Cohen noemt de SP ook progressief, ze bedoelen gewoon links.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef JopJuh het volgende:
PVDA en Progressief, mis ik iets ?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef TNA het volgende:
Put your hands up for Detroit, Alex Pechtold.
Falersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Cohen noemt de SP ook progressief, ze bedoelen gewoon links.
Put your hands up for the PVV, Geert Wildersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef TNA het volgende:
Kap eens met spammen manquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
ff op herhaling:
tip rtl4 en nl1 op 1 pagina.
vooral handig als je breedbeeld monitor hebt!
http://www.spixtv.nl/verkiezing.php
Pjanoo sukkel. Zijn favo nummer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef TNA het volgende:
radio 1 stream misschien? Geen beeld maar dat istoch niet zo boeiendquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Re het volgende:
brakke werklaptop vanuit de VS, geen streams... ergens anders nog te volgen?
Mijn held!!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
ff op herhaling:
tip rtl4 en nl1 op 1 pagina.
vooral handig als je breedbeeld monitor hebt!
http://www.spixtv.nl/verkiezing.php
Henk Kamp zei dat, centrum rechts ofzoiets.quote:
in de peilingen bedoelt ze falerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Gebruikersnaam91 het volgende:
Geweldig hoe Mariette beweert dat de VVD zoveel naar beneden is gegaanterwijl de PvdA 2 zetels verliest, en de VVD 9 zetels stijgt!
Count me in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Krambo het volgende:
Allemaal die Pechtold fans hier![]()
Ben ik de enige die hem een eng glibberig mannetje vind?
Idd, ik dacht dat we daar na 2002 vanaf warenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef detulp050 het volgende:
Jeltje en Job. Typisch Ad Melkertpolitiek
Ik zag Boris liever als lijsttrekker, maar dat komt nog wel een keerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Krambo het volgende:
10 zetels is mooi, wellicht nog 1 of 2 erbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik had toch op meer gehoopt voor D66. Mijn stem heeft niet veel geholpen.
Of 10quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
10 zetels is mooi, wellicht nog 1 of 2 erbij
die ga ik eens proberen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
radio 1 stream misschien? Geen beeld maar dat istoch niet zo boeiend
Prognose: VVD 31, PvdA 31, CDA 21, PVV 22, SP 15, GL 11, D66 10, SGP 2, TON 0, PvdD 1.quote:
Eerst was Put your hands up. Sukkel.quote:
Nee, dat is ook zo'n enge gladde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zag Boris liever als lijsttrekker, maar dat komt nog wel een keer
Opgevolgd door de Balkenende en populistische rechtse borrelpraat. Dan liever ditquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht dat we daar na 2002 vanaf waren
Vind je het gek al dat mos van die bomen op hun kleren en gezicht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef marcodej het volgende:
GL-vrouwen hebben eigenlijk, muv van Femke, allemaal een viezige uitstraling...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef ThePianoMan het volgende:
Oude lul @ RTL4 meteen ontslaan die aap
Het WK via internet kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
Stream van RTL is sowieso stukken beter. De NOS faalt weer met die verschrikkelijke bitrate van ze.
Verrassing: Tijdens het WK kan de stream van de NOS falen, aldus de NOS.... wtf?! Wat doen ze toch allemaal met die belastingcenten dan?
Nee ik deel diezelfde mening.. en dat inhalen van hem tijdens het rpaten.. brrr..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Krambo het volgende:
Femke wast zich ook maar 2 x per week denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef marcodej het volgende:
GL-vrouwen hebben eigenlijk, muv van Femke, allemaal een viezige uitstraling...
De NOS is gekleurd, wist je dit nog niet?quote:
Idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Seam het volgende:
Rutte zal toch wel balen met dit resultaat hoor
WIR SIND DIE BESTEN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef detulp050 het volgende:
Die partijvoorzitster van D66 is de nieuwe Louis van Gaal qua speech?
Je moet iets als je op je werk geen kabel hebt... Sommige mensen werken namelijk wel gewoon door tijdens het voetbal.quote:
kold kæftquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef internal het volgende:
[..]
Eerst was Put your hands up. Sukkel.
Ach gossie...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De NOS is gekleurd, wist je dit nog niet?
Zelfs RTL heeft PvdA prominenten en VVD prominenten aan tafel. De NOS alleen de linkse kerk.
Damn balen voor jou man,sterkte ermee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet iets als je op je werk geen kabel hebt... Sommige mensen werken namelijk wel gewoon door tijdens het voetbal.
die is niet lang maagd meer..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte zoent en omhelst er lustig op los...
cultuur weetjequote:
Geef hem ongelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte zoent en omhelst er lustig op los...
Iquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
cultuur weetje
Als jij digitaal kijkt, kijk je stiekem ook via internet, digitale TV via de kabel = internet, interactieve tv van KPN = internet.![]()
Nog niet, ik wacht nog even de grote overwinning van de PVV af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ach gossie...
Hier heb je een aai over de bol.
Kruip nu maar je bed in
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte : " om te beginnen wil ik graag mijn moeder neuken"
De Führer komt zometeen wel in beeld ;*quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog even de grote overwinning van de PVV af.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ThePianoMan het volgende:
haha RTL is fucking goed met regisseren
Dat is dus niks waard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is al een beter beeld dan nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
9 zetels winst. Iig reëler dan de PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik zal hier een waardeoordeel over geven:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
[ afbeelding ]
ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Rutte viert het alsof ze al helemaal gewonnen hebben![]()
![]()
Cohen vergist zich straks in de zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
Ben benieuwd wat voor speech Cohen gaat geven![]()
J-j-j-jongens Be.. uhhh.. Bedankt!
GEEHEERT GEEHEERT JOHOB JOHOBquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef detulp050 het volgende:
FEMKE FEMKE MARREK MARREK PECHTOLD PECHTOLD
Je valt gewoon op homo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Vond wouter bos ook best aantrekkelijk.
En Boris van der Ham.
Ik zou hem geven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben geloof ik de enige vrouw hier die Rutte NIET leuk vind..
even quotenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik heb liever Fleur Agema in beeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De Führer komt zometeen wel in beeld
Zuidhornquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Altijd_Lastig het volgende:
zuidhorn bekend op http://www.verkiezingskaart.nl/
Hij heeft de cijfers niet paraatquote:
Jawel. Je houdt stiekem van hem. Geef maar toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben geloof ik de enige vrouw hier die Rutte NIET leuk vind..
Dat is een feit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Er is wel een verschil tussen een overwinning van een parti (dus in zetels omhoog gaan) en een overwinning qua grootste van het land.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
Rutte die nu al spreekt van een overwinning
Bos zou ik ook wel doen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En Boris van der Ham.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Altijd_Lastig het volgende:
zuidhorn bekend op http://www.verkiezingskaart.nl/
Zou wat zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef fratsman het volgende:
Tering!Ik dacht even dat Janmaat daar vooraan stond bij de VVD!
9 zetels toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
Rutte die nu al spreekt van een overwinning
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingsuitslag onnodig grievend.
De CU zie je over het hoofd.quote:
Wat zei hij?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
"eeh euuh die cijfers heb ik even niet zo bij de hand"
dat lot ligt in handen van die klojo die nu alvast de overwinning opeist na 0.1% van de stemmen....quote:
wtf, je bent homo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
idd. Wouter Bos en Boris vd Ham (![]()
![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef TNA het volgende:
- "Meneer Cohen, gefeliciteerd met uw overwinning!"
- "Ik uh, ik, ik, ik heb de uitslag niet onthouden"
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Krambo het volgende:
Hij eist helemaal niks op, hij is gewoon blij met zn winst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lot ligt in handen van die klojo die nu alvast de overwinning opeist na 0.1% van de stemmen....
morgen ochtend denk ik zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer is de definitieve uitslag bekend?
Dit is toch het homo-topic?quote:
Get to the chopa! NAOWquote:
Thieme?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen, hele lieve vrouwen
Wie?
Omdat Rutte belangrijker is, zelfs de NOS weet dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom zien we de hele speech van Rutte maar niet van de linkse gasten? Ned 1 was toch een links bolwerk volgens die rechtse hippies hiero?
Wil iemand met mij wedden dat Marcouch met ruzie uit de PvdA fractie vertrekt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
Mark feliciteert de PVVSportief. Marcouch deed dit net niet bij rtl4. Erg zwak.....
Toekomstig premier enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat Rutte belangrijker is, zelfs de NOS weet dat.
Ik zie allemaal euforische PvdA'ers dus ik dacht dat het al afgelopen wasquote:
Nee hoor, CDA geen medelijden mee, PVV gefelicteerd, GL gefeliciteerd, SP gefeliciteerd, D66 gemiste kand, en VVD geeft ons Markquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingsuitslag onnodig grievend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |