quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef TNA het volgende:
- "Meneer Cohen, gefeliciteerd met uw overwinning!"
- "Ik uh, ik, ik, ik heb de uitslag niet onthouden"
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Krambo het volgende:
Allemaal die Pechtold fans hier![]()
Ben ik de enige die hem een eng glibberig mannetje vind?
Hij eist helemaal niks op, hij is gewoon blij met zn winst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat lot ligt in handen van die klojo die nu alvast de overwinning opeist na 0.1% van de stemmen....
morgen ochtend denk ik zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer is de definitieve uitslag bekend?
Dit is toch het homo-topic?quote:
Get to the chopa! NAOWquote:
Thieme?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen, hele lieve vrouwen
Wie?
Omdat Rutte belangrijker is, zelfs de NOS weet dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
waarom zien we de hele speech van Rutte maar niet van de linkse gasten? Ned 1 was toch een links bolwerk volgens die rechtse hippies hiero?
Wil iemand met mij wedden dat Marcouch met ruzie uit de PvdA fractie vertrekt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
Mark feliciteert de PVVSportief. Marcouch deed dit net niet bij rtl4. Erg zwak.....
Toekomstig premier enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat Rutte belangrijker is, zelfs de NOS weet dat.
Ik zie allemaal euforische PvdA'ers dus ik dacht dat het al afgelopen wasquote:
Nee hoor, CDA geen medelijden mee, PVV gefelicteerd, GL gefeliciteerd, SP gefeliciteerd, D66 gemiste kand, en VVD geeft ons Markquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingsuitslag onnodig grievend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |