Trojka hier, Trojka daar!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Iedereen heeft gewonnen lijkt het wel.
Bij de SP zelfs Russische muziek
[ afbeelding ]
Kees Vendrik ging toch uit de politiek??quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En de VVD mag er fijn mee samenwerken
eensch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Krambo het volgende:
Ondanks dat het niet mijn partij is ben ik stiekem wel een beetje fan van Femke
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees Vendrik ging toch uit de politiek??
Felicitaties aan die 13 mensen die nog twitteren dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
8/10 op twitter, nieuw nl record
Geen Joranquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
Hoe smaken je schoenen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand Femke uitzetten?
NU weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan twitter, dank hiervoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
Zo slecht is de SP niet hoor....quote:
Idd, gaat door op RTL4quote:
Beetje raar dat de politici nu al een speech houden idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Jane het volgende:
Ze kunnen wel stoppen met tellen, want iedereen doet toch of dit de uitslag al is.
Verloop is de andere kant op veel groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo slecht is de SP niet hoor....
Zou het zo zijn dat Femke zetels van de PvdA heeft gekaapt?
Is logisch, is net zoiets als het economisch tij. Als het economisch goed is gegaan onder een kabinet was het mazzel met de economie, als het kut ging was het de schuld van het kabinetquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Arcee het volgende:
Normaal tellen peilingen niet, maar als je wint ten opzichte van de laagste stand, dan win je toch.:')
Compensatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zien mensen die met politiek bezig zijn als mongolen eruit?
als de PvdA op 31 staat denk ik dat die zetels ergens anders vandaan komen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel, vissen toch wel een beetje in de zelfde poelquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
LOLquote:
Het is inderdaad wel bizarquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Verloop is de andere kant op veel groter.
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef marcodej het volgende:
Nee.
De Koefnoen rap is briljantquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Dulk het volgende:
ik dacht het niet !
Ongetwijfeld. Als rechts en midden niet bestond, stemde ik op GroenLinks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.quote:
Je moet toch wat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje raar dat de politici nu al een speech houden idd.
Geert op OSW.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef TNA het volgende:
Ferry als premier, met Roemer op Clownszaken.
Ja, we wisten nog niet dat er een RTL-uitzending was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hou je muil eens NOS fanboy, ik zeg t alleen maar hoor
Jan Marijnissen was ook een echte Brabander, waarom toen niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Boldface het volgende:
Mijn verklaring voor verliezende CU was: CU is kiezers kwijtgeraakt aan CDA en CDA op hun beurt nog meer aan de SP van Emile Roemer uit Brabant.
[..]
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?
Mijn verklaring is dat de Brabantse Emile Roemer katholieke CDA-kiezers in het zuiden heeft aangetrokken.
Maxime Verhagen op 4 lijkt me net ff wat belangrijker dan geneuzel over het gebouw van de 2e kamer en oud politici bij de NOSquote:
je moeder zal trots op je zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
RTL is sneller dan NOS, ik heb twee livestreams open staan, RTL is actueler, NOS wel wat rustiger.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef superworm het volgende:
Wat een blotebillengezicht heeft die RTL-presentator die Maxime interviewt zeg.
De SP was nog nooit zo groot dan onder Marijnissen... Toen dus ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan Marijnissen was ook een echte Brabander, waarom toen niet?
Het is gewoon moeilijk te zeggen. Er zijn 66 zetels van partij gewisseld. Het is gewoon alle kanten op gegaan. Wat ik nog het meest logisch vind is dat de zetel van de CU naar GL (en een beetje naar SGP) is gegaan, vanwege het homostandpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Boldface het volgende:
Mijn verklaring voor verliezende CU was: CU is kiezers kwijtgeraakt aan CDA en CDA op hun beurt nog meer aan de SP van Emile Roemer uit Brabant.
[..]
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?
Mijn verklaring is dat de Brabantse Emile Roemer katholieke CDA-kiezers in het zuiden heeft aangetrokken.
www.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Op welke website kan je live de gemeenteuitslagen volgen? Want nu komen ze wel mooi op tv langs maar als je even terug wil kijken of vergelijken is een website wel handig. En ik neem aan dat die er wel is. Waar?
Ik snap niet wat haar zo beroemd heeft gemaakt? Veel mensen praten over haar, leg eens uit.quote:
quote:
Tenminste frisse jongens op RTL ipv oude lijken op de NOS..... Valt me mee dat Monuta niet adverteert op de NOS .....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef superworm het volgende:
Wat een blotebillengezicht heeft die RTL-presentator die Maxime interviewt zeg.
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ga denk ik ook maar zappen naar RTL...
Paars+ dan wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
Lijkt me duidelijk, Nederland kiest voor Paars
Als de PvdA meer dan 30 zetels haalt eet hij z'n schoenen opquote:
klopt maar ik zou maar vast gaan zoeken naar goede recepten als ik jou wasquote:
teletekst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Op welke website kan je live de gemeenteuitslagen volgen? Want nu komen ze wel mooi op tv langs maar als je even terug wil kijken of vergelijken is een website wel handig. En ik neem aan dat die er wel is. Waar?
Kan via Teletekst vanaf pagina 440quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Je doet het prima maatjequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Mensen, sorry als ik wat RTL campagne voer, maar ik kijk allebei de zenders en ik wil jullie alleen uip to date houden!
Die zal ook heel veel anders vertellen dan net bij de NOSquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maxime Verhagen op 4 lijkt me net ff wat belangrijker dan geneuzel over het gebouw van de 2e kamer en oud politici bij de NOS
uur of half een gok ik minimaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef EchoAlpha het volgende:
Hoe laat kunnen we de definitieve uitslag verwachten?
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
GeenStijlquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap niet wat haar zo beroemd heeft gemaakt? Veel mensen praten over haar, leg eens uit.
eerder morgenmiddag als ik het zo hier en daar lees. handmatig tellen gaat nu eenmaal langzaam.quote:
gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Beter is de formatie voor 01/07 afgerond !
quote:
Nieuw Paars, dan welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef superworm het volgende:
Ligt het aan mij of ziet De Vries paars?
komt door het potlood stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat duurt het toch ellendig lang voordat die uitslagen bekend worden
Nederland kiest voor partijen, niet voor coalities.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
Lijkt me duidelijk, Nederland kiest voor Paars
Nou ja, ze citeren een objectief onderzoek. 26-24 is voor beiden laag. Dank voor de link.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)premier__.html?p=2,2
Ok, het is geen beste bron..
Zuur zaad is killingquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ff zijn frustraties afreageren.
Het is niet te hopen zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)premier__.html?p=2,2
Ok, het is geen beste bron..
SGP 0,4%quote:
onzin, voor de computer was de uitslag ook de volgende dag bekend. Ik weet dat het onderwijs slechter is geworden sinds die tijd, maar zo veel slechter toch niet?quote:
Rozendaal, Vlieland en Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
quote:Opkomst
108,1% 2970
Klop eens afquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
die zit in een bunker.. ik vrees voor zn leven
0,1% van de stemmen :Squote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
Is ze aan het bevallen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jack wil geen buitenechtelijke kinderen, is ongristen.
0,1% van de stemmen geteld in gemeentes die verre van representatief zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
Inderdaad, deze enge man moet gauw van het politieke toneel verdwijnen. Hij werkt islamisering in de hand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Tarak het volgende:
Marcouch....wat een rat is dat met z'n islamitisch onderwijs op openbare scholen
men is het handmatig stemmen tellen verleerd; kijk maar eens naar de chaos van de gemeente verkiezingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
onzin, voor de computer was de uitslag ook de volgende dag bekend. Ik weet dat het onderwijs slechter is geworden sinds die tijd, maar zo veel slechter toch niet?
Ik dacht dat er in totaal al meer waren dan die van de exit pollsquote:
maar 't gaat wel moeilijk worden door de + VVD zal veel concessies moeten makenquote:
Dat moet het CDA gewoon niet doen. Dan maar in de oppositie.quote:
Ja, dat haalde mijn gemiddelde aan posts per dag wel omhoog...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
Deze reeks kan overigens niet tippen aan de live-reeks bij de kabinetsval. Dat was voor de echte die-hards.
?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Op RTL nu ook Cohen..... Dat mag echt niet hoor.
3 nog maar toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in totaal al meer waren dan die van de exit polls
Die heb ik ook nog tot 2 in de nacht meegemaaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
Deze reeks kan overigens niet tippen aan de live-reeks bij de kabinetsval. Dat was voor de echte die-hards.
Hij is een kleine dictator, maar daar komen ze binnenkort in de PvdA fractie ook wel achter.quote:
zullen we alvast agenda's trekken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
WIEquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef TNA het volgende:
Mariëtte Hamer en Jeltje van Nieuwenhoven, de meest achterhaalde PvdA-politici die er zijn
Die heeft zichzelf aan een moskee gespijkerd uit protest.quote:
Ik ging geloof ik ook rond die tijd wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog tot 2 in de nacht meegemaakt
Favoriete minister president. Cohen, Rutte, Balkenende, Wilders, anders...quote:
Was wel een leuke reeksquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat haalde mijn gemiddelde aan posts per dag wel omhoog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zullen we alvast agenda's trekken?
Kan een restzetel voor de PvdA opleveren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef zquing het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met die lijstverbindenis?
Als Paars plus komt duurt dat toch minimaal twee en een half jaar hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het woord namens de PVV voor heel Fok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Beregd het volgende:
leuke partij, dat PVV, waar er maar een iemand een mening mag hebben
"Nobody fucks wiss Frank de Grave"quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Hamer op NOS
TIP:
http://www.spixtv.nl/verkiezing.php
RTL4 en NL1 op 1 pagina!
Je hebt gelijk hoor, ik rekende te snel en dacht dat het kwam op 10000 stemmers maar het zijn er nog maar ~1000quote:
Hier op fokquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Re het volgende:
brakke werklaptop vanuit de VS, geen streams... ergens anders nog te volgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of voor Groen Links hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Kan een restzetel voor de PvdA opleveren.
In de rij gaan staan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het woord namens de PVV voor heel Fok.
Aanvraag voor een interview kan hier:
..........
Nog maar 1 te gaan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef MagicIsland1 het volgende:
* Definitieve Prognose
* #tk2010
* #watkiestnl
* Paars Plus
* Stupid Whale
* Schiermonnikoog
* Coalitie
* PVV
* Rutte
* Verkiezingen
9/10 twitter geowned![]()
Schiermonnikoog
RTL iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo RTL, maar beide staan op mn scherm
zover was ik ook welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Kan een restzetel voor de PvdA opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |