quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjonge, ik weet niet waar je last van hebt vandaag, maar als je er uit bent wat ik nou precies verkeerd heb gezegd dan hoor ik het wel van je he? Ik doe niet betuttelend, ik geef net als jij mijn mening. Lijkt me niets mis mee.
Baddertijd, tot later!
Dit klinkt bij mij betuttelend ja. Zeg dan gewoon dat ik niet moet zeiken dat mensen niet gaan stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Nou nou, ik had van jou niet zo'n oordeel verwacht eigenlijk
Geeft niets verder hoor, maar ik kijk er van op.
Ik bedoel de mensen om me heen, die thuis blijvenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg al gestemd, al drie keer gezegd, dus ik blijf niet thuis.
Dat lees je dus verkeerd. Want als ik dat bedoeld had, dan had ik dát wel gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt bij mij betuttelend ja. Zeg dan gewoon dat ik niet moet zeiken dat mensen niet gaan stemmen
Douchzequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lees je dus verkeerd. Want als ik dat bedoeld had, dan had ik dát wel gezegd
Ik vind dit verder totaal geen leuke discussie qua toon, dus ik kom wel weer terug als het weer gezellig is.
(En neeeeeee, dat bedoel ik ook niet betuttelendIk vind het gewoon zelf niet tof en kan wel wat leukers bedenken dan hier te gaan zitten bekvechten en mezelf moeten gaan verdedigen).
Later!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het gewoon zelf niet tof en kan wel wat leukers bedenken dan hier te gaan zitten bekvechten en mezelf moeten gaan verdedigen).
Later!
Maar daarom snapte ik je 'gegrauw' nou juist niet helemaal, want ik heb toch letterlijk hetzelfde getypt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik zal verder gaan in VKZ![]()
En ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat mensen het zelf mogen weten, dat vind ik met praktisch alles in de wereld alleen met politiek en je stemrecht " laten zitten" heb ik dat gewoon niet. Je mag hier stemmen, daarom vind ik het zo zonde. Ga dan lekker blanco.
Eet ze, ik moet nog even bedenken wat ik ga eten (en ik wil in bad, maar eigenlijk is het daar te warm voorquote:Ik ga koken
quote:
quote:
quote:
GIVE PEACE A CHANCE PISCES EN GREY, IK VECHT VOOR JULLIE/quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Take a chill pil
Vrede op aarde![]()
Relax
* Dizzy-Miss-Lizzy zingt heel hard en vals take me to your heaaaavvvveeennnn
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Take a chill pil
Vrede op aarde![]()
Relax
* Dizzy-Miss-Lizzy zingt heel hard en vals take me to your heaaaavvvveeennnn
Bella had een vooruitziende blik idd!quote:
Je kunt anders ook altijd nog gewoon Miss World worden he?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GIVE PEACE A CHANCE PISCES EN GREY, IK VECHT VOOR JULLIE/![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt anders ook altijd nog gewoon Miss World worden he?
Dan kan je ook World Peace willen enzo!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
GIVE PEACE A CHANCE PISCES EN GREY, IK VECHT VOOR JULLIE/![]()
Nee, nou krijg ik weer heimweequote:
Ik stemde gelijk VVD, en mijn mannetje stond nog in dat hokkie, dus ik riep Jezus wat ben je aan het doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik had Mr Gb dus gemachtigd, smst hij net dat hij voor mij op Wilders heeft gestemd. Schatje is het ook
Ik ook jaquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stemde gelijk VVD, en mijn mannetje stond nog in dat hokkie, dus ik riep Jezus wat ben je aan het doen?
Antwoord: ja ik twijfel tussen de VVD en PVV (iedereen kon het horen incl de 2 hoofddoekjesvrouwen). Zie je z verschrikt kijkenkomt-ie het hokje uit, zegtie toch maar voor VVD gekozen
Ja ik werd behoorlijk roodquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja
[..]Oh god, ik zou echt paars worden van schaamte denk ik
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
en mijn mannetje stond nog in dat hokkie, dus ik riep Jezus wat ben je aan het doen?
Ik zou ook meteen de neiging krijgen om me uit alle macht te gaan lopen verdedigen enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik werd behoorlijk rood![]()
Dus ik zei er wat van, zegtie: hallo ik ben toch ook buitenlander
(Spaans met nl paspoort)
Denk niet dat je dat doet als het je mening isquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen de neiging krijgen om me uit alle macht te gaan lopen verdedigen enzo.
En dat zal je dus altijd zien he... dat er dan nét mensen naast staan die dat allemaal horen
Mensen van het stemburo moesten ook erg hard lachenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ook meteen de neiging krijgen om me uit alle macht te gaan lopen verdedigen enzo.
En dat zal je dus altijd zien he... dat er dan nét mensen naast staan die dat allemaal horen
Denk het wel. Ik persoonlijk dan he? Als ik zou weten dat Heer G op PVV zou stemmen en hij zou dat hardop roepen daar (helemaal als er dan dames met hoofddoekjes naast zouden staan) dan zou ik me toch nog stamelend gaan lopen verdedigen denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat doet als het je mening is
Ja ik zou ook zoiets hebben van moet ditquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik persoonlijk dan he? Als ik zou weten dat Heer G op PVV zou stemmen en hij zou dat hardop roepen daar (helemaal als er dan dames met hoofddoekjes naast zouden staan) dan zou ik me toch nog stamelend gaan lopen verdedigen denk ikOok al moet Heer G dat helemaal zelf weten wat hij stemt (geen idee wat hij stemt trouwens, geen PVV in elk geval, dat zei hij gister nog) dan nog zou ik me plaatsvervangend beschaamd voelen
Zélfs als ik zelf PVV had gestemd denk ik
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
Goedverdoeme, ligt twitter er alleen bij mij uit?
Ja hier ook en dan moet ik over een uur weer gaan lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef Ml-etje het volgende:
Zo het giet hier weer en m'n rozen staan op uitkomen
Teken van de natuur dat je niet op PVDA had moeten stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef Ml-etje het volgende:
Zo het giet hier weer en m'n rozen staan op uitkomen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Teken van de natuur dat je niet op PVDA had moeten stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Teken van de natuur dat je niet op PVDA had moeten stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
bah, ik voel me niet helemaal 100%![]()
En ik heb mn oppaskindjes te logeren![]()
Hopelijk gaan ze een beetje vroeg slapen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
bah, ik voel me niet helemaal 100%![]()
En ik heb mn oppaskindjes te logeren![]()
Hopelijk gaan ze een beetje vroeg slapen
Eten is in de kokende fase.quote:
Muizelina!quote:
Hello!quote:
Oeh, geen half werk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten is in de kokende fase.Pasta met garnalen en broccoli met een soort van roomsaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |