Ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Maar verkiezingen kunnen me niks schelen NOG MAAR 1 DAG VRIENDJES
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Wat ga je er aan doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
mensen worden dik genoemd shit is AANquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Waarom zou je buiten Amsterdam willen dan? Alle culturen heb je om je heen, scheelt een hoop geld voor vakantie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
Die was scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Is goed. Wat gaan we doen dan?quote:
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Deurne.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.
quote:
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
En zaterdag Defqon, al heb ik nog helemaal geen zin, ook door die kut weersvoorspelling
Al die ruimdenkende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.
Deurne, Geldropquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel heel slap, hij had gekeken hoeveel kg ik allemaal moest hebben. Ze moesten bijna allemaal lagerquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.
'Steden'quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |