ik het zei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat je synoniem voor een sandwich met een ongesteld meisje?
Echt? Wajoo gekke shit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, gewoon precies zoals ik het zei.
Zoiets duurt lang, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi hervormingskabinet heb je dan, als je binnen 1 jaar nog geen een wet er doorheen hebt.
quote:De Partij voor de Vrijheid vecht keihard voor behoud van de AOW op 65 jaar. Voor de PVV is de
handhaving van deze oudedagsvoorziening het enige breekpunt bij de formatie van een kabinet.
Het lijkt net of ze niet willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
[..]
[ afbeelding ]
NIQUAquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
Data 114.000 iPad-klanten gelekt
Ik ga deze mensen mailen en uitlachen!"Hahahaha, met je iPad!
![]()
![]()
"
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
waar kan ik die poule invullen van FOK
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de iPhone 4 het liefst.
Code #5quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Moeten ze vooral doen, dan krijgen ze met mij te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Denken jullie trouwens dat Al Qaida echt een aanslag gaat plegen als het WK plaatsvind?
Doe dan eens deze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
Nee, zou ik on-Al Qaidiaans vinden. Beveiliging is te hoog, dus dan zouden ze te veel moeite doen. Als ze zoiets flikken, is het toch onverwacht, amirite?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Denken jullie trouwens dat Al Qaida echt een aanslag gaat plegen als het WK plaatsvind?
Anders wel met mij, ik weet nu sinds gisteren dat ik het WK kan volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen, dan krijgen ze met mij te maken.
Lukt ook al niet, beetje jammer. Thanks anyway.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe dan eens deze.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/
Hoe wil de beveiliging in Zuid-Afrika voorkomen dat er een vliegtuig het stadion induikt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zou ik on-Al Qaidiaans vinden. Beveiliging is te hoog, dus dan zouden ze te veel moeite doen. Als ze zoiets flikken, is het toch onverwacht, amirite?
Dan ben je te laat denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lukt ook al niet, beetje jammer. Thanks anyway.
Nee. Als er iets gebeurt, dan is het op eigen initiatief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Wat ook kut is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Als er iets gebeurt, dan is het op eigen initiatief.
True.quote:
Beveiliging in Zuid-Afrika zal in zoverre wel zo hoog liggen dat het haast onmogelijk is. Dan kom je uit bij buurlanden en dan zal er heus wel een jetje met raketjes klaar staan. Klinkt onmenselijk, maar of grofweg 250 mensen of richting de 40.000.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil de beveiliging in Zuid-Afrika voorkomen dat er een vliegtuig het stadion induikt?
Dat is waar, maar alsnog zal er dan commentaar komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beveiliging in Zuid-Afrika zal in zoverre wel zo hoog liggen dat het haast onmogelijk is. Dan kom je uit bij buurlanden en dan zal er heus wel een jetje met raketjes klaar staan. Klinkt onmenselijk, maar of grofweg 250 mensen of richting de 40.000.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de iPhone 4 het liefst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef L0t.. het volgende:
Als er een aanslag zou komen is het WK echt voorgoed verpest, dan komt het mss wel nooit meer terug
Welnee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef L0t.. het volgende:
Als er een aanslag zou komen is het WK echt voorgoed verpest, dan komt het mss wel nooit meer terug
Daarom denk ik niet dat het doen. Maar wie ben ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog zal er dan commentaar komen.
quote:
WF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom denk ik niet dat het doen. Maar wie ben ik.
quote:10 juni 2010 - Gaat Nederland failliet aan de kosten van de massa-immigratie? Welnee, zegt VU-econoom Peter Nijkamp. Het is een investering waaraan Nederland ontzettend veel verdient.
Migrantenkinderen halen diploma's en worden succesvolle carrièretijgers, de mkb-sector dríjft op niet-westerse allochtonen, die hele buurten uit de verpaupering redden en ze consumeren onze economie de crisis uit.
Natuurlijk, er zijn problemen, en die zijn niet gering, maar zelfs als je daar rekening mee houdt, is er economisch gezien geen sprake van een evident negatief effect.
Het argument dat allochtonen onze banen zouden pikken, is aantoonbare onzin. Als er al sprake zou zijn van een zogenaamd ‘crowding-out’ effect, dan zie je dat bij migranten onderling. Bijvoorbeeld bij de Polen, die nu uit de markt worden gedrukt door de goedkopere Roemenen en Bulgaren.”
Het gehamer van Geert Wilders op de kosten van massa-immigratie hangt natuurlijk samen met de angst bij veel mensen voor de veranderende samenleving, die hij exploiteert. Maar Nederland heeft altijd vooral geprofiteerd van immigratie, dat was in de Gouden Eeuw al zo.
“Je moet het op de langere termijn bekijken”, zegt Nijkamp.
Geldt de wet kopen op afstand ook bij jou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil er een foto van Griekjeee? 1 euro.
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geldt de wet kopen op afstand ook bij jou?
Soms is hij zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht hier nog geld aan te kunnen verdienen.
Laat maar, heb het al illegaal gedownload.quote:
Ik geloof dat ook gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef ynuhh het volgende:
Volgens mij is dat Griekje niet, ik heb van haar ooit een andere foto gekregen.
Dat is ze wel. Ligt waarschijnlijk aan d'r jeugdige outfit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
Is dat serieus griekjeee?
Maar... ze komt uit '85. Het meisje uit Triggershots fobo ziet er toch geen 24 of 25 uit?
Niet zo slim om dat hier zo te posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga uit bed, even eten en dan mn baas bellen dat ik nog steeds ziek ben.Ik moet echt wat nieuws vinden.
Het is de ijsjesschepper maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo slim om dat hier zo te posten.
Als ze er toch niet meer wil werken, waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Goede punten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze er toch niet meer wil werken, waarom niet.
Als ze had gezegd 14, had ik het ook geloofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is ze wel. Ligt waarschijnlijk aan d'r jeugdige outfit.
PWND!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
Wat, waarom zie ik nergens een foto van griekjee
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:30 schreef reetveter het volgende:
Wat, waarom zie ik nergens een foto van griekjee
quote:
Waarom doet Triggershot het eigenlijk? Heeft 'ie wel toestemming?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef Allure_ het volgende:
Ik gok dat ze die outfit voor de grap heeft aangetrokken. Zal ze leuk vinden, zo op Fok! komen.
Is al weg.quote:
Te koop bij mij voor 1 euro.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fotoboek van Triggershot
Ik zie niks?
quote:
Alsof hij dat leest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geert Wilders zat op m'n accountquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:33 schreef Bragi het volgende:
Zie All_ Triggershots reacties eens verwijderen in haar fobo.
Niet iedereen zal Trigger begrijpen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom doet Triggershot het eigenlijk? Heeft 'ie wel toestemming?Waar komt de foto vandaan? FOK! of buitenaf?
Van achteren nemen.quote:
Ik zie hem iets doen wat hoogstwaarschijnlijk niet mag. Laat staan als mod. Nee inderdaad, dat begrijp ik niet.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van achteren nemen.
You're doing it wrong.
quote:
Waarschijnlijk heeft hij het wel met haar overlegt, zij zijn goede vrienden van elkaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zie hem iets doen wat hoogstwaarschijnlijk niet mag. Laat staan als mod. Nee inderdaad, dat begrijp ik niet.
Overlegd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het wel met haar overlegt, zij zijn goede vrienden van elkaar.
fixedquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het wel met haar overlegt, zij zijn een en dezelfde persoon.
Knuffelen ze al?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb t wel gemist dus
Onze vissen worden steeds liever
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb t wel gemist dus
Onze vissen worden steeds liever
Leuke UIquote:
Ze is tenslotte Miss goddelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef reetveter het volgende:
Nou ik had wel meer van Griekjee verwacht
College proberen te volgen en fokken gaat toch niet zo heel goed.quote:
"drugs dit dat"quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef L0t.. het volgende:
Pff, zie ze praten in dat Defqon-topic dan, drugs dit drugs dat
quote:
Want? Het was toch geen griekjeee?quote:
LAAT MAARquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want? Het was toch geen griekjeee?
#nietmeersnapt
quote:
Uhoh.quote:
Volgens mij wel een puike samenvatting.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
Lot flipt, All zit in het complot en Griekje komt ineens opdagen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Lot flipt, All zit in het complot en Griekje komt ineens opdagen.
Lot, All en Griekje zijn dezelfde persoonquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Lot flipt, All zit in het complot en Griekje komt ineens opdagen.
OMG, plottwist. Wat is deze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Odin. het volgende:
[..]
Lot, All en Griekje zijn dezelfde persoon
Nee, ik en griekjeee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Odin. het volgende:
[..]
quote:
Shitquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Odin. het volgende:
[..]
Nee, al heb ik over All, Griekje en Trigger mijn twijfels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Odin. het volgende:
[..]
"Griekjeee en ik". Nooit manieren geleerd bij de inburgeringscursus?quote:
Dat zou je wel willen hè, één met mij zijn.quote:
Grieken hebben ons miljarden gekost ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Griekjeee en ik". Nooit manieren geleerd bij de inburgeringscursus?
quote:
quote:
Al was je de laatste milf op aarde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hè, één met mij zijn.
Nee, Love is All.quote:
Hoi!quote:
Ja, ze komen bij je handen kijken en willen geaaid wordenquote:
Ik ben wel benieuwd wat hij van dit soort dingen vindt eigenlijkquote:
Net als Chuck Norris met z'n e-fame. Of de trololo-guy met z'n duizenden fans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ze komen bij je handen kijken en willen geaaid worden
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij van dit soort dingen vindt eigenlijk
Die moet zich toch doodlachen.
quote:O nee, dat ging niet
Vannacht dacht iemand daar toch anders over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Zet dan:
"Voe belongs to me <3."
Mannen zijn toch geen gebruiksvoorwerp.
Wat man!?quote:
quote:
Voor haar wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Zet dan:
"Voe belongs to me <3."
Mannen zijn toch geen gebruiksvoorwerp.
Welk spel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga nu Misty uitdagen. Ik heb; Pidgeotto level 25, Wartortle level 25, Gloom level 21.
Het gaat nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij van dit soort dingen vindt eigenlijk
Die moet zich toch doodlachen.
O nee, dat ging niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |