Hij gaat meteen anaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Miller_M het volgende:
Vanavond goed kans voor Rutte om zijn maagdelijkheid te verliezen
Hehe.quote:
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet blij mee.
Maar je kan nog gewoon truffels kopen.
Nee. Straks pas.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef TNA het volgende:
Ik probeer me te concentreren, maar ben te opgewonden door Mariëtte Hamer.
Paars+ is de enige optie denk ik. Ik denk niet dat het CDA zo gek is om in een coalitie met de PVV te stappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar uiteindelijk zijn voorkeur naar uit zal gaan.
Met Neliequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Hoolii het volgende:
MARK GAAT NEUKEN VANAVOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker niet. Progressief is links nog rechts.quote:
Ook een reden waarom ik geen VVD stemquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.
De persoonlijke vrijheden van D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar de VVD is niet voor sociale vrijheid, maar alleen voor economische vrijheid. Er zit nog steeds zo'n vieze conservatieve tak in de VVD.Dat vind ik verschrikkelijk. Ik wil een progressief Nederland a la D'66.
Picsquote:
Oh, die hebben er straks best zin in hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moet je ook bij de absolute verliezers CDA aankloppen en die zullen er minder zin in hebben.
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker niet. Progressief is links nog rechts.
quote:
Je weet het maar nooit met CDA en VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Paars+ is de enige optie denk ik. Ik denk niet dat het CDA zo gek is om in een coalitie met de PVV te stappen.
Links was ooit progressief. Nu zijn ze zo conservatief als de neten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Mark droomt hier van nelie haar poes
nee hij ruikt zijn handen omdat hij net de mossel van nelie heeft gekraakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
zijn handen moeten haar vulva voorstellenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee hij ruikt zijn handen omdat hij net de mossel van nelie heeft gekraakt.
De vulvazela!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
zijn handen moeten haar vulva voorstellen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Respectquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Eerst de korst en dan het etterquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef wolferl het volgende:
Neelie gaat Mark ontmaagden?
Ik wil die Limbo's hier niet.quote:
Waar haal jij die kennis vandaan? Alleen GL en D66 is progressief aan de linkerkant. En Mark Rutte was ooit aanvoerder van de progressieve tak van de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar alle huidige linkse partijen zijn progressief (behalve cu) en geen enkele rechtse. dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:06 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga zo even mijn extreem linkse buren wakker toeteren met mijn oranje vuvuzela!
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar haal jij die kennis vandaan? Alleen GL en D66 is progressief aan de linkerkant. En Mark Rutte was ooit aanvoerder van de progressieve tak van de VVD.
is al binnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:06 schreef zquing het volgende:
nog 7% te gaan
vraag me af hoe 't zit met rotterdam
Helemaal rechtsbovenin. Het meest progressieve dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |