Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef TNA het volgende:
Ha, tetten.
quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is iedereen dan ook welkom en wordt iedereen gelijk behandeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Correctie 9quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Dynd het volgende:
8 Steden nog, waaronder m'n Hoorn.
Ha, siliconentetten met parelkettingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je begint ook al een beetje VVD'er te worden merk ik
Dank je wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef RvLaak het volgende:
ok, ik geef het op... VVD heeft officieel voor mij gewonnen... Oogjes vallen dicht...
Feli @ alle VVD stemmers
Hoop dat zijn spelling hier niet vandaan komt.quote:
Dat is waar, je wilt niet morgen in alle journaal jezelf tot winnaar verklaren terwijl je niet gewoon hebtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Arcee het volgende:
Terecht dat Rutte wacht, trouwens.
Trusten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef maickeltje het volgende:
Battery van de telefoon leeg, helaas. Trusten iedereen!
Je bent geweldig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zijn overigens meerdere restzetels hé. Men kijkt eerst naar hoevaak de kiesdeler erin past. Dan hou je nog iets van 5 zetels over in totaal, die worden dan naar reststem verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |