Maar dat ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef bijdehand het volgende:
Nieuwe TV gekocht hierzo. Echt fucking heerlijk ding
quote:
Niet danquote:
Jawel maar die opmerking had ik niet verwacht van jou. Laatst was je er nog over aan het klagenquote:
je kijkt zeker het WKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
Uit mijn nieuwe TV komen alleen maar bijenzoemgeluiden.
Ik denk dat ik 'm maar terugbreng
Maandag wordt het ruuuuuuuuuustig op straat!quote:
inderdaad! jullie al plannen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maandag wordt het ruuuuuuuuuustig op straat!
ik heb mooi al vakantie dus kan het zeker zien. Ik ga in de kroeg kijken maar ik weet niet of dat een goed plan is ivm de vuvuzela's.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! jullie al plannen?
ik ga naar concert van guusje
Ik rij om 13:30 lekker naar huis, kan ik tenminste doorrijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een fietstocht richting Ravenstijn en terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een fietstocht richting Ravenstijn en terug
Pure verveling.quote:
Oke, laat ik maar slim zijn en m'n mond houden.quote:
Nee zeg esquote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, laat ik maar slim zijn en m'n mond houden.
Aaaah ik ben net terug! Het was zo master! Maar je verwacht natuurlijk niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Koop kaartjes voor volgend jaar? Het is het echt waard, dit was mn vierde keer in het stadion al.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en ik ben er ook weer
Ik wil ook naar Guusje
Ik zou eigenlijk de 19de of morgen gaan maar beide gaat niet meer doorquote:Op zondag 13 juni 2010 02:55 schreef booo het volgende:
[..]
Koop kaartjes voor volgend jaar? Het is het echt waard, dit was mn vierde keer in het stadion al.
Regel het op tijd, dan zijn er nog veldkaarten te krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk de 19de of morgen gaan maar beide gaat niet meer door
Volgend jaar zeker, lijkt me echt vet
Dan zou ik toch wel willen zitten, anders is het wel heel mag staanquote:Op zondag 13 juni 2010 03:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dat is dan wel beter inderdaad. Met het wk zo'n wedstrijd lijkt me ook wel wat, al kan dat niet volgend jaar magoed
Heb je het naar je zin gehad?
Hoi, ik ben Guusjequote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en ik ben er ook weer
Ik wil ook naar Guusje
quote:
Dat klopt niet.quote:
Ssssssssssstquote:
...........quote:
Je snapt de grap nietquote:
Dan niet hoor.quote:
Hoi Barrie.quote:
Middag.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Barrie.Bdh doet niet lief tegen mij.
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan johquote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Barrie.Bdh doet niet lief tegen mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan joh
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weetquote:
Goed goed, bij de parade was het wel kei drukquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weet
okee, goed zo! Bij mij wast ook leuk hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed goed, bij de parade was het wel kei druk
En hoe was het bij jou?
Ik mocht niks zeggen dus dan zeg ik niks begint ie ineens over een grap.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan joh
Facepalmquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weet
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik mocht niks zeggen dus dan zeg ik niks begint ie ineens over een grap.
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.quote:
Volgens mij snap ik hem zelfsquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.![]()
Hahaha chill bedankt even onthoudenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
(sneltoets 'w /' aan elkaar als het die is
)
[..]
okee, goed zo! Bij mij wast ook leuk hoor!
quote:
Ehh... jawelquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.![]()
Blijkbaar niet als je ineens over een grap begint die er niet is.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehh... jawelBen niet helemaal achterlijk zoals veel mensen denken
Ik bedoelde iets anders maar laat maar zitten swaquote:Op zondag 13 juni 2010 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je ineens over een grap begint die er niet is.
Ja volgens mij zitten we compleet langs elkaar heen te lullen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders maar laat maar zitten swa
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja volgens mij zitten we compleet langs elkaar heen te lullen.
Don't mess with my boys, fool.quote:
Je woont er toch nog steeds na al die jarenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Don't mess with my boys, fool.
Rosmalen
Die hebben het woord "de gekste" nog nodig jaquote:
En hij is er niet beter van geworden zie je wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont er toch nog steeds na al die jaren
Ik zal je homies met rust later, Rosmaler.
Ja, ik woon er nog. En als ik op mezelf ga wonen dan ga ik wss naar Den Bosch. Maar ik heb het nog goed hierquote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont er toch nog steeds na al die jaren
Ik zal je homies met rust later, Rosmaler.
Niet beter geworden omdat ik al... goed was?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij is er niet beter van geworden zie je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet beter geworden omdat ik al... goed was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik bedoelde het op een andere manier dan dat jij denkt hoorquote:
En dat is?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een andere manier dan dat jij denkt hoor
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoeltquote:
en dat puur gebaseerd op het feit dat ze moest lachen om je opmerking? wauwquote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoelt![]()
Ach je wil niet wetenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat puur gebaseerd op het feit dat ze moest lachen om je opmerking? wauw
Uh nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoelt![]()
Oh dat valt me dan meequote:
jij snapt toch niet waarom wij lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij snapt toch niet waarom wij lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jajaquote:
Ontkennen heeft geen zin.quote:
wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Dat dus.quote:
Jij lult ook altijd om vragen heen over SuperrrTuxxxquote:
Dat is allemaal al lang en breed bekend.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij lult ook altijd om vragen heen over SuperrrTuxxx
Dat is echt lang bekend jaquote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij lult ook altijd om vragen heen over SuperrrTuxxx
Dat jij ook wil daten met de legendarische bijdehandquote:
Geen idee. Roep eens wat.quote:
Kende gij dit snel zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |