Die zijn overgestapt van de CUquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hehe die homo's bij GL
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
Das ook zo'n opperpooier die Kees Vendrik.
Daar heb je zeker gelijk in, echter veel mensen die normaliter voor een traditionele rechtse partij stemmen, durven niet eerlijk toe te geven dat ze op pvv stemmen.. ken genoeg van dit soort mensen in mijn omgeving.. denk dat meerdere mensen dit gevoel kennen...!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef zquing het volgende:
[..]
als je je schaamt voor je stem dan had je iets anders moeten stemmen
Ja, ik moet zeggen dat ik het haar wel heel erg gun!quote:
Als je zijn opvattingen over de islam niet mee wil nemen in je stem, kun je net zo goed SP stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop het eigenlijk wel
nogmaals, even zijn opvattingen over de islam buiten beschouwing gelaten heeft hij best een aardige visie
Lang geleden dat ze zo hoog hebben gestaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef zquing het volgende:
Zo geweldig heeft Femke 't ook niet gedaan
Dat gaat het kerstnummer van de Playboy worden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef capricia het volgende:
Femke is een machtige vrouw aan het worden...
Ach, ze wint tenminste een keertje. Voorheen verloor ze steeds. Ze heeft het nooit echt goed gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Eigenlijk heeft Femke wel een beetje gefaald als je ziet hoe onbekende Roemer razendsnel zetels heeft gewonnen, met concurrentie op links én van de PVV.
Ze heeft er hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef capricia het volgende:
Femke is een machtige vrouw aan het worden...
Ik gun het haar ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik het haar wel heel erg gun!
Omdat die als eerste klaar waren met tellen????quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
En de VVD mag er fijn mee samenwerkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
Das ook zo'n opperpooier die Kees Vendrik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |