Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.quote:
Kom op gast, een geintje tegenover JP moet kunnen, met zijn enorme koppigheid de afgelopen weken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.
PvdA heeft wel hoog gescoord, en die voeren islamonderwijs op openbare scholen in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze trend zich doorzet. Geen partijen meer gestoeld op geloof.
zoiets zal 't wel zijn jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal wel een fuif zijn. De advocaat is niet aan te slepen hoorde ik.
erken je verlies. dag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.
Ik niet. Zie jij Fred Teeven, Halbe Zijlstra c.s. al samenwerken met Farah Karimi, Tofik Dibi en Wijnand Duyvendak?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.
nee, dit is gerechtigheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |