quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte : " om te beginnen wil ik graag mijn moeder neuken"
De Führer komt zometeen wel in beeld ;*quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog even de grote overwinning van de PVV af.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ThePianoMan het volgende:
haha RTL is fucking goed met regisseren
Dat is dus niks waard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is al een beter beeld dan nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
9 zetels winst. Iig reëler dan de PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik zal hier een waardeoordeel over geven:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
[ afbeelding ]
ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Rutte viert het alsof ze al helemaal gewonnen hebben![]()
![]()
Cohen vergist zich straks in de zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
Ben benieuwd wat voor speech Cohen gaat geven![]()
J-j-j-jongens Be.. uhhh.. Bedankt!
GEEHEERT GEEHEERT JOHOB JOHOBquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef detulp050 het volgende:
FEMKE FEMKE MARREK MARREK PECHTOLD PECHTOLD
Je valt gewoon op homo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Vond wouter bos ook best aantrekkelijk.
En Boris van der Ham.
Ik zou hem geven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben geloof ik de enige vrouw hier die Rutte NIET leuk vind..
even quotenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik heb liever Fleur Agema in beeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De Führer komt zometeen wel in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |