Trojka hier, Trojka daar!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Iedereen heeft gewonnen lijkt het wel.
Bij de SP zelfs Russische muziek
[ afbeelding ]
Kees Vendrik ging toch uit de politiek??quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En de VVD mag er fijn mee samenwerken
eensch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Krambo het volgende:
Ondanks dat het niet mijn partij is ben ik stiekem wel een beetje fan van Femke
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees Vendrik ging toch uit de politiek??
Felicitaties aan die 13 mensen die nog twitteren dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
8/10 op twitter, nieuw nl record
Geen Joranquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
Hoe smaken je schoenen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand Femke uitzetten?
NU weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan twitter, dank hiervoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef MagicIsland1 het volgende:
* #tk2010
* #watkiestnl
* Stupid Whale
* Voorlopige
* Exit Poll
* Prognose
* PVV
* Vuvuzela
* VVD
* Paars
Zo slecht is de SP niet hoor....quote:
Idd, gaat door op RTL4quote:
Beetje raar dat de politici nu al een speech houden idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Jane het volgende:
Ze kunnen wel stoppen met tellen, want iedereen doet toch of dit de uitslag al is.
Verloop is de andere kant op veel groter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo slecht is de SP niet hoor....
Zou het zo zijn dat Femke zetels van de PvdA heeft gekaapt?
Is logisch, is net zoiets als het economisch tij. Als het economisch goed is gegaan onder een kabinet was het mazzel met de economie, als het kut ging was het de schuld van het kabinetquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Arcee het volgende:
Normaal tellen peilingen niet, maar als je wint ten opzichte van de laagste stand, dan win je toch.:')
Compensatie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zien mensen die met politiek bezig zijn als mongolen eruit?
als de PvdA op 31 staat denk ik dat die zetels ergens anders vandaan komen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel, vissen toch wel een beetje in de zelfde poelquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
LOLquote:
Het is inderdaad wel bizarquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Verloop is de andere kant op veel groter.
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef marcodej het volgende:
Nee.
De Koefnoen rap is briljantquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Dulk het volgende:
ik dacht het niet !
Ongetwijfeld. Als rechts en midden niet bestond, stemde ik op GroenLinks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.quote:
Je moet toch wat doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje raar dat de politici nu al een speech houden idd.
Geert op OSW.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef TNA het volgende:
Ferry als premier, met Roemer op Clownszaken.
Ja, we wisten nog niet dat er een RTL-uitzending was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hou je muil eens NOS fanboy, ik zeg t alleen maar hoor
Jan Marijnissen was ook een echte Brabander, waarom toen niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Boldface het volgende:
Mijn verklaring voor verliezende CU was: CU is kiezers kwijtgeraakt aan CDA en CDA op hun beurt nog meer aan de SP van Emile Roemer uit Brabant.
[..]
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?
Mijn verklaring is dat de Brabantse Emile Roemer katholieke CDA-kiezers in het zuiden heeft aangetrokken.
Maxime Verhagen op 4 lijkt me net ff wat belangrijker dan geneuzel over het gebouw van de 2e kamer en oud politici bij de NOSquote:
je moeder zal trots op je zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
RTL is sneller dan NOS, ik heb twee livestreams open staan, RTL is actueler, NOS wel wat rustiger.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef superworm het volgende:
Wat een blotebillengezicht heeft die RTL-presentator die Maxime interviewt zeg.
De SP was nog nooit zo groot dan onder Marijnissen... Toen dus ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan Marijnissen was ook een echte Brabander, waarom toen niet?
Het is gewoon moeilijk te zeggen. Er zijn 66 zetels van partij gewisseld. Het is gewoon alle kanten op gegaan. Wat ik nog het meest logisch vind is dat de zetel van de CU naar GL (en een beetje naar SGP) is gegaan, vanwege het homostandpunt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Boldface het volgende:
Mijn verklaring voor verliezende CU was: CU is kiezers kwijtgeraakt aan CDA en CDA op hun beurt nog meer aan de SP van Emile Roemer uit Brabant.
[..]
Wat is dan wel je verklaring? CU heeft kiezers weggejaagd met hun homostandpunt. Die kiezers moeten haast wel naar het CDA zijn gegaan als je de peilingen bekijkt. En hoe kan het dat de SP hoger uitkomt terwijl de andere linkse partijen daar niet echt onder leiden in de peiling?
Mijn verklaring is dat de Brabantse Emile Roemer katholieke CDA-kiezers in het zuiden heeft aangetrokken.
www.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Op welke website kan je live de gemeenteuitslagen volgen? Want nu komen ze wel mooi op tv langs maar als je even terug wil kijken of vergelijken is een website wel handig. En ik neem aan dat die er wel is. Waar?
Ik snap niet wat haar zo beroemd heeft gemaakt? Veel mensen praten over haar, leg eens uit.quote:
quote:
Tenminste frisse jongens op RTL ipv oude lijken op de NOS..... Valt me mee dat Monuta niet adverteert op de NOS .....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef superworm het volgende:
Wat een blotebillengezicht heeft die RTL-presentator die Maxime interviewt zeg.
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ga denk ik ook maar zappen naar RTL...
Paars+ dan wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef remlof het volgende:
Lijkt me duidelijk, Nederland kiest voor Paars
Als de PvdA meer dan 30 zetels haalt eet hij z'n schoenen opquote:
klopt maar ik zou maar vast gaan zoeken naar goede recepten als ik jou wasquote:
teletekst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Op welke website kan je live de gemeenteuitslagen volgen? Want nu komen ze wel mooi op tv langs maar als je even terug wil kijken of vergelijken is een website wel handig. En ik neem aan dat die er wel is. Waar?
Kan via Teletekst vanaf pagina 440quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Desunoto het volgende:
Je doet het prima maatjequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Mensen, sorry als ik wat RTL campagne voer, maar ik kijk allebei de zenders en ik wil jullie alleen uip to date houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |