dibi & duyvendak zijn toch al lang pleite?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik niet. Zie jij Fred Teeven, Halbe Zijlstra c.s. al samenwerken met Farah Karimi, Tofik Dibi en Wijnand Duyvendak?
Komen als eerste binnen natuurlijk.quote:
In dat geval zou ik ook PVV overwegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Waarom stemmen mensen op de waddeneilanden op de PVV? De enige buitenlanders daar zijn Duitse toeristen.
Zo heb ik het wel geleerd en zo onthoud ik het nog steedsquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Tas?
Ga me niet vertellen dat je dat niet kentquote:
ja land in opkomstquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Iran is ook zo'n prettig vakantieland ja
ik hoop het nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
ik denk dat de pvv nog een aantal zetels erbij krijgt.. veel mensen schamen zich om ook na de het stemmen er eerlijk voor uit te komen dat ze pvv hebben gestemd.. denken jullie niet??
als je je schaamt voor je stem dan had je iets anders moeten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
ik denk dat de pvv nog een aantal zetels erbij krijgt.. veel mensen schamen zich om ook na de het stemmen er eerlijk voor uit te komen dat ze pvv hebben gestemd.. denken jullie niet??
Ik denk het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef Seam het volgende:
Jezus mensen die TVTAS niet kennenStemmen zeker ook links he
Ze doen daar altijd een quizquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.
goed opgelet op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Texel
Vlieland
Terschelling
Ameland
Schiermonnikoog
OH JAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Texel
Vlieland
Terschelling
Ameland
Schiermonnikoog
Dat zou ik ook doen als ik nu voor de CU wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef RvLaak het volgende:
nette mensen bij de CU... Redelijk stil blijven tijdens het interview
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat TV TAS is
KOmen het eerst binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
ik hoop het eigenlijk welquote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OH JA
Nu weet ik het ook weer.
Jongens zoiets kan je toch gewoon even vergeten.
Omdat het kleine districten zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
omdat die nauwelijks 20 inwoners hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |