Ik snap de grap niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Haha Bijdehand is een Bossenaar
Je weet dat ik geen vrienden hebquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? Is 't een vriend van je?
Die tegen jou heeft gezegd dat ie steeds hetzelfde wijf achter zich aan heeft.
![]()
quote:
quote:
Jullie ook een fijne dagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen
Fijne dag vandaag allemaal!
Oh handig ja, kan ik het zelf ook ff opslaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Pagina 23
http://www.deweekkrant.nl(...)HB-1-23_100609_1.pdf
Handig dat digitale archief, hoef ik niet naar beneden te lopen.
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
fucking hell, zoveel foto's, zoveel mensen, weet ik nog steeds niet wie je bent.
Laat me raden: foto linksboven (Boschveld), en dan tweede van links?
Maar toch bedankt he, C2B, hoef ik ook niet in de krantenbak te graaien...
Graag gedaan, kwam het net toevallig tegen... dat blad gaat hier meestal linea recta de papierbak in...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh handig ja, kan ik het zelf ook ff opslaan.
Lees ik ook nooit en de Bossche Omroep ook niet, heb dan verder ook niks ervan gezien als alleen die pagina.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Graag gedaan, kwam het net toevallig tegen... dat blad gaat hier meestal linea recta de papierbak in...
Da's mooi, want ik heb pas een keuken besteld voor m'n nieuwe appartement zonder inbouwkoelkast. Dus ik heb ook een nieuwe koelkast nodig.quote:
Oke. Je kan 'm ophalen bij Achmed. Die zit vaak in het Turks café hier in WC Boschveld. Vraag naar hem, hij ritselt altijd gloednieuwe apparaten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik heb pas een keuken besteld voor m'n nieuwe appartement zonder inbouwkoelkast. Dus ik heb ook een nieuwe koelkast nodig.
Zou je deze voor me willen regelen:
[ afbeelding ]
Bij voorbaat dank.
Electro Derka Derka!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke. Je kan 'm ophalen bij Achmed. Die zit vaak in het Turks café hier in WC Boschveld. Vraag naar hem, hij ritselt altijd gloednieuwe apparaten.
Wtf?quote:
Hey ken jij hem ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |