Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef TNA het volgende:
Ha, tetten.
quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is iedereen dan ook welkom en wordt iedereen gelijk behandeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Correctie 9quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Dynd het volgende:
8 Steden nog, waaronder m'n Hoorn.
Ha, siliconentetten met parelkettingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ik
Dank je wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef RvLaak het volgende:
ok, ik geef het op... VVD heeft officieel voor mij gewonnen... Oogjes vallen dicht...
Feli @ alle VVD stemmers
Hoop dat zijn spelling hier niet vandaan komt.quote:
Dat is waar, je wilt niet morgen in alle journaal jezelf tot winnaar verklaren terwijl je niet gewoon hebtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Arcee het volgende:
Terecht dat Rutte wacht, trouwens.
Trusten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef maickeltje het volgende:
Battery van de telefoon leeg, helaas. Trusten iedereen!
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zijn overigens meerdere restzetels hé. Men kijkt eerst naar hoevaak de kiesdeler erin past. Dan hou je nog iets van 5 zetels over in totaal, die worden dan naar reststem verdeeld.
Op basis van deze uitslag zou ik denken: Premier Kroes of Premier Opstelten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Bragi het volgende:
Ga maar alvast oefenen, jongens.
Premier Rutte dit, premier Rutte dat.
Niks meer premier Balkenende of zelfs premier Cohen.
jij hockeyt toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef hemelsblauw het volgende:
Mooi mooi mooi!
Al had mijn gemeente cda, en daarna vvd. En pvda heeel laag haha.
Twitter slaapt ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Krambo het volgende:
Moet die Twitterdude niet eens gaan slapen
Ah, ok. Weet je, ik hecht daar zoveel belang aan omdat ieder mens het recht heeft om zich helemaal thuis te voelen als hij of zij door anderen wordt uitgenodigd bij iets of voor iets.quote:
het liefst 1tje van de pvdaquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Hoolii het volgende:![]()
![]()
RITA MOET 1 ZETEL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NIET RECHTS, NIET LINKS, MAAR RECHTDOOR ZEE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oke iets te veel caps, maar wtf tis rita
Zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NP, twas een goede campagne, voor zover ik het heb meegekregen
Wie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Bragi het volgende:
Niks meer premier Balkenende of zelfs premier Cohen.
Mij ook. Anders was dit hele gedoe nergens voor nodig geweest en was de VVD ruim de grootste geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 02:56 schreef zquing het volgende:
owjah, de grote PVV stelt me wel een beetje teleur
Die is zichzelf aan het bezotten met een fles jack whisky en een slof peukenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Hoolii het volgende:![]()
![]()
RITA MOET 1 ZETEL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NIET RECHTS, NIET LINKS, MAAR RECHTDOOR ZEE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oke iets te veel caps, maar wtf tis rita
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef MrBadGuy het volgende:
De lijstverbinding is al meegenomen in de berekeningen![]()
Daar gaat de laatste PvdA hoop
Je pakt ook echt zijn slechtste foto.quote:
Jij hebt het niet zo op keuzevrijheid?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Friek_ het volgende:
't Is behoorlijk gedaan.. VVD is de winnaar. Ik moet het mijn pijn in mijn ziel toegeven.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je pakt ook echt zijn slechtste foto.
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef MrBadGuy het volgende:
De lijstverbinding is al meegenomen in de berekeningen![]()
Daar gaat de laatste PvdA hoop
Die krijgt hij toch tegelijk met de sleutel van het Torentje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Wanneer krijgt Rutte een vrouw?
Ik ook. En ik vind het prima, zolang er maar een Paars Plus komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Friek_ het volgende:
't Is behoorlijk gedaan.. VVD is de winnaar. Ik moet het mijn pijn in mijn ziel toegeven.
Lijkt me dat de VVD eerst bij hen aanklopt ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Miller_M het volgende:
Grotere PVV geeft wel meer justificatie om met hen in coalitie te gaan.
Restzetel is voor jou een nieuw woord?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zoveel nieuwe woorden geleerd vanavond, waaronder 'twitterdude' en 'restzetel'.
Die zou misschien net goed kunnen zijn voor de 32equote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat met de zetels over zee er nog bij.
Dat de VVD de grootste is vind ik totaal niet erg, maar een grote PVV maakt de kans op paars+ kleinerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij ook. Anders was dit hele gedoe nergens voor nodig geweest en was de VVD ruim de grootste geweest.
Ja sorry, de vorige keer volgde ik het nog niet zo actief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 02:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Restzetel is voor jou een nieuw woord?
Ik weet nog steeds niet wat paars inhoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Restzetel is voor jou een nieuw woord?
führer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar is de nieuwe koning van Nederlandof was het nou premier?
Blauw en rood. HA!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat paars inhoudt
Texel, Vlieland, Terschelling, ameland schiermonnikoogquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat de VVD de grootste is vind ik totaal niet erg, maar een grote PVV maakt de kans op paars+ kleiner
Dat weet hij dan goed voor de tv te verhullen !quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Rutte is natuurlijk al die hocky dames aan het vingeren.
PvdA, VVD en D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
of hocky jongensquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Rutte is natuurlijk al die hocky dames aan het vingeren.
Je bedoelt dat die nepliberalen voor keuzevrijheid zijn? Dankjewel voor het paddoverbod en aanhoudende verbod op softdrugs. Dankjewel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op keuzevrijheid?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Texel, Vlieland, Terschelling, ameland schiermonnikoog
quote:
Had 'ie al gedaan.quote:
PvdA, D66, VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Progressief mag ik hopen?quote:
Ik vraag me af waar uiteindelijk zijn voorkeur naar uit zal gaan.quote:
En hard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Hoolii het volgende:
MARK GAAT NEUKEN VANAVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, maar dan moet je ook bij de absolute verliezers CDA aankloppen en die zullen er minder zin in hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef Jane het volgende:
Lijkt me dat de VVD eerst bij hen aanklopt ja.
Daar ben ik ook niet blij mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die nepliberalen voor keuzevrijheid zijn? Dankjewel voor het paddoverbod en aanhoudende verbod op softdrugs. Dankjewel.
TUKKEDUURRRRRRRRR!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Change!!!
Misschien juist wel, maar dat hij niet voor het ikke-ikke-ikke-en-de-rest-kan-stikke beleid van de VVD is. Daarnaast blijft Teeven een enge man als het op vrijheden aankomt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op keuzevrijheid?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 03:00 schreef Hoolii het volgende:
om 3.00 douchenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Wiehh, terug van het douchen.. Tijd voor de ontknoping
dat is toch zo'n idioot klein vlekje op de kaartquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en Rottummaar die zit nie tin TV-TAS
)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Hoolii het volgende:
Als kapper van Mariette Hamer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek, dus ik ga maar eens pitten.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Hoolii het volgende:
hoeft niet.quote:
Hij gaat meteen anaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Miller_M het volgende:
Vanavond goed kans voor Rutte om zijn maagdelijkheid te verliezen
Hehe.quote:
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet blij mee.
Maar je kan nog gewoon truffels kopen.
Nee. Straks pas.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef TNA het volgende:
Ik probeer me te concentreren, maar ben te opgewonden door Mariëtte Hamer.
Paars+ is de enige optie denk ik. Ik denk niet dat het CDA zo gek is om in een coalitie met de PVV te stappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar uiteindelijk zijn voorkeur naar uit zal gaan.
Met Neliequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Hoolii het volgende:
Zeker niet. Progressief is links nog rechts.quote:
Ook een reden waarom ik geen VVD stemquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.
De persoonlijke vrijheden van D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.Dat vind ik verschrikkelijk. Ik wil een progressief Nederland a la D'66.
Picsquote:
Oh, die hebben er straks best zin in hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moet je ook bij de absolute verliezers CDA aankloppen en die zullen er minder zin in hebben.
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker niet. Progressief is links nog rechts.
quote:
Je weet het maar nooit met CDA en VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Paars+ is de enige optie denk ik. Ik denk niet dat het CDA zo gek is om in een coalitie met de PVV te stappen.
Links was ooit progressief. Nu zijn ze zo conservatief als de neten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Mark droomt hier van nelie haar poes
nee hij ruikt zijn handen omdat hij net de mossel van nelie heeft gekraakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
zijn handen moeten haar vulva voorstellenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee hij ruikt zijn handen omdat hij net de mossel van nelie heeft gekraakt.
De vulvazela!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
zijn handen moeten haar vulva voorstellen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Respectquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Eerst de korst en dan het etterquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef wolferl het volgende:
Neelie gaat Mark ontmaagden?
Ik wil die Limbo's hier niet.quote:
Waar haal jij die kennis vandaan? Alleen GL en D66 is progressief aan de linkerkant. En Mark Rutte was ooit aanvoerder van de progressieve tak van de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:06 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga zo even mijn extreem linkse buren wakker toeteren met mijn oranje vuvuzela!
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar haal jij die kennis vandaan? Alleen GL en D66 is progressief aan de linkerkant. En Mark Rutte was ooit aanvoerder van de progressieve tak van de VVD.
is al binnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:06 schreef zquing het volgende:
nog 7% te gaan
vraag me af hoe 't zit met rotterdam
Helemaal rechtsbovenin. Het meest progressieve dus.quote:
Je zag hem doordenken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:08 schreef Omniej het volgende:
"Dat wordt wel leuk denk ik bij de PVDD"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |