Dat klopt niet.quote:
Ssssssssssstquote:
...........quote:
Je snapt de grap nietquote:
Dan niet hoor.quote:
Hoi Barrie.quote:
Middag.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Barrie.Bdh doet niet lief tegen mij.
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan johquote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Barrie.Bdh doet niet lief tegen mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan joh
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weetquote:
Goed goed, bij de parade was het wel kei drukquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weet
okee, goed zo! Bij mij wast ook leuk hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed goed, bij de parade was het wel kei druk
En hoe was het bij jou?
Ik mocht niks zeggen dus dan zeg ik niks begint ie ineens over een grap.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh stomme Bijdehand! Net alsof hij altijd alle grapjes snapt..Trek je er niks van aan joh
Facepalmquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom sla je je zelf? Ik zit dan nog met zo'n vlaggetje waar ik de sneltoetsen niet van weet
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik mocht niks zeggen dus dan zeg ik niks begint ie ineens over een grap.
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.quote:
Volgens mij snap ik hem zelfsquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.![]()
Hahaha chill bedankt even onthoudenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
(sneltoets 'w /' aan elkaar als het die is
)
[..]
okee, goed zo! Bij mij wast ook leuk hoor!
quote:
Ehh... jawelquote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij snapte niet wat ik met die leegte bedoelde.![]()
Blijkbaar niet als je ineens over een grap begint die er niet is.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ehh... jawelBen niet helemaal achterlijk zoals veel mensen denken
Ik bedoelde iets anders maar laat maar zitten swaquote:Op zondag 13 juni 2010 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je ineens over een grap begint die er niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |