Die mensen moet je ook erbij hebben hè. Gelukkig is dat alleen hier het geval dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Mensen in Limburg weten gewoon nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging net dus voor het eerst fitnessen en all i can say is Pfoei.
Goh, sinds wanneer kunnen die zwemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
quote:
Nee dan heb ik gewoon geen conditie..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.
Wat een draaikont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
AOW is al geen breekpunt meer voor Wilders als er een kabinet VVD-CDA-PVV komt.
Had dan een spoilerverzoek gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.
Inderdaad. Weekend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Maar verkiezingen kunnen me niks schelen NOG MAAR 1 DAG VRIENDJES
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorrquote:
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.
Heeft geen nut als ik toch al voorbij die pic scroll. Ik zit redelijk safe hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had dan een spoilerverzoek gedaan.
Bedankt voor de herinnering. Nu ik geen werk heb door de week kan ik dat volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Wat ga je er aan doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
mensen worden dik genoemd shit is AANquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Waarom zou je buiten Amsterdam willen dan? Alle culturen heb je om je heen, scheelt een hoop geld voor vakantie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
Die was scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Is goed. Wat gaan we doen dan?quote:
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Deurne.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.
quote:
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
En zaterdag Defqon, al heb ik nog helemaal geen zin, ook door die kut weersvoorspelling
Al die ruimdenkende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.
Deurne, Geldropquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel heel slap, hij had gekeken hoeveel kg ik allemaal moest hebben. Ze moesten bijna allemaal lagerquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.
'Steden'quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |