Geen melk en gewone chocolade????quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dacht ik vanmiddag nog aan ML-etje in de AH door chocomelk, heb ik het toch niet meegenomen en nu dan weer balen hè. Zo voorspelbaar
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat D. met 'Waar naam' TT's heeft, heeft Dirk met verhuizen denk ik.
Whutwhutwhut?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dacht ik vanmiddag nog aan ML-etje in de AH door chocomelk, heb ik het toch niet meegenomen en nu dan weer balen hè. Zo voorspelbaar
quote:
Oh is het ML-etje... ik las altijd Mi-etje (mietje)quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf Januari zijn we terug en sponsor ik Danny en koop ik een permanent stukje ESF op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Januari al?![]()
Ow, dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ml-etje neemt meestal in de ochtend warme choco ipv koffie (toch, dacht ik?)
Je bent niet de eerste.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh is het ML-etje... ik las altijd Mi-etje (mietje)
Nee, daarom heet dr alterego in BV ook NA-tjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik dan gemist.![]()
[..]
Je bent niet de eerste.
wattes? en wattes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daarom heet dr alterego in BV ook NA-tje
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Reclame van Pedrigree: 'van elke aankoop doneren bij een bedrag tbv asielhonden'![]()
![]()
![]()
De kleine lettertjes zijn nog net leesbaar: 2 cent per gekocht product.![]()
Jamaar chickie, als je bedenkt hoe groot de omzet van Pedigree is, is 2 cent p/p alsnog een substantieel bedrag. En vergeet niet dat het een bedrijf is dat winst wil maken. Ik ben allang blij dat ze doneren: liever iets dan niets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
Reclame van Pedrigree: 'van elke aankoop doneren bij een bedrag tbv asielhonden'![]()
![]()
![]()
De kleine lettertjes zijn nog net leesbaar: 2 cent per gekocht product.![]()
Nee hoor, BV is nog van FF, staat voor 'Beestachtig Verlangen'...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik snap het... geheimtaal
Ik had meer in ESF moeten komen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik snap het... geheimtaal
Ik had meer in ESF moeten komen
aaaaaaaaaahhhhh....quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, BV is nog van FF, staat voor 'Beestachtig Verlangen'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaaptquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhh....Ja eh, we hebben niet voor niks een zoekfunctie bij FOK heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is zo, maar ik vind het altijd zo misleidend dat ze erover opscheppen alsof ze 50% per verkocht product doneren of zo. Er is een reden dat ze die 2 cent niet hardop noemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar chickie, als je bedenkt hoe groot de omzet van Pedigree is, is 2 cent p/p alsnog een substantieel bedrag. En vergeet niet dat het een bedrijf is dat winst wil maken. Ik ben allang blij dat ze doneren: liever iets dan niets.
Ah gos, dat zal wel wat geweest zijn voor ze, zeker als ze geen kindjes gewend zijn en dan ook meteen 2.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaapt
Ze waren erg onder de indruk (zaten in de krabpaal de halve dag)
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu zijn ze weer blij, want de tweeling slaapt
Ze waren erg onder de indruk (zaten in de krabpaal de halve dag)
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, dat zal wel wat geweest zijn voor ze, zeker als ze geen kindjes gewend zijn en dan ook meteen 2.
Ja, nee, tuurlijk niet!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijs
En zeker niet hele kleine kindjes nog nee...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze zijn beledigd, want het jongetje zegt tegen elk dier dat geen hond is 'aap' , en dat stelde draakje natuurlijk niet op prijs
Nou, we waren ook bij mijn vriendin, (van mn logeerkattenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katten en kinders zijn meestal geen gelukkige combi.Hier kwamen de buurkindjes kittens kijken. Naartjie is inmiddels ontdooit en laat zich gewillig aaien. Satsu werd betrapt in zijn hangmat (normaal schuilt hij bij mamma onder de tafel) en liet zich als verstijfd aaien. Er kon nog geen knorretje af.
![]()
Yoko werd pas gesignaleerd toen de kattemelk uit de koelkast kwam. En toen heb ik Satsu maar uit zijn hoge hideaway geplukt want anders kwam die echt niet. Terwijl de buurkindjes inmiddels prima weten hoe ze zich moeten gedragen bij katten.
Ze kan echt ZO dodelijk kijkenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, we waren ook bij mijn vriendin, (van mn logeerkatten) en die rooie was echt HEEL lief tegen mn neefje
Ging kopjes geven, en steeds naar hem toe enzo...
Avond!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalIs het een beetje gezellig hier, want de TT klinkt niet zo leuk
Maar ik kom wel binnen in een gesprek over poesjes, ik ben dol op poesjes en kittens
Was het een lekker tukkie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
Ik zag de zus van Muis!![]()
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
Ik heb een tukkie gedaan![]()
Cat dr topic al gezien???quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaalIs het een beetje gezellig hier, want de TT klinkt niet zo leuk
Maar ik kom wel binnen in een gesprek over poesjes, ik ben dol op poesjes en kittens
tis de leeftijd hequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
Ik miste je al!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Hola
![]()
'Die van Grey's Anatomy!
ik wil t slotdebat wel zien, maar duurt nog ffquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo lekker op de verkiezingen storten.
Ik kijk er wel naar uit
Nou ja, er staat toch SC en hij staat toch in VAquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vergeten of ik hier een post had gezet. Dat komt omdat er geen V&A SC staat
Jaquote:
Over wie hebben we het hier nou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
tis de leeftijd he
Heeft je bekkie je wel kaas gebracht?
Oh, moet er V&A voor staan? Het lijkt me toch al wel duidelijk vanwege het subforum, of niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vergeten of ik hier een post had gezet. Dat komt omdat er geen V&A SC staat
Ah, politiekquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Avond!Het is hier wel gezellig hoor.
![]()
Kuchpolitiekkuch.
Katten zijn altijd leuk gespreksonderwerp.
Maar niet meer voor vanavond, ik moet nu weg.
Nee nee nee, vertel vertel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat dr topic al gezien???![]()
Hou je van Limoenade?![]()
[..]
tis de leeftijd he
Heeft je bekkie je wel kaas gebracht?
quote:
Ben er zelfs een beetje nerveus voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo lekker op de verkiezingen storten.
Ik kijk er wel naar uit
Lekker hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik lag gewoon schaamteloos te ronken
[..]
Ben er zelfs een beetje nerveus voor
Dat is het ook wel, maar ik kijk in MyAt en dan zie ik constant wel V&A SC, en opeens niet meer. Ik word oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, moet er V&A voor staan? Het lijkt me toch al wel duidelijk vanwege het subforum, of niet?
Hahahahahahaha, maar geen van 2en is wel heel erg jammer...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
JaAlleen nu ben ik nog een beetje brak
[..]
Over wie hebben we het hier nou?![]()
Het antwoord is sowieso nee, trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |