SGP 0,4%quote:
onzin, voor de computer was de uitslag ook de volgende dag bekend. Ik weet dat het onderwijs slechter is geworden sinds die tijd, maar zo veel slechter toch niet?quote:
Rozendaal, Vlieland en Schiermonnikoog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
quote:Opkomst
108,1% 2970
Klop eens afquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
die zit in een bunker.. ik vrees voor zn leven
0,1% van de stemmen :Squote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
Is ze aan het bevallen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jack wil geen buitenechtelijke kinderen, is ongristen.
0,1% van de stemmen geteld in gemeentes die verre van representatief zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Thas het volgende:
[..]
SGP 0,4%
TON 0,6%
SGP 2 zetels
TON 0 zetels
hoe kan dit?
Inderdaad, deze enge man moet gauw van het politieke toneel verdwijnen. Hij werkt islamisering in de hand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef Tarak het volgende:
Marcouch....wat een rat is dat met z'n islamitisch onderwijs op openbare scholen
men is het handmatig stemmen tellen verleerd; kijk maar eens naar de chaos van de gemeente verkiezingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
onzin, voor de computer was de uitslag ook de volgende dag bekend. Ik weet dat het onderwijs slechter is geworden sinds die tijd, maar zo veel slechter toch niet?
Ik dacht dat er in totaal al meer waren dan die van de exit pollsquote:
maar 't gaat wel moeilijk worden door de + VVD zal veel concessies moeten makenquote:
Dat moet het CDA gewoon niet doen. Dan maar in de oppositie.quote:
Ja, dat haalde mijn gemiddelde aan posts per dag wel omhoog...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
Deze reeks kan overigens niet tippen aan de live-reeks bij de kabinetsval. Dat was voor de echte die-hards.
?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
Op RTL nu ook Cohen..... Dat mag echt niet hoor.
3 nog maar toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in totaal al meer waren dan die van de exit polls
Die heb ik ook nog tot 2 in de nacht meegemaaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
Deze reeks kan overigens niet tippen aan de live-reeks bij de kabinetsval. Dat was voor de echte die-hards.
Hij is een kleine dictator, maar daar komen ze binnenkort in de PvdA fractie ook wel achter.quote:
zullen we alvast agenda's trekken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef eriksd het volgende:
WIEquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef TNA het volgende:
Mariëtte Hamer en Jeltje van Nieuwenhoven, de meest achterhaalde PvdA-politici die er zijn
Die heeft zichzelf aan een moskee gespijkerd uit protest.quote:
Ik ging geloof ik ook rond die tijd wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog tot 2 in de nacht meegemaakt
Favoriete minister president. Cohen, Rutte, Balkenende, Wilders, anders...quote:
Was wel een leuke reeksquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat haalde mijn gemiddelde aan posts per dag wel omhoog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zullen we alvast agenda's trekken?
Kan een restzetel voor de PvdA opleveren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef zquing het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met die lijstverbindenis?
Als Paars plus komt duurt dat toch minimaal twee en een half jaar hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het woord namens de PVV voor heel Fok.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Beregd het volgende:
leuke partij, dat PVV, waar er maar een iemand een mening mag hebben
"Nobody fucks wiss Frank de Grave"quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Hamer op NOS
TIP:
http://www.spixtv.nl/verkiezing.php
RTL4 en NL1 op 1 pagina!
Je hebt gelijk hoor, ik rekende te snel en dacht dat het kwam op 10000 stemmers maar het zijn er nog maar ~1000quote:
Hier op fokquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Re het volgende:
brakke werklaptop vanuit de VS, geen streams... ergens anders nog te volgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of voor Groen Links hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Kan een restzetel voor de PvdA opleveren.
In de rij gaan staan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het woord namens de PVV voor heel Fok.
Aanvraag voor een interview kan hier:
..........
Nog maar 1 te gaan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef MagicIsland1 het volgende:
* Definitieve Prognose
* #tk2010
* #watkiestnl
* Paars Plus
* Stupid Whale
* Schiermonnikoog
* Coalitie
* PVV
* Rutte
* Verkiezingen
9/10 twitter geowned![]()
Schiermonnikoog