Ja volgens mij zitten we compleet langs elkaar heen te lullen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets anders maar laat maar zitten swa
Volgens mij ookquote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja volgens mij zitten we compleet langs elkaar heen te lullen.
Don't mess with my boys, fool.quote:
Je woont er toch nog steeds na al die jarenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Don't mess with my boys, fool.
Rosmalen
Die hebben het woord "de gekste" nog nodig jaquote:
En hij is er niet beter van geworden zie je wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont er toch nog steeds na al die jaren
Ik zal je homies met rust later, Rosmaler.
Ja, ik woon er nog. En als ik op mezelf ga wonen dan ga ik wss naar Den Bosch. Maar ik heb het nog goed hierquote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je woont er toch nog steeds na al die jaren
Ik zal je homies met rust later, Rosmaler.
Niet beter geworden omdat ik al... goed was?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij is er niet beter van geworden zie je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet beter geworden omdat ik al... goed was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik bedoelde het op een andere manier dan dat jij denkt hoorquote:
En dat is?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een andere manier dan dat jij denkt hoor
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoeltquote:
en dat puur gebaseerd op het feit dat ze moest lachen om je opmerking? wauwquote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoelt![]()
Ach je wil niet wetenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en dat puur gebaseerd op het feit dat ze moest lachen om je opmerking? wauw
Uh nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee maar iig niet oversekst zoals jij dat volgens mij bedoelt![]()
Oh dat valt me dan meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |