Blijft wel GL...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Bij Groenlinks liep een hippie rond met bandshirt.
Het blijft GLquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Bij Groenlinks liep een hippie rond met bandshirt.
Hebben in Schier en Rozendaal ook welgeteld 0 stemmen gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Falco het volgende:
Geen aandacht voor de piratenpartij in Rozendaal
Zelfde uitslagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef ThePianoMan het volgende:
UITSLAG RTL
123% VAKANTIE GANGERS ZELFDE GRAP
Je kunt hem ook in WMP bekijken btwquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
helaas is de quicktime stream wel trager dan Silverlight. Tis gvd ook nooit goed
Dat zei hij niet .quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Ja, het kwam vast omdat Pechtold geen premier wilde worden.
WMP streams hoeven niet perse in WMP natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, kan ik niet. Geen Windows, alleen werkende OS'en hier in huis.
Nee hoor, allebeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Seam het volgende:
Kut moet ik RTL opzetten voor de gemeentes ?
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
Rampzalige uitslagen voor het CDA![]()
Gelukkig krijgen wel snel nieuwe verkiezingen.
niet rampzalig hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
JP was over de datum.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk lijkt me dat. Volkomen visieloos zou dat zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.
In QuickTime lopen ze hopeloos achter op Silverlight...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
WMP streams hoeven niet perse in WMP natuurlijk
Nee, ik wil over 1/2/3/4 jaar wel weten waar ik op stem ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Hou jij je over vier maanden maar met politiek bezig meisje.
Het lijkt de PvdA wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus, nou ja
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus, nou ja
Yep, absoluut dieptepunt vandaag.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef frits22 het volgende:
als de vvd wint en het gaat bezuinigen op ambtenaren
komt mijn vaders baan dan in gevaar (hij heeft 2 universitaire studies afgerond)
ik ben wel ff benieuwd
"De Christenuniequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:
"Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus". Trip
Of all peoplequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef zquing het volgende:
Verhagenwas hij lijsttrekker geweest dan had ik CDA overwogen
Dat kan bijna niet anders.....quote:
Weet ik niet hoor, 't waait nu zodanig hard dat JPB er vast niet meer tegenin kan fietsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef TNA het volgende:
JP gaat nog voor goud jongens, het zijn maar Haagse dagkoersen!
Maar hij is een Zeeuw. Hij is een Zeeuw. Hij is een Zeeuw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, 't waait nu zodanig hard dat JPB er vast niet meer tegenin kan fietsen![]()
![]()
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef TNA het volgende:
JP gaat nog voor goud jongens, het zijn maar Haagse dagkoersen!
Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.quote:
Kom op gast, een geintje tegenover JP moet kunnen, met zijn enorme koppigheid de afgelopen weken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.
PvdA heeft wel hoog gescoord, en die voeren islamonderwijs op openbare scholen in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze trend zich doorzet. Geen partijen meer gestoeld op geloof.
zoiets zal 't wel zijn jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.
erken je verlies. dag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.
Ik niet. Zie jij Fred Teeven, Halbe Zijlstra c.s. al samenwerken met Farah Karimi, Tofik Dibi en Wijnand Duyvendak?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.
nee, dit is gerechtigheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Boldface het volgende:
Ferry Mingelen had geen idee waarom de CU niet heeft geprofiteerd van het CDA-verlies. Ik heb een andere verklaring: een deel van de CU-kiezers is overgestapt naar het CDA en het CDA is op zijn beurt kiezers in het zuiden kwijtgeraakt aan de Brabantse Emiel Roemer van de SP.
Echt niet...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die komen vanavond op drie zetels uit, dan krijgen ze wel aandacht
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
PvdA heeft wel hoog gescoord, en die voeren islamonderwijs op openbare scholen in.
En noemen religiekritiek racisme (Fatima Elatik doet dat bijvoorbeeld).
Ik vond het praatje met Verhagen priceless...had ik niet willen missen...quote:
Die hoeven helemaal niet samen te werken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik niet. Zie jij Fred Teeven, Halbe Zijlstra c.s. al samenwerken met Farah Karimi, Tofik Dibi en Wijnand Duyvendak?
waarom die haat tegen een instituut welke zeer capabele politici aflevert?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt niet...
2 zetels is al veel teveel....
Iran is ook zo'n prettig vakantieland jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
en dan zeuren we dat ze in iran ook meer dan %100 hadden
dibi & duyvendak zijn toch al lang pleite?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik niet. Zie jij Fred Teeven, Halbe Zijlstra c.s. al samenwerken met Farah Karimi, Tofik Dibi en Wijnand Duyvendak?
Komen als eerste binnen natuurlijk.quote:
In dat geval zou ik ook PVV overwegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Waarom stemmen mensen op de waddeneilanden op de PVV? De enige buitenlanders daar zijn Duitse toeristen.
Zo heb ik het wel geleerd en zo onthoud ik het nog steedsquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Tas?
Ga me niet vertellen dat je dat niet kentquote:
ja land in opkomstquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Iran is ook zo'n prettig vakantieland ja
ik hoop het nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
ik denk dat de pvv nog een aantal zetels erbij krijgt.. veel mensen schamen zich om ook na de het stemmen er eerlijk voor uit te komen dat ze pvv hebben gestemd.. denken jullie niet??
als je je schaamt voor je stem dan had je iets anders moeten stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
ik denk dat de pvv nog een aantal zetels erbij krijgt.. veel mensen schamen zich om ook na de het stemmen er eerlijk voor uit te komen dat ze pvv hebben gestemd.. denken jullie niet??
Ik denk het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef nick1989nick het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef Seam het volgende:
Jezus mensen die TVTAS niet kennenStemmen zeker ook links he
Ze doen daar altijd een quizquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.
goed opgelet op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Texel
Vlieland
Terschelling
Ameland
Schiermonnikoog
OH JAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Texel
Vlieland
Terschelling
Ameland
Schiermonnikoog
Dat zou ik ook doen als ik nu voor de CU wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef RvLaak het volgende:
nette mensen bij de CU... Redelijk stil blijven tijdens het interview
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wat TV TAS is
KOmen het eerst binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
ik hoop het eigenlijk welquote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OH JA
Nu weet ik het ook weer.
Jongens zoiets kan je toch gewoon even vergeten.
Omdat het kleine districten zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Nogmaals waarom die eilanden eerst? Ik weet wel wat het betekent, stelletje droeftoeters.
omdat die nauwelijks 20 inwoners hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Het is toch een handig ezelsbruggetje..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
TV Tas nooit geleerd.
zo moeilijk zijn eilanden onthouden op volgorde toch niet??/
gewoon de namen leren kennen is meer dan voldoende
PI he jongenquote:
Hoeveel mensen denk je dat er wonen, omg pleaseeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
Toch leuk om te zien dat sommige mensen in de politiek zich wel kunnen gedragen. Ondanks dat het niet mijn partij is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik nu voor de CU was
Tja blijkbaar was mijn school 'te dom' voor dit soort dingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een handig ezelsbruggetje..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een handig ezelsbruggetje..
Ik kan die twee ook niet echt rijmen nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Torrio het volgende:
En schamen voor je stem? Denk dat er weinig mensen schamen voor hun stem die op de PVV hebben gestemd, anders stem je er niet op. Denk dat ze wel achterdochtig zijn dat er dingen kunnen gebeuren als mensen erachter komen wat ze gestemd hebben, zover is het helaas gekomen.
Die zijn overgestapt van de CUquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hehe die homo's bij GL
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
Das ook zo'n opperpooier die Kees Vendrik.
Daar heb je zeker gelijk in, echter veel mensen die normaliter voor een traditionele rechtse partij stemmen, durven niet eerlijk toe te geven dat ze op pvv stemmen.. ken genoeg van dit soort mensen in mijn omgeving.. denk dat meerdere mensen dit gevoel kennen...!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef zquing het volgende:
[..]
als je je schaamt voor je stem dan had je iets anders moeten stemmen
Ja, ik moet zeggen dat ik het haar wel heel erg gun!quote:
Als je zijn opvattingen over de islam niet mee wil nemen in je stem, kun je net zo goed SP stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop het eigenlijk wel
nogmaals, even zijn opvattingen over de islam buiten beschouwing gelaten heeft hij best een aardige visie
Lang geleden dat ze zo hoog hebben gestaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef zquing het volgende:
Zo geweldig heeft Femke 't ook niet gedaan
Dat gaat het kerstnummer van de Playboy worden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef capricia het volgende:
Femke is een machtige vrouw aan het worden...
Ach, ze wint tenminste een keertje. Voorheen verloor ze steeds. Ze heeft het nooit echt goed gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef TNA het volgende:
Eigenlijk heeft Femke wel een beetje gefaald als je ziet hoe onbekende Roemer razendsnel zetels heeft gewonnen, met concurrentie op links én van de PVV.
Ze heeft er hard voor gewerkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef capricia het volgende:
Femke is een machtige vrouw aan het worden...
Ik gun het haar ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik het haar wel heel erg gun!
Omdat die als eerste klaar waren met tellen????quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
En de VVD mag er fijn mee samenwerkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
overheen gekekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Seam het volgende:
[..]
PI he jongen
Maar ik vind het wel erg dom hoor.
Tostidammequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef pberends het volgende:
Ineke ga voor de dijk liggen!
Zo zijn die VVDers en PVVers ook bij eigen leidersquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Krambo het volgende:
Ondanks dat het niet mijn partij is ben ik stiekem wel een beetje fan van Femke
Schaamte impliceert dat je een andere moraal en dus mening bent toegedaan. Ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand zich schaamt voor zijn stem?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef nick1989nick het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, echter veel mensen die normaliter voor een traditionele rechtse partij stemmen, durven niet eerlijk toe te geven dat ze op pvv stemmen.. ken genoeg van dit soort mensen in mijn omgeving.. denk dat meerdere mensen dit gevoel kennen...!!
Die mag straks pimpen in Vak K.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Krambo het volgende:
Ondanks dat het niet mijn partij is ben ik stiekem wel een beetje fan van Femke
nee dat publiek hadden ze uitgeleend aan XFAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Yonjuuni het volgende:
Dergelijke originele aanmoedigingen doen me altijd denken aan Lingo... "Groen, groen!! GROEN!!!!!"
QFT. Ik ben het alleen niet helemaal met haar eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut, en ik vind haar een van de beste debaters in de kamer
Haha echt hèquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Sautor het volgende:
Lol 5 min applaus, 2 woorden van Femke en verder met het programma
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef pberends het volgende:
Roemer trek aan m'n vinger. Die muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |