quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Gb
Wilde gij.. met mij.. het topic volposten?
quote:
Doet ze tochquote:
Wel hoor.quote:
WORLD DOMINATION!quote:
Nouuuuquote:
Ze vertoont gedrag, ja.quote:
Trut.quote:
Ja, op m'n oog.quote:
Don't flatter yourself. Mijn eten was even (even maar hoorquote:
Cool.quote:
Damn!quote:
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Niemand die doorheeft dat muis het helemaal niet tegen mij had he?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Arctura het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.
Bendegij het zussie/broertie van Muis?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Arctura het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom hier ook maar even bruut onbeleefd binnenvallen om mijn kleine zusje te trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Moet jij niet dingen met kleine kindjes doen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bendegij het zussie/broertie van Muis?![]()
Of is dit ook weer zo'n vage internet relatie zoals sommigen die menen te hebben?
Ik ben de zus van Muis. Ik ben af en toe wel vaag, telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
Zeg jongens, het Martijnforum is de andere kant opquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet jij niet dingen met kleine kindjes doen?
What the fuck?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Of is dit ook weer zo'n vage internet relatie zoals sommigen die menen te hebben?
Wat ben je oplettend aan het lezen vandaag, CatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg Tombola, kan jij niet een OP fixen ofzo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die liggen in bed en dan doe ik liever geen dingen met zequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
lees maar eens vanaf hier:quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ben je oplettend aan het lezen vandaag, Catje![]()
Zeg Tombola, kan jij niet een OP fixen ofzo?
Geen OP?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lees maar eens vanaf hier:![]()
[V&A SC # 30] Relaties en Lijntjes
* kras *
Ik meteen aan de slag voor die stomme Ll, krijg je daarna gezeur omdat je het ook doet...quote:
Ja, aangenomen, je mag blijven!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Arctura het volgende:
[..]
Ik ben de zus van Muis. Ik ben af en toe wel vaag, telt dat ook?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Het was iBenny met de laptop in de V&A SC
Muis, natuurlijk, Pa en Ma Muis, en zus Muis (en aanhang). +1 dit weekend, dat wel, want er komt een hondje bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, aangenomen, je mag blijven!Welkom!
![]()
Hoeveel leden telt de Muizenfamilie eigenlijk? [/nieuwsgierig]
Deze SC in ieder geval niet meer.quote:
huh? wuuut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef Muis006 het volgende:
Het was iBenny met de laptop in de V&A SC
Een heel nestje dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Arctura het volgende:
[..]
Muis, natuurlijk, Pa en Ma Muis, en zus Muis (en aanhang). +1 dit weekend, dat wel, want er komt een hondje bij.
En Cat22quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Katten
Alleen Puss in Bots is gaaf.
En Mufasa.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Katten
Alleen Puss in Bots is gaaf.
En Mufasa.
quote:
Ik woon al een tijd niet meer thuis, dat wel, maar zo ver weg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een heel nestje dus.![]()
En hondje!Uhm... Hondje!
Want die zijn stiekem ook wel leuk al zijn katten veel gaver natuurlijk.
Wat dan?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Arctura het volgende:
Ze kijken me altijd zo raar aan. Zo van "ik weet al je geheimen".
quote:
Maar dat weten ze ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Arctura het volgende:
[..]
Ik woon al een tijd niet meer thuis, dat wel, maar zo ver weg is het nou ook weer niet.
Katten vinden mij nooit zo aardig. Ze kijken me altijd zo raar aan. Zo van "ik weet al je geheimen".
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Muis006 het volgende:
Hebben we het over DirkHaaaaaaaaaaaaa?
Neehee! Over D.quote:
Lol, statement!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan post hij gewoon niet
Maar Waar en Met neemtie niet heel hoog op
Waar we deegwaren.quote:
Geun idee.. hij is er nu nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lol, statement!![]()
Ik hoop dat dit een topic wordt waar D. zich laat zien.
Hij houdt ook niet van naamtopics toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan post hij gewoon niet
Maar Waar en Met neemtie niet heel hoog op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van naamtopics toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel me gister op dat jij gewoon al 80% aan TT in handen hebt, jij recordhoudert
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van naamtopics toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan post 'ie idd niet
De vorige keer dat ik dat deed kreeg ik een PM van 'm![]()
quote:
Oh zo...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik waan me nog een beetje op het Eurovisiesongfestivaltussen het orgel
80% ?????quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Viel me gister op dat jij gewoon al 80% aan TT in handen hebt, jij recordhoudert
Vast niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast niet...Nou ja, als hij ons niet mist dan missen we ook niets aan hem
Hebben jullie sowieso wel gezegd dat jullie hier zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh zo...
Nja, de meeste ESF'ers zijn er toch?
OW!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben jullie sowieso wel gezegd dat jullie hier zitten?
quote:
Wat D. met 'Waar naam' TT's heeft, heeft Dirk met verhuizen denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben jullie sowieso wel gezegd dat jullie hier zitten?
Geen melk en gewone chocolade????quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dacht ik vanmiddag nog aan ML-etje in de AH door chocomelk, heb ik het toch niet meegenomen en nu dan weer balen hè. Zo voorspelbaar
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat D. met 'Waar naam' TT's heeft, heeft Dirk met verhuizen denk ik.
Whutwhutwhut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dacht ik vanmiddag nog aan ML-etje in de AH door chocomelk, heb ik het toch niet meegenomen en nu dan weer balen hè. Zo voorspelbaar
quote:
Oh is het ML-etje... ik las altijd Mi-etje (mietje)quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf Januari zijn we terug en sponsor ik Danny en koop ik een permanent stukje ESF op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Januari al?![]()
Ow, dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ml-etje neemt meestal in de ochtend warme choco ipv koffie (toch, dacht ik?)
Je bent niet de eerste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh is het ML-etje... ik las altijd Mi-etje (mietje)
Nee, daarom heet dr alterego in BV ook NA-tjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dan gemist.![]()
[..]
Je bent niet de eerste.
wattes? en wattes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daarom heet dr alterego in BV ook NA-tje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Reclame van Pedrigree: 'van elke aankoop doneren bij een bedrag tbv asielhonden'![]()
![]()
![]()
De kleine lettertjes zijn nog net leesbaar: 2 cent per gekocht product.![]()
Jamaar chickie, als je bedenkt hoe groot de omzet van Pedigree is, is 2 cent p/p alsnog een substantieel bedrag. En vergeet niet dat het een bedrijf is dat winst wil maken. Ik ben allang blij dat ze doneren: liever iets dan niets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Reclame van Pedrigree: 'van elke aankoop doneren bij een bedrag tbv asielhonden'![]()
![]()
![]()
De kleine lettertjes zijn nog net leesbaar: 2 cent per gekocht product.![]()
Nee hoor, BV is nog van FF, staat voor 'Beestachtig Verlangen'...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik snap het... geheimtaal
Ik had meer in ESF moeten komen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik snap het... geheimtaal
Ik had meer in ESF moeten komen
aaaaaaaaaahhhhh....quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, BV is nog van FF, staat voor 'Beestachtig Verlangen'...
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaaptquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhh....Ja eh, we hebben niet voor niks een zoekfunctie bij FOK heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo, maar ik vind het altijd zo misleidend dat ze erover opscheppen alsof ze 50% per verkocht product doneren of zo. Er is een reden dat ze die 2 cent niet hardop noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar chickie, als je bedenkt hoe groot de omzet van Pedigree is, is 2 cent p/p alsnog een substantieel bedrag. En vergeet niet dat het een bedrijf is dat winst wil maken. Ik ben allang blij dat ze doneren: liever iets dan niets.
Ah gos, dat zal wel wat geweest zijn voor ze, zeker als ze geen kindjes gewend zijn en dan ook meteen 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaapt
Ze waren erg onder de indruk (zaten in de krabpaal de halve dag)
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaapt
Ze waren erg onder de indruk (zaten in de krabpaal de halve dag)
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, dat zal wel wat geweest zijn voor ze, zeker als ze geen kindjes gewend zijn en dan ook meteen 2.
Ja, nee, tuurlijk niet!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijs
En zeker niet hele kleine kindjes nog nee...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijs
Nou, we waren ook bij mijn vriendin, (van mn logeerkattenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.Hier kwamen de buurkindjes kittens kijken. Naartjie is inmiddels ontdooit en laat zich gewillig aaien. Satsu werd betrapt in zijn hangmat (normaal schuilt hij bij mamma onder de tafel) en liet zich als verstijfd aaien. Er kon nog geen knorretje af.
![]()
Yoko werd pas gesignaleerd toen de kattemelk uit de koelkast kwam. En toen heb ik Satsu maar uit zijn hoge hideaway geplukt want anders kwam die echt niet. Terwijl de buurkindjes inmiddels prima weten hoe ze zich moeten gedragen bij katten.
Ze kan echt ZO dodelijk kijkenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, we waren ook bij mijn vriendin, (van mn logeerkatten) en die rooie was echt HEEL lief tegen mn neefje
Ging kopjes geven, en steeds naar hem toe enzo...
Avond!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalIs het een beetje gezellig hier, want de TT klinkt niet zo leuk
Maar ik kom wel binnen in een gesprek over poesjes, ik ben dol op poesjes en kittens
Was het een lekker tukkie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
Ik zag de zus van Muis!![]()
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
Ik heb een tukkie gedaan![]()
Cat dr topic al gezien???quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalIs het een beetje gezellig hier, want de TT klinkt niet zo leuk
Maar ik kom wel binnen in een gesprek over poesjes, ik ben dol op poesjes en kittens
tis de leeftijd hequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
Ik miste je al!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
ik wil t slotdebat wel zien, maar duurt nog ffquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo lekker op de verkiezingen storten.
Ik kijk er wel naar uit
Nou ja, er staat toch SC en hij staat toch in VAquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vergeten of ik hier een post had gezet. Dat komt omdat er geen V&A SC staat
Jaquote:
Over wie hebben we het hier nou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
tis de leeftijd he
Heeft je bekkie je wel kaas gebracht?
Oh, moet er V&A voor staan? Het lijkt me toch al wel duidelijk vanwege het subforum, of niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vergeten of ik hier een post had gezet. Dat komt omdat er geen V&A SC staat
Ah, politiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Avond!Het is hier wel gezellig hoor.
![]()
Kuchpolitiekkuch.
Katten zijn altijd leuk gespreksonderwerp.
Maar niet meer voor vanavond, ik moet nu weg.
Nee nee nee, vertel vertel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat dr topic al gezien???![]()
Hou je van Limoenade?![]()
[..]
tis de leeftijd he
Heeft je bekkie je wel kaas gebracht?
quote:
Ben er zelfs een beetje nerveus voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo lekker op de verkiezingen storten.
Ik kijk er wel naar uit
Lekker hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik lag gewoon schaamteloos te ronken
[..]
Ben er zelfs een beetje nerveus voor
Dat is het ook wel, maar ik kijk in MyAt en dan zie ik constant wel V&A SC, en opeens niet meer. Ik word oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, moet er V&A voor staan? Het lijkt me toch al wel duidelijk vanwege het subforum, of niet?
Hahahahahahaha, maar geen van 2en is wel heel erg jammer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAlleen nu ben ik nog een beetje brak
[..]
Over wie hebben we het hier nou?![]()
Het antwoord is sowieso nee, trouwens
Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker hoor!Ik ga vroeg naar bed vanavond, denk ik. Die verkiezingsellende lees ik morgen wel
![]()
Waarom ben je nerveus eigenlijk? Ik denk dat de uitkomst ongeveer zo gaat worden als de verwachtingen!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, maar geen van 2en is wel heel erg jammer...
Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee nee nee, vertel vertel!
En Limoenade, wat is dat?
Zie je PVV al "Hoppa" doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijk
Omdat het soms niet zo loopt als de verwachtingen. En omdat het belangrijk is.
Maar niet zo nerveus als voor het ESF hoor
De vader van je vader!quote:
quote:
Ohhhh, gelukkig dan valt het meequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijk
Omdat het soms niet zo loopt als de verwachtingen. En omdat het belangrijk is.
Maar niet zo nerveus als voor het ESF hoor
Of van je moederquote:
Bijna ALLES is minder nerveus dan Greys tijdens ESFquote:
Kan ook. In mijn geval maakt het niet uit, beide opa's zijn al jaren dood.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Mijne ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook. In mijn geval maakt het niet uit, beide opa's zijn al jaren dood.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
Appie applicatie van de Albert Heijn is net uit
Recepten uit de Allerhande opzoeken, boodschappenlijstje laten samenstellen op basis daarvan, etcquote:
Oh dat is leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Recepten uit de Allerhande opzoeken, boodschappenlijstje laten samenstellen op basis daarvan, etc
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn zweeds is het pas confusing mbt grootouders, dan heb je far en mor.
En mormor
en farfar
en farmor
en morfar
HET IS NOG GEEN 23.30!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk![]()
Was jij nou degene die laatst zei graag te koken?
Ja, de letterlijke betekenis dit keerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk![]()
Was jij nou degene die laatst zei graag te koken?
Wel duidelijk voor de kleinkinderen naar wie je toegaat iig!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn zweeds is het pas confusing mbt grootouders, dan heb je far en mor.
En mormor
en farfar
en farmor
en morfar
True. Maar als je er niet mee opgroeit is het lastigquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel duidelijk voor de kleinkinderen naar wie je toegaat iig!
ach, zolang je weet of het farmor&farfar zijn of farfar&morfar die bij elkaar horen is het wel te doen toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True. Maar als je er niet mee opgroeit is het lastig
ziet er imo ook niet echt lastig uit. vrij duidelijk zelfs tbhquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, zolang je weet of het farmor&farfar zijn of farfar&morfar die bij elkaar horen is het wel te doen toch?
ja, je moet alleen weten of het "vadervanvader&moedervanvader" is of "vadersvader&vadersmoeder"quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ziet er imo ook niet echt lastig uit. vrij duidelijk zelfs tbh
precies, maar als je dat eenmaal weet is t wel duidelijk allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je moet alleen weten of het "vadervanvader&moedervanvader" is of "vadersvader&vadersmoeder"
en dat betekent?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Zweeds is sowieso tof
Check it:
Hejhej, ar dinna trosskydd fortfarande varma?
Dat wil je niet weten.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Zweeds is sowieso tof
Check it:
Hejhej, ar dinna trosskydd fortfarande varma?
Of je bloedworst moet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoihoi, is je inlegkruisje nog steeds warm?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij met je posten in het verkeerde topic!quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij met je posten in het verkeerde topic!
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Over wie hebben we het hier nou?![]()
Het antwoord is sowieso nee, trouwens
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat je weer in KPD je eigen naaktfotos te plaatsen?
quote:
oh ja, als ze niet gebeld heeft is het haar eigen schuld ja...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol weet ik veel dat ze in bad lag.
En ze is van het kaas BRENGEN, niet van het ontvangen
Van Benny hequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
Maar als jij daar van houdt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
Het woord naaktfoto's deed het een en ander triggeren, maar als ze van Benny zijn, neuh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van Benny he![]()
En links komt er helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
PvdA en VVD even groot. Met PVV erbij precies 75, en dat is te weinig!
En paars komt op 72.
Ik heb geen toegang tot KPDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ze al gezien Tombo, is het wat?
Das een exitpoll. die trekt nog wel bij hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
PvdA en VVD even groot. Met PVV erbij precies 75, en dat is te weinig!
En paars komt op 72.
quote:
Nope, ik hoor het.quote:
quote:
ik heb even in jullie beide posthistory gekeken, maar er heeft helemaal niemand in KPD gepost.quote:
Maar PVV groter dan CDA had ik niet verwacht!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een exitpoll. die trekt nog wel bij hoor
As ifquote:
Die heb ik ook uit mn history gewistquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb even in jullie beide posthistory gekeken, maar er heeft helemaal niemand in KPD gepost.
hahahahaha, je hebt toch een fokker als vrouw?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
KPDOh , wacht ik hoef geen fokkers te zien.
Niet dat ik pro Wilders ben, maar ik vind het een dikke vette "In youre face!!!" voor JPBquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar PVV groter dan CDA had ik niet verwacht!
[..]
As if![]()
Non remember
Nou er zijn een paar draadjes daarzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
KPDOh , wacht ik hoef geen fokkers te zien.
Je wist het uit je AT, niet uit je historyquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik ook uit mn history gewist
love the new tools
Bij de gemeenteraadsverkiezingen was ook een boel pas de volgende ochtend officieel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ik wacht het wel af, en het word sowieso een nek-aan-nek race, en zoals Maurice de Hond zei zit op die exitpolls PER PARTIJ een speling van 4 / 5 zetels, das een enorm verschil als het zo'n close call is...
Zie het morgenochtend wel, de uitslagen van de grote steden laten wss toch wel tot begin vd nacht op zich wachten omdat het weer stemmen met potlood was
Ja maar goed, JIJ hebt ook een halfjaarsban gehadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Als mod krijg je het gratis cadeau.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik pro Wilders ben, maar ik vind het een dikke vette "In youre face!!!" voor JPB
Nou, verraad me eens nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wist het uit je AT, niet uit je history
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat die christelijke hoek op 30 zetels max staat
Zondaar! Repent!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat die christelijke hoek op 30 zetels max staat
Crew, ik ben geen mod. Ik heb geen kleurtje volgens mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Als mod krijg je het gratis cadeau.
poll blijft poll natuurlijk hequote:
Dat was ook een cadeau ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar goed, JIJ hebt ook een halfjaarsban gehad
Daar zou ik me echt niet zo op vastpinnen. Dat is zeker nu zo onbetrouwbaar als de pest, kan nog alle kanten op.quote:
als dat zo blijft denk ik dat de pvda ms weleens de grootste kan worden door een restzetel.quote:
Als ik mijn vrouw in KPD zou zien, moet ik toch een hartig woordje gaan praten met haar. Volgens mij kan ze er ook nog in, door in de crew te zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, je hebt toch een fokker als vrouw?
Moet je maar niet steun betuigen aan "foute" mensenquote:
Mwoah. Ik moet rustig aan doen want de zware fysio heeft ervoor gezorgd dat het gaatje in mijn oog weer groter is. Maar verder is ie okee, we gaan vol goede moed verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Muis!
Gaat het nog steeds de goede kant op?
quote:
Misschien heeft het wel een positieve invloed op jullie liefdesleven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw in KPD zou zien, moet ik toch een hartig woordje gaan praten met haar. Volgens mij kan ze er ook nog in, door in de crew te zitten.
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet je maar niet steun betuigen aan "foute" mensen
Bijna vakantie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwoah. Ik moet rustig aan doen want de zware fysio heeft ervoor gezorgd dat het gaatje in mijn oog weer groter is. Maar verder is ie okee, we gaan vol goede moed verderen bij jou?
Ach jochie toch... * aai *quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.
quote:
Wat had je uitgespookt dan? Een half jaar is niet niets...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen was ik nog druistig, nu ben ik machtig stabiel.
Nee gewoon pech. Dat gaatje zat er al maar door de fysio is het erger gewordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna vakantie.
Verder weinig spannends. Was dat van te voren bekend dan? Dat de fysiotherapie dat soort bijwerkingen kon hebben? Of was dat gewoon botte pech?
Ja! Alleen hondenvoer nog! Maar we hebben nog frikandellen in de vriezer dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhLaatste dagen aftellen
Ben je er al helemaal klaar voor?
Crap zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee gewoon pech. Dat gaatje zat er al maar door de fysio is het erger geworden![]()
Doe je zo je best om beter te worden..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Alleen hondenvoer nog! Maar we hebben nog frikandellen in de vriezer dus dat komt wel goed.
Ach, een groot misverstand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat had je uitgespookt dan? Een half jaar is niet niets...
quote:
quote:BREAKING NEWS: in cappelle aan den ijssel is Amelie B. de straat opgegaan luid scanderend: Papa komt thuis!! #tk2010
Ik volg dat kind niet, omdat ik denk dat er ook zoiets is als teveel dushi kimberley. Maar ze is wel retegrappig af en toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
dushi_kimberley ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????
about 1 hour ago via web
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we een topic in F&F?
Met veul foto's?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik volg dat kind niet, omdat ik denk dat er ook zoiets is als teveel dushi kimberley. Maar ze is wel retegrappig af en toe.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Maar niet zaterdag al want ik moet m natuurlijk eerst flink vertroetelen enzo
Aaahw! Ik ga straks na mijn vakantie een kitten krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaamijn nieuwe puppy! Zaterdag precies 8 weken.
Eens! Luister naar hem Muis!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nou je kan toch tijdens het vertroetelen foto's maken, wat is dat nou
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Nou je kan toch tijdens het vertroetelen foto's maken, wat is dat nou
Zie KPDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?
Oh wacht..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij houdt er toch ook niet van om foto's te maken terwijl je vertroeteld wordt?
Oh wacht..
Zal ik dan toch maar eens toegang aanvragen?quote:
quote:
Wij vonden hem wel leuk hoorquote:
als ik net ff allemaal zo zat te lezen, begon ik bijna te denken dat jullie er allemaal al lang zatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar eens toegang aanvragen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vonden hem wel leuk hoor
En Dirk is verder meteen weggegaan zeker?
He should.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vonden hem wel leuk hoor
En Dirk is verder meteen weggegaan zeker?
Die is verborgen enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb even in jullie beide posthistory gekeken, maar er heeft helemaal niemand in KPD gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |