Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef TNA het volgende:
Ha, tetten.
quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is iedereen dan ook welkom en wordt iedereen gelijk behandeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Correctie 9quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Dynd het volgende:
8 Steden nog, waaronder m'n Hoorn.
Ha, siliconentetten met parelkettingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ik
Dank je wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef RvLaak het volgende:
ok, ik geef het op... VVD heeft officieel voor mij gewonnen... Oogjes vallen dicht...
Feli @ alle VVD stemmers
Hoop dat zijn spelling hier niet vandaan komt.quote:
Dat is waar, je wilt niet morgen in alle journaal jezelf tot winnaar verklaren terwijl je niet gewoon hebtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Arcee het volgende:
Terecht dat Rutte wacht, trouwens.
Trusten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef maickeltje het volgende:
Battery van de telefoon leeg, helaas. Trusten iedereen!
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zijn overigens meerdere restzetels hé. Men kijkt eerst naar hoevaak de kiesdeler erin past. Dan hou je nog iets van 5 zetels over in totaal, die worden dan naar reststem verdeeld.
Op basis van deze uitslag zou ik denken: Premier Kroes of Premier Opstelten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Bragi het volgende:
Ga maar alvast oefenen, jongens.
Premier Rutte dit, premier Rutte dat.
Niks meer premier Balkenende of zelfs premier Cohen.
jij hockeyt toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef hemelsblauw het volgende:
Mooi mooi mooi!
Al had mijn gemeente cda, en daarna vvd. En pvda heeel laag haha.
Twitter slaapt ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Krambo het volgende:
Moet die Twitterdude niet eens gaan slapen
Ah, ok. Weet je, ik hecht daar zoveel belang aan omdat ieder mens het recht heeft om zich helemaal thuis te voelen als hij of zij door anderen wordt uitgenodigd bij iets of voor iets.quote:
het liefst 1tje van de pvdaquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Hoolii het volgende:![]()
![]()
RITA MOET 1 ZETEL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NIET RECHTS, NIET LINKS, MAAR RECHTDOOR ZEE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oke iets te veel caps, maar wtf tis rita
Zekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
NP, twas een goede campagne, voor zover ik het heb meegekregen
Wie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Bragi het volgende:
Niks meer premier Balkenende of zelfs premier Cohen.
Mij ook. Anders was dit hele gedoe nergens voor nodig geweest en was de VVD ruim de grootste geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 02:56 schreef zquing het volgende:
owjah, de grote PVV stelt me wel een beetje teleur
Die is zichzelf aan het bezotten met een fles jack whisky en een slof peukenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef Hoolii het volgende:![]()
![]()
RITA MOET 1 ZETEL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NIET RECHTS, NIET LINKS, MAAR RECHTDOOR ZEE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
oke iets te veel caps, maar wtf tis rita
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:56 schreef MrBadGuy het volgende:
De lijstverbinding is al meegenomen in de berekeningen![]()
Daar gaat de laatste PvdA hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |