Die krijgt hij toch tegelijk met de sleutel van het Torentje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Wanneer krijgt Rutte een vrouw?
Ik ook. En ik vind het prima, zolang er maar een Paars Plus komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Friek_ het volgende:
't Is behoorlijk gedaan.. VVD is de winnaar. Ik moet het mijn pijn in mijn ziel toegeven.
Lijkt me dat de VVD eerst bij hen aanklopt ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Miller_M het volgende:
Grotere PVV geeft wel meer justificatie om met hen in coalitie te gaan.
Restzetel is voor jou een nieuw woord?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zoveel nieuwe woorden geleerd vanavond, waaronder 'twitterdude' en 'restzetel'.
Die zou misschien net goed kunnen zijn voor de 32equote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat met de zetels over zee er nog bij.
Dat de VVD de grootste is vind ik totaal niet erg, maar een grote PVV maakt de kans op paars+ kleinerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mij ook. Anders was dit hele gedoe nergens voor nodig geweest en was de VVD ruim de grootste geweest.
Ja sorry, de vorige keer volgde ik het nog niet zo actief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 02:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Restzetel is voor jou een nieuw woord?
Ik weet nog steeds niet wat paars inhoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Restzetel is voor jou een nieuw woord?
führer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar is de nieuwe koning van Nederlandof was het nou premier?
Blauw en rood. HA!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat paars inhoudt
Texel, Vlieland, Terschelling, ameland schiermonnikoogquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat de VVD de grootste is vind ik totaal niet erg, maar een grote PVV maakt de kans op paars+ kleiner
Dat weet hij dan goed voor de tv te verhullen !quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Rutte is natuurlijk al die hocky dames aan het vingeren.
PvdA, VVD en D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
of hocky jongensquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Rutte is natuurlijk al die hocky dames aan het vingeren.
Je bedoelt dat die nepliberalen voor keuzevrijheid zijn? Dankjewel voor het paddoverbod en aanhoudende verbod op softdrugs. Dankjewel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op keuzevrijheid?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Texel, Vlieland, Terschelling, ameland schiermonnikoog
quote:
Had 'ie al gedaan.quote:
PvdA, D66, VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |