De persoonlijke vrijheden van D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.Dat vind ik verschrikkelijk. Ik wil een progressief Nederland a la D'66.
Picsquote:
Oh, die hebben er straks best zin in hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moet je ook bij de absolute verliezers CDA aankloppen en die zullen er minder zin in hebben.
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker niet. Progressief is links nog rechts.
quote:
Je weet het maar nooit met CDA en VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Paars+ is de enige optie denk ik. Ik denk niet dat het CDA zo gek is om in een coalitie met de PVV te stappen.
Links was ooit progressief. Nu zijn ze zo conservatief als de neten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Mark droomt hier van nelie haar poes
nee hij ruikt zijn handen omdat hij net de mossel van nelie heeft gekraakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
zijn handen moeten haar vulva voorstellenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |