Maar dat ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef bijdehand het volgende:
Nieuwe TV gekocht hierzo. Echt fucking heerlijk ding
quote:
Niet danquote:
Jawel maar die opmerking had ik niet verwacht van jou. Laatst was je er nog over aan het klagenquote:
je kijkt zeker het WKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:23 schreef klnvntrbyt het volgende:
Uit mijn nieuwe TV komen alleen maar bijenzoemgeluiden.
Ik denk dat ik 'm maar terugbreng
Maandag wordt het ruuuuuuuuuustig op straat!quote:
inderdaad! jullie al plannen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maandag wordt het ruuuuuuuuuustig op straat!
ik heb mooi al vakantie dus kan het zeker zien. Ik ga in de kroeg kijken maar ik weet niet of dat een goed plan is ivm de vuvuzela's.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! jullie al plannen?
ik ga naar concert van guusje
Ik rij om 13:30 lekker naar huis, kan ik tenminste doorrijden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een fietstocht richting Ravenstijn en terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een fietstocht richting Ravenstijn en terug
Pure verveling.quote:
Oke, laat ik maar slim zijn en m'n mond houden.quote:
Nee zeg esquote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, laat ik maar slim zijn en m'n mond houden.
Aaaah ik ben net terug! Het was zo master! Maar je verwacht natuurlijk niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Koop kaartjes voor volgend jaar? Het is het echt waard, dit was mn vierde keer in het stadion al.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en ik ben er ook weer
Ik wil ook naar Guusje
Ik zou eigenlijk de 19de of morgen gaan maar beide gaat niet meer doorquote:Op zondag 13 juni 2010 02:55 schreef booo het volgende:
[..]
Koop kaartjes voor volgend jaar? Het is het echt waard, dit was mn vierde keer in het stadion al.
Regel het op tijd, dan zijn er nog veldkaarten te krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk de 19de of morgen gaan maar beide gaat niet meer door
Volgend jaar zeker, lijkt me echt vet
Dan zou ik toch wel willen zitten, anders is het wel heel mag staanquote:Op zondag 13 juni 2010 03:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dat is dan wel beter inderdaad. Met het wk zo'n wedstrijd lijkt me ook wel wat, al kan dat niet volgend jaar magoed
Heb je het naar je zin gehad?
Hoi, ik ben Guusjequote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo en ik ben er ook weer
Ik wil ook naar Guusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |