Haar gezicht is al een nachtmerriequote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef wolferl het volgende:
Mariette laat je tieten zien
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt een kiesdeler. Die is ongeveer 55.000. Per 55.000 stemmen dus een zetel. Je komt er nooit exact op uit, je houdt altijd over. Wanneer je een lijstverbinding hebt, worden die reststemmen bij elkaar opgesteld. Wie de meeste reststemmen heeft, krijgt de zetel. Met een lijstverbinding maak je dus meer kans.
Mijn beide ouders stemmen anders "trouw" PvdAquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrechtse Heuvelrug nog steeds niet binnen, dat gaat een grote klapper worden voor VVD, let maar op.
Daarom hoop ik niet dat VVD wint, dan moet ik weer aan het werk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal werkloos ofzo?
We zijn VVD'ers he...rentenieren dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
Ik krijg hier zelf studiepunten voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze buitenlander gaat morgen gewoon aan het werk hoor.
studendquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
Wel werkloos momenteel. Maar ik ben bezig met het schrijven van een scriptie, dus ik heb de tijd, en kan die tijd ook zelf indelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
Hangt af van de voorkeurstemmen he? EN daar heeft ze er best veel van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
Met zo'n resultaat voor de PvdA komt Mei Li zeker niet meer in de kamer?
1 vrije dag per week, heb m op morgen gezetquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Bellatrix het volgende:
Dat een vrouw of man ooit Ferry geneukt heeft. Ongelofelijk.
Zolang mogelijk studeren!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik krijg hier zelf studiepunten voor
Hard aan het werk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef TNA het volgende:
Er zijn overigens meerdere restzetels hé. Men kijkt eerst naar hoevaak de kiesdeler erin past. Dan hou je nog iets van 5 zetels over in totaal, die worden dan naar reststem verdeeld.quote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen wel een tentamen om euh... 10 uur
www.google.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand nog een linkje naar die site met alle info?
Is iedereen dan ook welkom en wordt iedereen gelijk behandeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef nikk het volgende:
Bij de VVD zijn de feestjes meestal wel goed. VVD'ers zijn gewoon leuke mensen.
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef kahaarin het volgende:
@twitter:
mauricedehond profile
mauricedehond #TK2010 Ik denk dat slechte weer vooral de oudere kiezers heeft getroffen en dus het CDA 1 a 2 zetels heeft gekost. 2 minutes ago
Gelukkig, dan kunnen we tenminste nog van haar gaan genieten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt af van de voorkeurstemmen he? EN daar heeft ze er best veel van.
Ondermeer van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |