Het is toch een handig ezelsbruggetje..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Tas nooit geleerd.
zo moeilijk zijn eilanden onthouden op volgorde toch niet??/
gewoon de namen leren kennen is meer dan voldoende
PI he jongenquote:
Hoeveel mensen denk je dat er wonen, omg pleaseeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
Toch leuk om te zien dat sommige mensen in de politiek zich wel kunnen gedragen. Ondanks dat het niet mijn partij is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik nu voor de CU was
Tja blijkbaar was mijn school 'te dom' voor dit soort dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een handig ezelsbruggetje..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een handig ezelsbruggetje..
Ik kan die twee ook niet echt rijmen nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Torrio het volgende:
En schamen voor je stem? Denk dat er weinig mensen schamen voor hun stem die op de PVV hebben gestemd, anders stem je er niet op. Denk dat ze wel achterdochtig zijn dat er dingen kunnen gebeuren als mensen erachter komen wat ze gestemd hebben, zover is het helaas gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |