Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker hoor!Ik ga vroeg naar bed vanavond, denk ik. Die verkiezingsellende lees ik morgen wel
![]()
Waarom ben je nerveus eigenlijk? Ik denk dat de uitkomst ongeveer zo gaat worden als de verwachtingen!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, maar geen van 2en is wel heel erg jammer...
Redcat: Cat 4e nestje #3: goed huis voor Limoentje gezocht!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee nee nee, vertel vertel!
En Limoenade, wat is dat?
Zie je PVV al "Hoppa" doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijk
Omdat het soms niet zo loopt als de verwachtingen. En omdat het belangrijk is.
Maar niet zo nerveus als voor het ESF hoor
De vader van je vader!quote:
quote:
Ohhhh, gelukkig dan valt het meequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben voor zoiets altijd wel een tikkie nerveus eigenlijk
Omdat het soms niet zo loopt als de verwachtingen. En omdat het belangrijk is.
Maar niet zo nerveus als voor het ESF hoor
Of van je moederquote:
Bijna ALLES is minder nerveus dan Greys tijdens ESFquote:
Kan ook. In mijn geval maakt het niet uit, beide opa's zijn al jaren dood.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Mijne ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook. In mijn geval maakt het niet uit, beide opa's zijn al jaren dood.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
Appie applicatie van de Albert Heijn is net uit
Recepten uit de Allerhande opzoeken, boodschappenlijstje laten samenstellen op basis daarvan, etcquote:
Oh dat is leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Recepten uit de Allerhande opzoeken, boodschappenlijstje laten samenstellen op basis daarvan, etc
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn zweeds is het pas confusing mbt grootouders, dan heb je far en mor.
En mormor
en farfar
en farmor
en morfar
HET IS NOG GEEN 23.30!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk![]()
Was jij nou degene die laatst zei graag te koken?
Ja, de letterlijke betekenis dit keerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk![]()
Was jij nou degene die laatst zei graag te koken?
Wel duidelijk voor de kleinkinderen naar wie je toegaat iig!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Muis006 het volgende:
Op zijn zweeds is het pas confusing mbt grootouders, dan heb je far en mor.
En mormor
en farfar
en farmor
en morfar
True. Maar als je er niet mee opgroeit is het lastigquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel duidelijk voor de kleinkinderen naar wie je toegaat iig!
ach, zolang je weet of het farmor&farfar zijn of farfar&morfar die bij elkaar horen is het wel te doen toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True. Maar als je er niet mee opgroeit is het lastig
ziet er imo ook niet echt lastig uit. vrij duidelijk zelfs tbhquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, zolang je weet of het farmor&farfar zijn of farfar&morfar die bij elkaar horen is het wel te doen toch?
ja, je moet alleen weten of het "vadervanvader&moedervanvader" is of "vadersvader&vadersmoeder"quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ziet er imo ook niet echt lastig uit. vrij duidelijk zelfs tbh
precies, maar als je dat eenmaal weet is t wel duidelijk allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je moet alleen weten of het "vadervanvader&moedervanvader" is of "vadersvader&vadersmoeder"
en dat betekent?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Zweeds is sowieso tof
Check it:
Hejhej, ar dinna trosskydd fortfarande varma?
Dat wil je niet weten.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Zweeds is sowieso tof
Check it:
Hejhej, ar dinna trosskydd fortfarande varma?
Of je bloedworst moet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoihoi, is je inlegkruisje nog steeds warm?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij met je posten in het verkeerde topic!quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |