Blijft wel GL...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Bij Groenlinks liep een hippie rond met bandshirt.
Het blijft GLquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Bij Groenlinks liep een hippie rond met bandshirt.
Hebben in Schier en Rozendaal ook welgeteld 0 stemmen gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Falco het volgende:
Geen aandacht voor de piratenpartij in Rozendaal
Zelfde uitslagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef ThePianoMan het volgende:
UITSLAG RTL
123% VAKANTIE GANGERS ZELFDE GRAP
Je kunt hem ook in WMP bekijken btwquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
helaas is de quicktime stream wel trager dan Silverlight. Tis gvd ook nooit goed
Dat zei hij niet .quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef TNA het volgende:
Ja, het kwam vast omdat Pechtold geen premier wilde worden.
WMP streams hoeven niet perse in WMP natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, kan ik niet. Geen Windows, alleen werkende OS'en hier in huis.
Nee hoor, allebeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Seam het volgende:
Kut moet ik RTL opzetten voor de gemeentes ?
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
Rampzalige uitslagen voor het CDA![]()
Gelukkig krijgen wel snel nieuwe verkiezingen.
niet rampzalig hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
JP was over de datum.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Jurgen21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk lijkt me dat. Volkomen visieloos zou dat zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? Hoezo? Ik zie Paars+ het wel 4 jaar volhouden.
In QuickTime lopen ze hopeloos achter op Silverlight...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
WMP streams hoeven niet perse in WMP natuurlijk
Nee, ik wil over 1/2/3/4 jaar wel weten waar ik op stem ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Hou jij je over vier maanden maar met politiek bezig meisje.
Het lijkt de PvdA wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus, nou ja
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus, nou ja
Yep, absoluut dieptepunt vandaag.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef frits22 het volgende:
als de vvd wint en het gaat bezuinigen op ambtenaren
komt mijn vaders baan dan in gevaar (hij heeft 2 universitaire studies afgerond)
ik ben wel ff benieuwd
"De Christenuniequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:
"Ga je van 6 naar 5 zetels, krijg je applaus". Trip
Of all peoplequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef zquing het volgende:
Verhagenwas hij lijsttrekker geweest dan had ik CDA overwogen
Dat kan bijna niet anders.....quote:
Weet ik niet hoor, 't waait nu zodanig hard dat JPB er vast niet meer tegenin kan fietsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef TNA het volgende:
JP gaat nog voor goud jongens, het zijn maar Haagse dagkoersen!
Maar hij is een Zeeuw. Hij is een Zeeuw. Hij is een Zeeuw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Cassius het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, 't waait nu zodanig hard dat JPB er vast niet meer tegenin kan fietsen![]()
![]()
Doe is niet zo triest. Ik begrijp dat je opgelucht bent, en van harte gefeliciteerd ermee, maar dit is gewoon flauw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef TNA het volgende:
JP gaat nog voor goud jongens, het zijn maar Haagse dagkoersen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |