WIR SIND DIE BESTEN!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef detulp050 het volgende:
Die partijvoorzitster van D66 is de nieuwe Louis van Gaal qua speech?
Je moet iets als je op je werk geen kabel hebt... Sommige mensen werken namelijk wel gewoon door tijdens het voetbal.quote:
kold kæftquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef internal het volgende:
[..]
Eerst was Put your hands up. Sukkel.
Ach gossie...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De NOS is gekleurd, wist je dit nog niet?
Zelfs RTL heeft PvdA prominenten en VVD prominenten aan tafel. De NOS alleen de linkse kerk.
Damn balen voor jou man,sterkte ermee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet iets als je op je werk geen kabel hebt... Sommige mensen werken namelijk wel gewoon door tijdens het voetbal.
die is niet lang maagd meer..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte zoent en omhelst er lustig op los...
cultuur weetjequote:
Geef hem ongelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutte zoent en omhelst er lustig op los...
Iquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
cultuur weetje
Als jij digitaal kijkt, kijk je stiekem ook via internet, digitale TV via de kabel = internet, interactieve tv van KPN = internet.![]()
Nog niet, ik wacht nog even de grote overwinning van de PVV af.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ach gossie...
Hier heb je een aai over de bol.
Kruip nu maar je bed in
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte : " om te beginnen wil ik graag mijn moeder neuken"
De Führer komt zometeen wel in beeld ;*quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog even de grote overwinning van de PVV af.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef ThePianoMan het volgende:
haha RTL is fucking goed met regisseren
Dat is dus niks waard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is al een beter beeld dan nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
Op grond van Schiermonnikoog, Rosendaal en Vlieland kom ik tot de volgende schatting:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
9 zetels winst. Iig reëler dan de PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Welke overwinning?
Je spreekt voor je beurt lul
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik zal hier een waardeoordeel over geven:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Igen het volgende:
Voor wat het waard is:
[ afbeelding ]
ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Rutte viert het alsof ze al helemaal gewonnen hebben![]()
![]()
Cohen vergist zich straks in de zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
Ben benieuwd wat voor speech Cohen gaat geven![]()
J-j-j-jongens Be.. uhhh.. Bedankt!
GEEHEERT GEEHEERT JOHOB JOHOBquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef detulp050 het volgende:
FEMKE FEMKE MARREK MARREK PECHTOLD PECHTOLD
Je valt gewoon op homo'squote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Vond wouter bos ook best aantrekkelijk.
En Boris van der Ham.
Ik zou hem geven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben geloof ik de enige vrouw hier die Rutte NIET leuk vind..
even quotenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
ikvindmwelwathebbenmaardathebikbijpechtoldookohwachtzeiikdatneedatzeiiknietikbenwegdoei
Ik heb liever Fleur Agema in beeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De Führer komt zometeen wel in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |