Die mensen moet je ook erbij hebben hè. Gelukkig is dat alleen hier het geval dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Mensen in Limburg weten gewoon nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging net dus voor het eerst fitnessen en all i can say is Pfoei.
Goh, sinds wanneer kunnen die zwemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in Limburg weten gewoon niet. Er wonen 4 moslims daar en meteen paniek omdat ze bang zijn voor het 'onbekende'. Alleen afgaan op wat de media zegt
.
Vergeet niet dat PVV grootste was in Almere in Den Haag.
quote:
Nee dan heb ik gewoon geen conditie..quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je te veel hooi op je vork genomen.
Wat een draaikont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Bragi het volgende:
AOW is al geen breekpunt meer voor Wilders als er een kabinet VVD-CDA-PVV komt.
Had dan een spoilerverzoek gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.
Inderdaad. Weekend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Maar verkiezingen kunnen me niks schelen NOG MAAR 1 DAG VRIENDJES
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorrquote:
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat een stem van een Limburger evenveel telt als die van een Amsterdammer.
Heeft geen nut als ik toch al voorbij die pic scroll. Ik zit redelijk safe hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Had dan een spoilerverzoek gedaan.
Bedankt voor de herinnering. Nu ik geen werk heb door de week kan ik dat volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
Ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou allemaal leuke dingen gaan doen dit weekend maar gaat niet dooorr.
Wat ga je er aan doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
mensen worden dik genoemd shit is AANquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga fitnessen. Dat is het enige goede advies dat ik kan geven.
Waarom zou je buiten Amsterdam willen dan? Alle culturen heb je om je heen, scheelt een hoop geld voor vakantie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die nog nooit buiten Amsterdam zijn geweest.
Die was scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Is goed. Wat gaan we doen dan?quote:
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mensen worden dik genoemd shit is AAN
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontvoer je mee naar het mooie Brabantse land.
Deurne.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen Deurne, Geldrop en Eindhoven zijn leuke steden daar.
quote:
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
En zaterdag Defqon, al heb ik nog helemaal geen zin, ook door die kut weersvoorspelling
Al die ruimdenkende mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooie Brabantse land met al die PVV'ers zeker.
Deurne, Geldropquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wel heel slap, hij had gekeken hoeveel kg ik allemaal moest hebben. Ze moesten bijna allemaal lagerquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen maar slap, ze moet spieren kweken.
'Steden'quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ahh, het is niet erg hoor. Die 3e komt ooit nog wel eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar woont de 2e chick die heb weten te hosselen in mijn leven.
Mensen die niet weten wat daar woont.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deurne, Geldrop.
Mensen die niks van Brabant weten.
Ik sta hoger dan jou, sukkeltje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ahh, het is niet erg hoor. Die 3e komt ooit nog wel eens.
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Defqon is gehypet. Q-Base is veel beter.
Weet ik heel goed. Vandaar dat ik er ook weg blijf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat daar woont.
Qua vrouwen van 30+ jaar weet ik het ook niet. Misschien heb je op dat gebied wel gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik heel goed. Vandaar dat ik er ook weg blijf.
Hoe wil je dat meten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en vandaag kwam die man erachter dat ik in mn linkerarm veel meer gespierd ben dan rechts.
Fapfap.
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sta hoger dan jou, sukkeltje.
Haha.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua vrouwen van 30+ jaar weet ik het ook niet. Misschien heb je op dat gebied wel gelijk.
Ik smelt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenVrouwen zijn geen lustobjecten, en het wordt tijd dat wij mannen daar ons naar gaan gedragen.
Mijn middenarm is het slapst nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch heel makkelijk? Ik kan zo wel zeggen dat mijn linkerarm ook een stuk slapper is.
Cuddle cuddle.quote:
Bij mij waren er ook maar 2 die ik heb gehad zonder relatie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weiger vrouwen te zien als een sport, als verovering die je op je conto kunt schrijven om zo het alfa-mannetje te spelenVrouwen zijn geen lustobjecten, en het wordt tijd dat wij mannen daar ons naar gaan gedragen.
Ik heb geen idee, mijn t-shirt zit aan beide armen aangesloten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch heel makkelijk? Ik kan zo wel zeggen dat mijn linkerarm ook een stuk slapper is.
Het is uulgh.quote:
Ik snap deze zin niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij mij waren er ook maar 2 die ik heb gehad zonder relatie.
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.quote:
Oh zo. Ik dacht dat je maar 2 chicks had gehit die geen relatie hadden, en dat de rest wel een relatie hadden en dus vreemd gingen. SNAPJEquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt iets over lustobjecten. Ik heb er maar 2 gehit zonder dat ik een relatie met degene had.
Ik deed oefeningen voor mn armen, hij keek. En hij zag dat het zeg maar schuin liep.quote:
Ohhja bij jou is met een chick gaan geen hosselen toch?quote:
Definieer 'gaan'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohhja bij jou is met een chick gaan geen hosselen toch?
Nope.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met mijn vleesboom in haar gezeten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Met woorden aangeven hoe het is of wat het is.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik walg van jongens die zo praten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met mijn vleesboom in haar gezeten.
Hij heeft z'n doel bereikt en weet nu niet hoe ie er mee om moet gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
Serieus, op dag 1 al je breekpunt laten vallen.Hoe graag wil je dan regeren, de tering.
En gisteren nog beweren dat het nog steeds een breekpunt is, want anders zou 'dat kiezersbedrog zijn'.
Dat zou anders wat worden, joh. LPF 2.0. Allemaal mensen zonder enige ervaring.quote:
Waar heeft ie dat gezegd dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
Serieus, op dag 1 al je breekpunt laten vallen.Hoe graag wil je dan regeren, de tering.
En gisteren nog beweren dat het nog steeds een breekpunt is, want anders zou 'dat kiezersbedrog zijn'.
Straks wordt 'ie nog moslim, als 'ie maar kan regeren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n doel bereikt en weet nu niet hoe ie er mee om moet gaan.
Beetje jammer dit.quote:
Achja, dan ben je er ook in 1 keer vanaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat zou anders wat worden, joh. LPF 2.0. Allemaal mensen zonder enige ervaring.
Dat het geen breekpunt meer is? http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |