Wat preciesquote:
Sowieso mag de PVV niet zomaar weggeschoven worden nu. Ik vraag me alleen af hoe ie dit gaat bewerkstelligen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Straks wordt 'ie nog moslim, als 'ie maar kan regeren. [ afbeelding ]
Het eerste idd. Nouja wel verwacht hequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat het geen breekpunt meer is? http://nos.nl/artikel/163365-wilders-laat-aowbreekpunt-varen.html
En dat het gisteren nog wel een breekpunt was? Volgens mij zei hij dat gisteren nog op Nederland 1. Maar daar heb ik geen links/direct bewijs van.
Dat ik volgens jouw definitie nog nooit een 14-jarige heb gehosseld. En dat ik sowieso geen hosselaar ben dan. Nu wel natuurlijkquote:
Heb jij geen school?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo blaas je geen leven in, maar jaag je mensen op school juist weg.
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat precies?
[..]
Sowieso mag de PVV niet zomaar weggeschoven worden nu. Ik vraag me alleen af hoe ie dit gaat bewerkstelligen.
Nee, klopt. Ik vind zoenen niet echt iets noemenswaardigsquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat ik volgens jouw definitie nog nooit een 14-jarige heb gehosseld. En dat ik sowieso geen hosselaar ben dan. Nu wel natuurlijk [ afbeelding ]
Maar het is wel democratie. De PVV verdient sowieso een plek als je met zo'n winst eindigt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.
Als het niet zulke belangrijke tijden waren zou ik 'm gewoon graag in het kabinet willen. Zijn we er na een halfjaartje weer vanaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mja, mja, in principe niet, nee. Maar de SP mocht na hun flinke winst uiteindelijk ook niet meeregeren. Als het niet werkt, dan werkt het niet.
Al zullen een boel PVV-aanhangers nu vast moord en brand schreeuwen als hun partij uiteindelijk niet zal meeregeren.
Maar stiekem boeit het Wilders geen zak, want die kan dan weer lekker vanaf de zijlijn schreeuwen. Het enige waar hij echt goed in is.
Ik ben gewoon geen slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind zoenen niet echt iets noemenswaardigs.
Net zo erg als dat de SP die plek verdiende...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar het is wel democratie. De PVV verdient sowieso een plek als je met zo'n winst eindigt.
Zou op zich wel een boel ogen openen, denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als het niet zulke belangrijke tijden waren zou ik 'm gewoon graag in het kabinet willen. Zijn we er na een halfjaartje weer vanaf.
Ja en ook sowieso dat er geen Eerste Kamer-meerderheid is met dat kabinet van 'm, dus dat al die leuke wetten, die niet eens kunnen omdat ze tegen de grondwet ingaan, er toch niet doorkomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou op zich wel een boel ogen openen, denk ik.Net als met de hype van de LPF vooraf en de anti-climax achteraf.
Maar ja, inderdaad wat je zegt, het zijn te belangrijke tijden om maar even iets uit te proberen.
Als de SP geen compromissen wil sluiten is het toch hun eigen schuld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Net zo erg als dat de SP die plek verdiende...
Je bent gewoon niet in staat iets beters te regelen.quote:
jeweetnietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet in staat iets beters te regelen.
True, maar: http://twitter.com/Pieterhilhorst/status/15688329703quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en ook sowieso dat er geen Eerste Kamer-meerderheid is met dat kabinet van 'm, dus dat al die leuke wetten, die niet eens kunnen omdat ze tegen de grondwet ingaan, er toch niet doorkomen.
Dat je met desbetreffende mejuffrouw op al dan niet zalige wijze hebt gecoïteerd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoor je liever dat ik seks met haar heb gehad?
Met wie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoor je liever dat ik seks met haar heb gehad?
Woorden die ik zelf niet snap zal ik niet gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat je met desbetreffende mejuffrouw op al dan niet zalige wijze hebt gecoïteerd.
Is dat je synoniem voor een sandwich met een ongesteld meisje?quote:
Mooi hervormingskabinet heb je dan, als je binnen 1 jaar nog geen een wet er doorheen hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
True, maar: http://twitter.com/Pieterhilhorst/status/15688329703
Nee, gewoon precies zoals ik het zei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat je synoniem voor een sandwich met een ongesteld meisje?
Echt? Wajoo gekke shit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, gewoon precies zoals ik het zei.
Zoiets duurt lang, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi hervormingskabinet heb je dan, als je binnen 1 jaar nog geen een wet er doorheen hebt.
quote:De Partij voor de Vrijheid vecht keihard voor behoud van de AOW op 65 jaar. Voor de PVV is de
handhaving van deze oudedagsvoorziening het enige breekpunt bij de formatie van een kabinet.
Het lijkt net of ze niet willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Bragi het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
[..]
[ afbeelding ]
NIQUAquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:
Data 114.000 iPad-klanten gelekt
Ik ga deze mensen mailen en uitlachen!"Hahahaha, met je iPad!
![]()
![]()
"
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
waar kan ik die poule invullen van FOK
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de iPhone 4 het liefst.
Code #5quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Moeten ze vooral doen, dan krijgen ze met mij te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Denken jullie trouwens dat Al Qaida echt een aanslag gaat plegen als het WK plaatsvind?
Doe dan eens deze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Code #5
Deze actie kon niet worden voltooid, omdat er tijdens het uitvoeren een database-fout optrad. Probeer het over een paar ogenblikken nog eens. (db:rollback:0)
Nee, zou ik on-Al Qaidiaans vinden. Beveiliging is te hoog, dus dan zouden ze te veel moeite doen. Als ze zoiets flikken, is het toch onverwacht, amirite?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Denken jullie trouwens dat Al Qaida echt een aanslag gaat plegen als het WK plaatsvind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |