Anders wel met mij, ik weet nu sinds gisteren dat ik het WK kan volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen, dan krijgen ze met mij te maken.
Lukt ook al niet, beetje jammer. Thanks anyway.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe dan eens deze.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/
Hoe wil de beveiliging in Zuid-Afrika voorkomen dat er een vliegtuig het stadion induikt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, zou ik on-Al Qaidiaans vinden. Beveiliging is te hoog, dus dan zouden ze te veel moeite doen. Als ze zoiets flikken, is het toch onverwacht, amirite?
Dan ben je te laat denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lukt ook al niet, beetje jammer. Thanks anyway.
Nee. Als er iets gebeurt, dan is het op eigen initiatief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
Denken jullie trouwens dat Al Qaida echt een aanslag gaat plegen als het WK plaatsvind?
Wat ook kut is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Als er iets gebeurt, dan is het op eigen initiatief.
True.quote:
Beveiliging in Zuid-Afrika zal in zoverre wel zo hoog liggen dat het haast onmogelijk is. Dan kom je uit bij buurlanden en dan zal er heus wel een jetje met raketjes klaar staan. Klinkt onmenselijk, maar of grofweg 250 mensen of richting de 40.000.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil de beveiliging in Zuid-Afrika voorkomen dat er een vliegtuig het stadion induikt?
Dat is waar, maar alsnog zal er dan commentaar komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beveiliging in Zuid-Afrika zal in zoverre wel zo hoog liggen dat het haast onmogelijk is. Dan kom je uit bij buurlanden en dan zal er heus wel een jetje met raketjes klaar staan. Klinkt onmenselijk, maar of grofweg 250 mensen of richting de 40.000.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik de iPhone 4 het liefst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef L0t.. het volgende:
Als er een aanslag zou komen is het WK echt voorgoed verpest, dan komt het mss wel nooit meer terug
Welnee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef L0t.. het volgende:
Als er een aanslag zou komen is het WK echt voorgoed verpest, dan komt het mss wel nooit meer terug
Daarom denk ik niet dat het doen. Maar wie ben ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alsnog zal er dan commentaar komen.
quote:
WF.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom denk ik niet dat het doen. Maar wie ben ik.
quote:10 juni 2010 - Gaat Nederland failliet aan de kosten van de massa-immigratie? Welnee, zegt VU-econoom Peter Nijkamp. Het is een investering waaraan Nederland ontzettend veel verdient.
Migrantenkinderen halen diploma's en worden succesvolle carrièretijgers, de mkb-sector dríjft op niet-westerse allochtonen, die hele buurten uit de verpaupering redden en ze consumeren onze economie de crisis uit.
Natuurlijk, er zijn problemen, en die zijn niet gering, maar zelfs als je daar rekening mee houdt, is er economisch gezien geen sprake van een evident negatief effect.
Het argument dat allochtonen onze banen zouden pikken, is aantoonbare onzin. Als er al sprake zou zijn van een zogenaamd ‘crowding-out’ effect, dan zie je dat bij migranten onderling. Bijvoorbeeld bij de Polen, die nu uit de markt worden gedrukt door de goedkopere Roemenen en Bulgaren.”
Het gehamer van Geert Wilders op de kosten van massa-immigratie hangt natuurlijk samen met de angst bij veel mensen voor de veranderende samenleving, die hij exploiteert. Maar Nederland heeft altijd vooral geprofiteerd van immigratie, dat was in de Gouden Eeuw al zo.
“Je moet het op de langere termijn bekijken”, zegt Nijkamp.
Geldt de wet kopen op afstand ook bij jou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil er een foto van Griekjeee? 1 euro.
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geldt de wet kopen op afstand ook bij jou?
Soms is hij zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht hier nog geld aan te kunnen verdienen.
Laat maar, heb het al illegaal gedownload.quote:
Ik geloof dat ook gewoon niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef ynuhh het volgende:
Volgens mij is dat Griekje niet, ik heb van haar ooit een andere foto gekregen.
Dat is ze wel. Ligt waarschijnlijk aan d'r jeugdige outfit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
Is dat serieus griekjeee?
Maar... ze komt uit '85. Het meisje uit Triggershots fobo ziet er toch geen 24 of 25 uit?
Niet zo slim om dat hier zo te posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga uit bed, even eten en dan mn baas bellen dat ik nog steeds ziek ben.Ik moet echt wat nieuws vinden.
Het is de ijsjesschepper maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo slim om dat hier zo te posten.
Als ze er toch niet meer wil werken, waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo slim om dat hier zo te posten.
quote:
Goede punten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze er toch niet meer wil werken, waarom niet.
Als ze had gezegd 14, had ik het ook geloofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is ze wel. Ligt waarschijnlijk aan d'r jeugdige outfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |